Den stasjonære står på kontoret, og den bærbare (min) står stort sett fremme. Ligger enten i sofaen, eller på gulvet ved siden av sofaen...
Pakkes bort når vi får gjester og sånn...
Ja, min bærbare står som regel på spisebordet. Den er hyppig i bruk. (Rydder den bort når vi venter besøk. )
Mannen har en stasjonær på kontoret sitt og guttungen har sin på rommet eller i kjellerstua. Fungerer greit nå, men ser ikke for meg 4-5 pc`er stående framme.
Vi har to stasjonære pc'er ved siden av hverandre nede i barnestuen. Jeg og mannen har hver vår bærbare pc, min ligger som oftest på stuebordet eller spisestuebordet, mannen bruker sin mest når han jobber hjemmefra og den oppbevares som oftest i pc-sekk på soverommet.
Vi har til tider en haug med bærbare fremme, og det er jo ikke veldig pent... Vi har en hylle bak sofaen hvor de blir delvis skjult, iallfall på avstand, så der legges de to pc'ene osm er i daglig bruk. Jeg er på jakt etter et bord med hylle eller skuff slik at vi kan legge pec'er og fjernkontroller der. Etd atarom løser ikke vårt problem, siden de er i bruk hele tiden og ingen av oss ønsker å sitte i et eget rom med pc. Praktisk med printer etc men datarom blir maks brukt til mannens jobbing her i huset.