Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-09-2008, 20:20   #11
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,220
Blogginnlegg: 6
MP Rating: 0% (0)
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.
Sv: Babling i uke 37

Star: herlig da. Så stor vedren å utforske men en kompis, han må nok ha vært storfornøyd når "tantene" tok dem igjen. kristoffer var og sånn, men helst fra avdelingen og ut han da og han kom seg ut et par ganger og kom inn igjen kliss våt fra top til tå etter besøk i vanndammene ute
Upsi; kan se for meg dere alle tre Den nydelige kommentaren hum kom med og da
Gammel 08-09-2008, 20:33   #12
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

AnneK: oi, det var nok stas ja
Gammel 09-09-2008, 00:57   #13
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,771
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Bær over med meg...ammetåke..så glemte helt at det var ny uke.. Så klipper og limer bare

Hei, hei folkens!'

Idag har vi vært i åpen barnehage. AJ storkoste seg..og sovnet med en gang idag, trøtt etter å ha lekt med alle de andre barna
De fikk likk sjokk de som var der, siden TA er så liten og jeg hadde klart å "ræve" meg opp til å komme i åpen bhg med AJ.. Jaja, som om jeg har så mye valg med den lille aktive krabaten jeg har
Så har vi vært hos broren til og hjulpet med å bygge garasje.. Rettelse: har hjulpet, jeg har bare spist opp sjokoladen hans jeg
Aj er verdens nydligste storebror
Satdig vekk kommer han bort bare for å kose på TA
Han vil gjerne hjelpe til, står å ser på når vi skifter bleie, og sier æsj hvis han har bæsjet Og hvis han bare har tisset får han lov til å være med å vaske rumpa Han prøver å putte inn sutten, og i neste øyeblikk drar han den ut igjen og stjeler den selv. Han drar opp spilledåsa for TA.
Ja, den gutten min er bare herlig
Kan skryte i timesvis, men får vel gi meg engang
Og ja, TA er også en veldig stille og rolig unge. Har våkentid på kvelden. Så jeg har masse tid til AJ på dagen, så kanskje derfor vi ikke har opplevd noe sjalusi...ENDA!

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 08:35   #14
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Lijander: Du har hvertfall ammetåke som unnskyldning du. Jeg gjør samme blemma HVER uke...og jeg lærer ALDRI

I dag var det tungt å stå opp altså, djeeez. Trykte på den slumreknappen 3 ganga før kroppen min i det heile tatt vurderte å titte ut av dyna. Men men, kom meg opp til slutt og her sitter jeg med en stor ,GOD kaffekopp.
I ettermiddag/kveld skal vi på båttur med jobben. Er jo kjempefint vær i dag også..og vindstille. Så det blir sikkert bra.

i dag snakka jeg litt med ho eine tanta i barnehagen. Jeg har vært litt bekymra for om ho mulignes har hatt litt vondt i magen. Når jeg henter henne og utover kvelden ser magen hennes ut som en stor ballong. Den virkelig står ut. Det som er så rart er at når hun hadde sommerferie 8hjemme i 3 uker) hadde hun ikke dette en eneste kveld.
Når hun er hjemme spiser hun frokost, lunch, middag og kvelds. Altså, eneste forskjellen er frukta. Så da tenkte jeg at hun kanskje blir dårlig i magen av frukta???!!! (jeg har en tendens til å bli det selv nemlig).
Skulle prøve å la ho spise bare knekkebrød under fruktmåltidet, så får vi se om det muligens er det.
Skal ikke kutte ut frukta for alltid, men jeg syns det er litt greit å finne ut av det.
Gammel 09-09-2008, 09:38   #15
Seniormedlem

lijander sin avatar

Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,771
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Kommer jo litt ann på åssen frukt hun spiser, og hvor store mengder også.. Men ja, like greit å finne ut av det.

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 09:54   #16
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

da var det tirsdag gitt...

Merker veldig at det er på tide med barnehage til Amalie ja...nesten så jeg angrer på at vi ikke tok full plass

er ikke mye alene lek her i huset nå..er veldig koselig å leke en times tid med henne..men da holder det for mor he he...

her har vi vært oppe siden seks i dag..så tror jammen jeg skal sove sammen med amalie

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 10:43   #17
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post
da var det tirsdag gitt...

Merker veldig at det er på tide med barnehage til Amalie ja...nesten så jeg angrer på at vi ikke tok full plass

er ikke mye alene lek her i huset nå..er veldig koselig å leke en times tid med henne..men da holder det for mor he he...

her har vi vært oppe siden seks i dag..så tror jammen jeg skal sove sammen med amalie
Ja, de blir bare mer og mer futt i de småtrolla. Elena syns hvertfall det er veldig stas å få aktivisere seg i barnehagen. Hjemme er det sjeldent samme tempoet, og hun blir fort lei.
Gammel 09-09-2008, 11:12   #18
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,878
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

I kveld er det greys!!

Sykler meg gjennom heile greys samt at eg drikker mye vatn og spiser frukt og grønnsaker når eg kjenner godeteri suget.
Og nå er godtesuget borte
og eg har gått ned 5 kg siden eg stod på vekta i beg av august.
Det hjalp nok sikkert litt å slutte å amme og, men nå har eg fått heilt blod på tann
Det blir en ny frk.x på beachen neste sommer ja
Gammel 09-09-2008, 12:43   #19
Medlem

Madde 81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 427
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.

FrkX : Jeg er også på slankern, og har startet på Grete Roede-kurs nå. Føles bra å bli litt lettere i kroppen. Helt i startfasen enda, men kjenner jeg er motivert for å bli slankere

Lijander: sååå koselig AJ da

Upsi: her er det også full rulle, og når vi er hjemme så blir hun fort lei. Skal helst ut på lekeplassen og skli.... hvis jeg sier vi skal ut på lekeplassen så lyser jenta opp vettu... artig

Suupaah: håper dere finner ut av mage-vondtet...

ellers står det bra til med oss. Holder på å selge leilighet nå, så det er ny visning i dag (nr 2). Håper det kommer inn bud... Er litt jobb med de visningene... rydde, vaske... blæh... Deilig å ha det ryddig altså, men det får da være grenser...

Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 13:07   #20
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

madde: et ork med vasking og rydding til visning ja. Er glad vi slapp unna med en runde.
lijander: herlig da
suupaah: greit å finne ut av det ja
frk.x: flinke deg Jeg er håpløs

I dag har jeg vært på dagpengermøte. En smule kjedelig gitt, men men.
Var og så etter sko til lillebror også og fant kanskje et par som ikke var så værst i pris.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:13.