Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-07-2008, 22:23   #1
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,675
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Nick me savnar

Er det nokon du har tenkt på i januar klubben eller desember klubben?
Som er lenge sidan har vore her?
Gammel 09-07-2008, 23:01   #2
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,675
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Nick me savnar

eg har tenkt på at Tutto,hampus,karly, manga og Britt yvonne
Var ei til men nicket hennes kommer eg ikkje på i farta...

Hvis dere ser dette gi lyd ifra dere
Gammel 10-07-2008, 10:35   #3
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,398
MP Rating: 0% (0)
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Tutto ja, men henne er jeg sammen med inne på ett annet privat forum så tenker ikke så mye over det lell. Ellers savner jeg Sultana fra des Kom over bloggen hennes en dag her å synes det var så koselig, så lenge sidne jeg har hørt fra henne. Jeg er egentlig så dårlig å husk å, er en jeg tenker på men kommer ikke på nicket nå. Må tenkte mer
Gammel 10-07-2008, 19:53   #4
Supermedlem

Marilyn sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 721
MP Rating: 100% (3)
Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.

Jeg savner Louise......

Håper du har det bra Louise!!
Gammel 10-07-2008, 22:36   #5
Seniormedlem

shamu sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 2,967
shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.shamu har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Marilyn Vis post
Jeg savner Louise......

Håper du har det bra Louise!!
Det er min svigerinne. Hun skal gifte seg 8. August

Skrytetråden min
shamu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-07-2008, 08:21   #6
Medlem

Louise72 sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 136
Louise72 er et navn alle kjenner.Louise72 er et navn alle kjenner.Louise72 er et navn alle kjenner.Louise72 er et navn alle kjenner.Louise72 er et navn alle kjenner.Louise72 er et navn alle kjenner.Louise72 er et navn alle kjenner.Louise72 er et navn alle kjenner.Louise72 er et navn alle kjenner.Louise72 er et navn alle kjenner.Louise72 er et navn alle kjenner.

Hei Hei!

Er nok her inne ennå, men er nok ikke så flink å tasta på tastaturet, men følger med dere alle sammen jevnlig, opptil flere ganger i uka

Shamu; så flott å komme i samme klubb nå
Gammel 11-07-2008, 12:53   #7
Supermedlem

Karly sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 744
Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.

SÅ koselig å være " etterlyst " da!

Jeg er nok ikke flink til å være innom for tiden nei....

Noe tid brukes på Snart Mamma, og så er jeg innom her og kikker også, men ikke så flink til å skrive for tiden.

og med termin i feb -09.
Karly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2008, 09:50   #8
Seniormedlem

Kengu sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Meldinger: 2,454
Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.

Så utrolig artig at du er gravid igjen, Karly! Når er termin?
Gammel 14-07-2008, 12:56   #9
Supermedlem

Karly sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 744
Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kengu Vis post
Så utrolig artig at du er gravid igjen, Karly! Når er termin?

Takk skal du ha Kengu. Ja, vi gleder oss veldig. Termin ser ut til å bli 5. februar. Så da blir det drøyt to år mellom de to yngste også.

og med termin i feb -09.
Karly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2008, 20:12   #10
Seniormedlem

Kengu sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Meldinger: 2,454
Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.

Og formen er grei og alt ser bra ut så langt?
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:15.