Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-09-2008, 20:05   #31
Supermedlem

nalim sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 1,459
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (5)
nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.
Sv: Babling i uke 37

Sitat:
Opprinnelig postet av neet Vis post
Er det bare jeg som får litt klump i magen med tanke på imorgen? Jeg vet sannsynligheten er liten..... men tenk hvis......
nalim er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 20:39   #32
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

upsi: Nå har jeg sikkert ikke fått med meg alt om dette med gåinga, men jeg leser ofte at du bekymrer deg litt. Har dere fått noe oppfølging pga dette da? Siden det bekymrer deg såpass er det vel ok å sjekke det opp i det minste, så vet dere at det ikke er noe galt. Hvis det bare er at hun ikke tør å slippe seg er det jo ikke noe å tenke på mener jeg Jenta di er jo smart og tidlig ute på den måten. Siden de sier at normalt så går de mellom 9 og 18 måneder så tror jeg at dere har grunn til å få henne sjekket

neet: Visste ikke om det engang jeg heller..

suupaah: Håper de finner utavdet. Det går litt magasjau for tida. Victor hadde skiiiiikkelig ballongmage en dag, og dagene etter bestod av luft og bremsespor hele dagen Det er jo plommetid nå, sikkert mange som har med plommer i bhg, og det kan jo gi luft om man spiser for store mengder

Jeg er også sånn egentlig på slankern...gikk ned 10kg fra april til juni, og har tatt pause i sommer pga masse bryllup og forskjellige ting. rett og slett en liten ferie fra hele greia Og jeg har klart å holde vekta til nå
Tror det er fordi magesekken min har krympet siden april-juni, for jeg klarer ikke spise like store mengder som før
Målet er 5 kg til. Så får vi se da..jeg har kosa meg litt for mye med sjokolade i sommer, så det blir hardt å stå på igjen
Gammel 09-09-2008, 21:13   #33
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

vi har allerede vært hos fysio en gang, men var innom en tur for en blikjent time hos den nye helsestasjonen og de henviste oss nok en gang..

jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er stort bekymret....hun står jo mye, går langsmed bord og "glemmer" seg av og til og står uten å holde seg...

det jeg er nå...det er dritt lei...rett og slett..av å ha ei som kryper og ødelegger klær og ja... også er jeg en smule lei av..

hææ..går hun ikke enda !!????

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 21:27   #34
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Åja.. Ny uke

Det tar litt tid før jeg innser det

Neet: du må ikke vise sånn! neida, d går vel bra - men fikk noe å lese på nå ja

Upsi: Skjønner godt du blir lei Så lenge hun beveger seg normalt kommer vel gåingen etterhvert den også!

Frk X: WOW! så flink du er! Hadde d bare vært meg...!

Supa: Frukt kan skape trøbbel i magen ja, lurt å unngå det en periode for å se! Virker det som hun har smerter da? Luftavgang? Jeg må selv være forsiktig med frukt jeg, så jeg kan godt forstå hun blir dårlig av det også... men som isse sier - det er forskjell på fruktene og plomme er jo rene laksantiaen Men kansje banan går bra Det er jo litt mer bindende. Druer, plommer og veldig sure epler gir meg trøbbel iallfall.

Isse: Så flink du har vært jeg drømmer om å løpe på sukkertoppen flere kvelder i uka jeg tror det hadde satt fart på sakene! i kveld syklet jeg og vero runden, deilig det også

I kveld er det greeeeys! og i morgen har jeg seinvakt! Det er faktisk deilig for da slipper jeg å stå opp kvart på seks En seinvakt innimellom ekke så dumt. Tror jeg skal prøve å gjøre noe fornuftig. Drømmen hadde vært å starte dagen på sukkertoppen, deretter kjøpt litt maling, for å så gjøre litt eksamensoppgaver. Vi får se hvor effektiv jeg er kan godt bruke en time bare på å glane i interiørblogger og lignende og jeg så-----

Ha en fin kveld jenter

Gammel 09-09-2008, 21:30   #35
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,879
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Klemme MASSE på upsi
Visste du at prins charles ikkje gikk før han var 4?
Har hørt ei rekke andre som ikkje gikk før dei var 3-4 og men kommer bare på prinsen i øyeblikket.
Hev deg over dei som maser og spør.
Gammel 10-09-2008, 07:50   #36
Medlem

Madde 81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 427
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av lijander Vis post
Hege-Mor: Godt å høre vi er flere som bruker tid.. her tok det to år å få opp lister på badet Men nå er det så fint så

Madde: Får vi se bilder av leiligeheten deres? Og hvor skal dere flytte? Spennende da

http://www.finn.no/finn/realestate/o...8&WT.svl=Bilde

Her er den.

Gikk bra med visning i går, 3 interesserte som var innom. 2 av dem var der nesten hele visninga...

Hm...

Kan de ikke hive seg rundt og legge inn bud nå da....???

Ha en fiiiiiin dag!

Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 09:04   #37
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,967
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

God morgen jenter

Her blir det en stille og rolig dag.....og det er atter en grå og kjedelig dag her

Hege-Mor er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 09:07   #38
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,967
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Madde 81 : Så koselig leilighet dere skal selge....kjempe lyst og fint. Håper det går fort og få solgt den,og at disse som var på visning i går,legger inn bud

Hege-Mor er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 09:41   #39
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mex Vis post
Suupah: Hva slags frukt pleier hun å spise da? Forskjellig? Eller er det stort sett det samme? Litt dumt om hun skulle bli oppblåst i magen av frukt da. Men kanskje det bare er noe, appelsiner feks.
De spiser for det meste epler og banan. Tror i så fall det må være eplene hun reagerer på. Jeg kan hvertfall få vindt i magen av å spise det

Sitat:
Opprinnelig postet av neet Vis post
Er det bare jeg som får litt klump i magen med tanke på imorgen? Jeg vet sannsynligheten er liten..... men tenk hvis......
Døøøøhh...måkje sei sånt da. Men, det er kanskje over nå? (tør ikke lese)

Sitat:
Opprinnelig postet av PlutseligBaby Vis post
Supa: Frukt kan skape trøbbel i magen ja, lurt å unngå det en periode for å se! Virker det som hun har smerter da? Luftavgang? Jeg må selv være forsiktig med frukt jeg, så jeg kan godt forstå hun blir dårlig av det også... men som isse sier - det er forskjell på fruktene og plomme er jo rene laksantiaen Men kansje banan går bra Det er jo litt mer bindende. Druer, plommer og veldig sure epler gir meg trøbbel iallfall.
Ja, jeg har bedt dem om å holde frukta borte en stund nå...så får vi se om det blir noen endring.

I dag reiser sambo på jakt noen dager. Kommer hjem enten fredag eller lørdag. Blir stas for han det. Han skulle jo egentlig en uke på jakt i sverige, men det ble ikke noe av da de måtte flytte avreisetidspunktet og da passet det ikke med jobben.
Han blei litt skuffa over det da, så jeg unner han noen dager til fjells med gutta boys nå altså. Så da blir det kosefredag for meg i sofaen med gullrekka + seinkveld. DET er fredag det!!
Gammel 10-09-2008, 09:55   #40
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Ble tidlig morgen på oss i dag, så vi fikk gooood tid.
Nå skal jeg snart avgårde til naprapaten. Blir vel litt knekking i dag også.
I kveld kommer mamma og pappa en snartur. De er på vei nordover så da fant de ut at de like gjerne kunne ta en stopp her.
Kjempekoselig det da Og så stopper de på veien hjem igjen på mandagen

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:21.