Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-07-2008, 10:52   #31
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Nick me savnar

Så kjempe bra tingeling Blir det noen nye nattlige utfordringer snart?

Lijander; det er heilt sant. føler på ein møte at me har et slags "slektsbånd"
Gammel 25-07-2008, 23:36   #32
Wix
Supermedlem

Wix sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 726
MP Rating: 0% (0)
Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.

Måtte sjekke denne tråden om det var noen som savnet meg men det var det ikke.

Wix er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2008, 01:47   #33
Seniormedlem

Manga sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 1,842
Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.

Næmmen, tenk at noen savnet meg da. Det var koselig.
Jeg var jo egentlig ikke så voldsomt aktiv på sm heller, og mindre ble det her på nm. Men, vi har det helt fint. Jeg har 5 måneders "ferie" denne sommeren. Begynte å jobbe da lillebror var 6 måneder og det føltes litt tidlig så det har vært utrolig deilig å ha masse tid hjemme nå. Planen er at jeg skal begynne å jobbe igjen i begynnelsen av september.

Siden jeg ikke har vært så mye innom her i det siste så vet jeg ikke hvem jeg savner.
Men, savner dere Xavia så får jeg savne henne også for hun var en av sladrisene mine
Gammel 26-07-2008, 20:58   #34
Medlem

Xavia sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 272
Xavia har en strålende fremtid.Xavia har en strålende fremtid.Xavia har en strålende fremtid.Xavia har en strålende fremtid.Xavia har en strålende fremtid.Xavia har en strålende fremtid.Xavia har en strålende fremtid.Xavia har en strålende fremtid.Xavia har en strålende fremtid.Xavia har en strålende fremtid.Xavia har en strålende fremtid.

Åååååå, så koselig å være savnet!!!! Trodde nesten ingen husket meg her inne jeg, så dette var ekstra hyggelig.

Livet er travelt, og kveldene går gjerne med til å "hente seg inn igjen" etter en lang dag. Men nå har jeg ferie, og akkurat kommet hjem etter to deilige uker på Kypros.

Mannen så på meg litt sånn seriøst i dag morges, og sa at han mente vi måtte få en til. Vi har vært så fram og tilbake, og har egentlig ønsket at noen kunne fortelle oss at når dere er fram og tilbake på det området der, så betyr det at dere burde....

Dessverre finnes visst ikke et slikt fasitsvar.

Maxi er ikke lenger enebarn, og jeg er utrolig lykkelig tobarnsmamma!
Xavia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2008, 08:34   #35
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg satt å se på Nrk i går..og jammen kom jeg ikke på ei til vi savner...iallefall jeg..

O kloke Turbomamma savner jeg (så reprise av jordmødrene i går nemlig ) Håper alt er bra med deg og dine

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2008, 10:23   #36
Veteranmedlem

Tingeling84 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,177
Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Henne har jeg også tenkt på. Så på reprisen jeg også Upsi. hihi
Tingeling84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-07-2008, 10:54   #37
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,221
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Turbomamma er noe på sm for tiden. Det har vært noen som har slitt med det samme som henne, tidlig vannavgang.
Jeg tror hun har det bra, men det hadde vært hyggelig at hun stakk innom igjen ja
Gammel 30-07-2008, 10:57   #38
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,221
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Jeg savner Madisa, men hun har nesten ikke vært på nm, kun sm

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:21.