Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-09-2008, 10:02   #1
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 5,903
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Babling i uke 37

Gammel 08-09-2008, 10:49   #2
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,674
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Babling i uke 37

Gammel 08-09-2008, 11:22   #3
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,074
Blogginnlegg: 6
MP Rating: 0% (0)
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Sitter på jobb etter jobbehelg. Det blir bra med litt fri i morgen. Mannen har reist tilbake til Halden for å pusse opp resten. Det kan se ut som vi tar toget nedover på fredagen.

Kristine er forskjøla igjen ellers ikke noe å melde herifra
Gammel 08-09-2008, 11:30   #4
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,479
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Halloen damer

Ja da var jeg jammen tilbake igjen gitt har hatt ei fantastisk uke i Rhodos, jeg og sambo har kost oss glugg ihjel

Tiden har i grunn flydd selv om vi var nesten ni dager borte fra Amalie, men jammen var det godt å se henne igjen også og for en gjenforening...ikke et øye tørt faktisk...

vi trasket inn døra og sa hei i kor til Amalie som satt på onkel sitt fang...å mamma....ååå pappa sier a..også renner tårene mens hu sitter der å smiler jeg løper bort og får verdens beste klem og hun kaster seg videre til pappaen som også er rørt...Amalie og sambo bare ser på hverandre og smiler mens tårene renner..

ååå bare den hjemkomsten var verdt hele turen..

er ikke mange 1,5 åringer som blir rørte altså....

Velkommen til Upsis verden

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 11:33   #5
VIP-Medlem

*star* sin avatar

*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Da har jeg smårydda litt. Driver og merker uteklærne til gutta. Begynner å bli tid for litt andre klær gitt.
Skal tusle en tur over veien etterpå for å handle litt. Må ha litt is sånn at jeg kan kooooose meg med litt eplekake fra i går
Lurer på om jeg skal ta en tur på Obs også. Er ikke akkurat over veien lenger det gitt sånn som før.
Gammel 08-09-2008, 11:36   #6
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,161
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.

Oi, for en hjemkost Upsi!! Sånne ting varmer virkelig et mors hjerte da! Flott at dere har hatt en fin tur!

AnneK: God bedring til Kristine. Håper at forkjølelsen gir seg fort.

Sitter på jobb og ser på det grå været ute.. Kunne vi ikke fått litt mer av det finværet som var i går? Det var jo bare helt fantastisk! Da hadde vi oss en fin familietur opp på fjellet (Gåsbu for de lokalkjente). Tok med niste og vogn. Den firbeinte gledet seg over å få gå med litt mer løs line, samt et par små badeturer i elva.. og den tobeinte frydet seg over å få klatre i fjell og plukke kongler.. En utrolig flott tur!!
Gammel 08-09-2008, 12:54   #7
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,174
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Åååh...Upsi, nå fikk JEG tårer i øyekroken. Så herlig!

Da er mandagen her igjen gitt. Vi har kosa oss max i helga (som alltid). Fjelltur på lørdag sammen med et vennepar av oss. Kosa oss frem på sætra med niste og kjeks.
På søndagen ble vi med pappsen på skyting før vi dro hjem og jeg måtte hive meg rundt i litt huslige takter.

Ser noen begynner å bli lei av fineværet. Joda, skal være enig i at vi har vært veeeldig heldig med sommerværet i år...men sola er jeg ikke lei. Varmen kan bare pakke sammenb nå, trenger ikke 25 gradewr mer nå nei.. Men å ha sol og fine høstdager er bare verdens herligste ting. jeg ELSKER å gå på fjellet om høsten. Luften er skarpere og solen varmer akkurat passe til at en kan sette seg ned en liten stund og nyte naturen. Slaps og sludd kommer fort nok.
Gammel 08-09-2008, 13:04   #8
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Upsi:

Så igjennom skoene etter storebror i sted og fant et par støvler i str.24. Lurer på om han svømmer i de altså. I så fall må vi på skoshopping.
Sambo var innom og dro igjen. Han driver å rydder gjennom tingene sine hos svigermor. Vi har nemlig en del ting stående der.
Gammel 08-09-2008, 19:39   #9
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Støvlene var litt store, men så kom jeg på at vi fikk et par støvler av de yngste kusinene som jeg mente var i str.23. Det stemte det, så støvler er i boks.
Prøvde vinterskoene i str.23 og de var for små og han kan nok fint bruke de i str.25 denne vinteren.
Hva slags pailabber er det han har da. Jaja, skal ikke være dårligere enn storebror han da skjønner jeg selv om han henger etter i klessstr.
Gammel 08-09-2008, 19:44   #10
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Og ja, glemte jo helt av "dramaet" fra i dag
"Tantene" i barnehagen har sagt at lillebror er en liten luring ved porten og øyner håp om å komme seg ut når noen kommer og går.
I dag var visst han og en annen liten gutt vært "heldig" for porten stod visst åpen så de tok seg en spasertur de.
Kan ikke annet enn å flire jeg da, for jeg er slettes ikke overraska
Og jeg vet jo at de holder godt øye med han, siden han lurer sånn ved porten

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:54.