Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-07-2008, 11:32   #11
Supermedlem

Karly sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 744
MP Rating: 0% (0)
Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.
Sv: Nick me savnar

Sitat:
Opprinnelig postet av Kengu Vis post
Og formen er grei og alt ser bra ut så langt?
Formen er helt elendig, men jeg tar det som et godt tegn. Vi har vært på tidlig ul, og alt ser fint ut. Jeg får den oppfølgingen som trengs som vi er fornøyde. Takk som spør.
Nå ser jeg bare frem til å få hodet opp av do-skåla, forhåpentligvis i løpet av et par uker * krysser fingre*

og med termin i feb -09.
Karly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-07-2008, 11:59   #12
Supermedlem

Marilyn sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 727
MP Rating: 100% (3)
Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.

Jeg har temin 9.feb, så det er ikke mange dagene mellom oss Karly! Artig!
Er du i februarklubben på SM?
Gammel 16-07-2008, 00:20   #13
Veteranmedlem

Tryll-Tryll sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,563
MP Rating: 100% (1)
Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pearly Vis post
. Ellers savner jeg Sultana fra des Kom over bloggen hennes en dag her å synes det var så koselig, så lenge sidne jeg har hørt fra henne.
Sultana er ikke så ofte innom her lengere, men kan fortelle at hun har det bra.
Treffer henne ofte og ungene leker godt sammen.
Gammel 16-07-2008, 15:22   #14
Supermedlem

Karly sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 744
Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Marilyn Vis post
Jeg har temin 9.feb, så det er ikke mange dagene mellom oss Karly! Artig!
Er du i februarklubben på SM?

Oi, det var jo så nærme som man kan få til nesten!

Så gøy da!

Jeg er på SM, ja.

og med termin i feb -09.

Sist endret av Karly; 17-07-2008 kl 08:02.
Karly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-07-2008, 16:35   #15
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Savner Molly
Gammel 16-07-2008, 20:57   #16
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja Molly er det lenge sidan me har sett noko til....
Gammel 16-07-2008, 23:14   #17
Supermedlem

Molly sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 877
Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.

Nemmen,så koselig å se at man er savnet da!
Er innom her å leser,men blir ikke så ofte til at jeg skriver...
Men alt bare bra!
Gammel 17-07-2008, 11:59   #18
Supermedlem

Molly sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 877
Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.

Kom til å tenke på Barbarella og Xavia jeg! De er det lenge siden jeg har sett....
Gammel 17-07-2008, 12:09   #19
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Molly Vis post

Nemmen,så koselig å se at man er savnet da!
Er innom her å leser,men blir ikke så ofte til at jeg skriver...
Men alt bare bra!
Så godt å høre molly!
Hva bedriver dere dagene med?
Gammel 17-07-2008, 12:10   #20
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tryll-Tryll Vis post
Sultana er ikke så ofte innom her lengere, men kan fortelle at hun har det bra.
Treffer henne ofte og ungene leker godt sammen.
Godt å høre
Jeg så hun hadde kommentert i bloggen min å lagt igjen sin blogg adr. så det var jo veldig koselig å høre litt fra henne

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:25.