|
|
|
18-11-2009, 11:40
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2006
Sted: nordnorge
Meldinger: 1,905
|
står pc deres framme til enhver tid??
|
|
Lurer på em dere har pc stående på stuebordet til enhver tid, eller om dere har en lur plas og sette de?
her synes jeg de står overallt...Min og mannens står som regel på stuebordet, er ikke mye fint...
Guttene okkuperer spisebordet med sine pc er...Har dere kanskje skap dere oppbevarer de i? ser for meg et skap med kontakter inni Slik at de ligger til lading der og hentes ut når man skal bruke de, og får de inn etter bruk igjen...Men hvordan skap til 5 pc???
|
18-11-2009, 11:48
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 3,284
|
Sv: står pc deres framme til enhver tid??
|
|
Vi har bare en pc her i huset og det er en bærbar en. Når den brukes så står den på armlene på sofaen og om den ikke brukes ligger den som regel på gulvet ved siden av sofaen, har den aldri på bordet.
|
18-11-2009, 11:53
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 1,188
|
|
|
Vi pakker ned våre hver kveld. Tar de med opp på soverommet og inn i et skap.
Egentlig ikke noe pes, og veldig mye mere ryddig sånn ellers.
Og ja, vi bruker våre hver dag.
|
18-11-2009, 12:04
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 7,429
|
|
|
Ja vi har begge PC'ene fremme hele tiden og jeg syns ikke noe om det. Jeg bruker min ganske mye og sambo har sin fremme på kvelden.
Henger meg med for lure tips, for når vi flytter så vil jeg ikke ha det sånn vi har det nå
|
18-11-2009, 12:25
|
|
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 17
|
|
|
Vi har et skap i gangen til våre pc'er, greit å ha et sted å legge de vekk syns jeg.
|
|
|
18-11-2009, 12:28
|
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2009
Sted: I det hvite hus...
Meldinger: 173
|
|
|
Har alltid pc'n min framme,den står som regel på krakken til den ene stress-lessen.Dattera mi sin står på rommet hennes.Ingen av oss har den på bordet,da synes jeg det ser rotete ut,så det er ikke aktuelt.Men,et skap hadde vært smart,ja
|
|
|
18-11-2009, 12:39
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Skedsmo
Meldinger: 1,393
|
|
|
Vi har både stasjonære og bærbare PC'er (to av hver), men bruker i hovedsak de stasjonære siden vi foretrekker det (har datanerd til mann og stasjonære er kraftigere og gir større muligheter for utbygging). De står jo av naturlige grunner framme hele tiden, men vi har datahjørne i kjellerstuen så det er ikke noe vi trenger å se på til enhver tid. De bærbare står ikke framme hele tiden, men vi bruker dem heller ikke så ofte. Selv om vi hadde brukt dem daglig hadde jeg ikke ønsket å ha dem stående til "pynt" hele dagen, så de ville uansett blitt slått av og pakket vekk etter bruk.
I en ideell verden har man eget rom til PC-bruk, slik vi har nå. Det er genialt siden vi da ikke trenger slå av eller pakke vekk PC'ene hver dag, og det er også mye enklere å ha skrivere, scanner, fotoprinter osv tilgjengelig, og vi har også hyller til lagring av utstyr, spill, diverse deler, databøker o.l.. Har man ikke mulighet til å ha et eget rom til dette ville jeg hatt et skap slik det har vært foreslått tidligere i tråden.
Sist endret av Myria; 18-11-2009 kl 12:42.
|
|
|
18-11-2009, 12:56
|
|
Medlem
Medlem siden: May 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 74
|
|
|
Vi har eget data og spill-rom (ok - folk flest kaller denslags "loftstue"). Et bord til pappas pc og ett bord til mammas pc. Ting som står på sin faste plass kan ikke defineres som "rot", eller hva? TV, konsoller og sofa i andre enden av rommet. Absolutt ikke en interiørarkitekts idé om et clutter-fritt og minimalistisk rom, men jammen er det praktisk - og mye brukt!
For meg hadde det vært like naturlig å flytte microbølgeovnen på boden som å rydde vekk pc'en hver kveld...
18-11-2009, 13:15
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jan 2009
Meldinger: 548
|
|
|
Ja, de står fremme og som regel sitter det noen foran skjermene også.
|
18-11-2009, 13:29
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kleppe
Meldinger: 854
|
|
|
Her står min bærbare "fast" på kjøkkenbenken. Ikke såååå veldig vakkert, men praktisk
|
|
|
|
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:37.
|