Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-06-2008, 10:19   #1
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,476
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.
Presentasjonstråd for Desember06- og Januar07-damene

Gammel 13-06-2008, 10:27   #2
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,161
MP Rating: 0% (0)
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjonstråd for Desember06- og Januar07-damene

Da klipper jeg bare det samme inn her:

Vel... jeg er en 28 år gammel bergenser som har bosatt seg på indreøstland. Alexander kom til verden 7/12-06 og er vårt første barn. Eller .. vi har jo et "barn" fra før, men han er en firbeint ulldott på 5 år. Han er visst av rasen retriever, men guttingen apporterer bedre enn han, så vet ikke helt om jeg tror på det..

Jeg er gift og har vært gift i 3 år nå. Traff min kjære da jeg studerte for .. .. 9 år siden nå.. (Hvor blir det av tiden???)

Ja, det var kort om meg.
Gammel 13-06-2008, 10:40   #3
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,476
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Isse kommer fra Ålesund. Blir 22 nå i høst. Her bor jeg, sambo og lille Victor født i januar 07. For tida jobber jeg i butikk og i barnehage, men fra 1. august har jeg fått full jobb i barnehage. Og Victor begynner i småbarnsavdeling i samme bhg. Gleder oss veldig til det. Jeg har ikke begynt på noen utdannelse enda, og planen er å kanskje bli ped leder i bhg. Får se hvordan jeg trives i bhg Jeg har vært innom og vurdert alle mulige yrker, og er mest forvirra, derfor vil jeg jobbe litt og tenke.

Victor er en blid gutt, elsker å være ute. Baller og biler er tingen! Pappaen har til og med lært han å spille golf med peissettet og en ball fra en leke han har Han er også glad i dyr..Vovvov kalte han alle dyr..Plutselig ble den utstoppa tiuren til pappa en Kra-kra Så nå er dyr enten kråke eller hund
Han er også glad i sko, og bestikk..Sorterer skoa på gangen, og kommer med skoa mine eller pappaen sine hvis han vil ut..
Også gir han "god" og "putt" (kos og kyss)

Også må vi jo nevne bestevenninnene hans. Suupaahs og PlutseligBabys skjønne jenter
Gammel 13-06-2008, 13:00   #4
Veteranmedlem

Tingeling84 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,163
Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kommer fra Sarpsborg og fyller 24år om under en uke Har hus, to barn, en katt (snart to) en drøss fisker, og mange hybelkaniner.
Går hjemme dagen lang, da de jeg er tilkallingsvikar for, ikke trenger hjelp så ofte.
Lillemor ble født 8uker for tidlig, så hun er egentlig et novemberbarn, men jeg trives så godt her, og hun ligger mer på januarbarnas utviklingsnivå =)
Dette var bittelitt om oss.
Tingeling84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-06-2008, 13:13   #5
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,675
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Frk.x. er egentlig telemarking som har forvilla seg til mjøsområdet for 7 år siden og siden blitt her.
Trives uttrolig godt her.
Har tre barn, en gård og et regnskap å ta vare på.
alt med veldig godt hell
Ellers elsker eg å ta bilder og scrappe bildene etterpå

Skulle det forresten være noen tråder dere vil ha flyttet el så det bare å ta kontakt! eg biter ikkje hardt
Gammel 13-06-2008, 14:45   #6
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,174
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Ej e 28 år og kjem fra ei lita bygd vestlandet (litt utenfor Ålesund).
Ej fant mej en kjekke kar og bosatte meg like godt litt mer sentralt, altså nærmere "sentrum". (Rart det der, før var liksom bensinstasjonen i bygda sentrum, no e det 5 in å kjøre til ,i mine øyne, shoppemekka. Ej e lett å glede på den fronten).
Vi fikk verdens nydeligste jente 14.01.07. Ho er et sjarmtroll som smiler dagen lang, så lenge ho ikkje e sulten eller trøtt. Da kommer lippa gaaanske så kjapt.
Vi tre koser oss sammen i huset vi kjøpte i fjor vår, vi begynner å bli en smule lei av malerkost og sparkel..men ÅH så glad vi er for at vi har vårt eget hus!!!

Jeg rett og slett elsker fjell og natur, så det blir noen turer på fjellet når anledningen byr seg. I tillegg er jeg stor fan av spinning. LITT trening må man jo ha
Gammel 13-06-2008, 18:36   #7
Veteranmedlem

Tryll-Tryll sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,517
Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.

Tryll-Tryll er ei dame på 30 år fra Trondheim.
Har Mina Sofie som ble født 28.desember-06 og Caroline som ble født 9.mai-04.
Ble alenemamma i april i fjor.

Sist endret av Tryll-Tryll; 18-06-2008 kl 01:00.
Tryll-Tryll er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-06-2008, 18:50   #8
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 598
Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.

Jeg er snart 30 år (om ganske nøyaktig en mnd ),samboer og
jeg har to barn Julie 10.01.07 og Jørgen 06.12.04

Bor i Langesund, Telemark. Jobber 60 % natt som sykepleier ogtrives med det
Gammel 13-06-2008, 18:53   #9
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,074
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Anne-K en 28 år gammel tobarnsmamma, en gutt født i aug 04 og kristine født 9 jan 07.
Jeg er opprinnelig bærumsjente, bor i oslo og vurderer sterkt å flytte til Fr.stad, halden, sarpsborg området innen de nærmeste årene.
Jeg har en samboer og vi har vært sammen/bodd sammen i 5 år

Jeg jobber som miljøterapeut i et bokollektiv (psykiatri). Jeg trives i arbeidet til tross for at jeg er litt lei psykiatri. Når vi får penger og klarer oss ønsker jeg å videreutdanne meg

Som de fleste vet sliter vi endel med Kristine ift melkeallergi, periodevis spisevegring og astma
Gammel 13-06-2008, 23:36   #10
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,211
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

Nok en ålesunder. Jobber i helsevesenet. I slutten av 30-årene.
Har to gutter. J som er født i 03 og lille E som kom i slutten av jnauar i 07.
Han kom to laaange uker over tida. Var ikke så liten heller egentlig (4925g/54cm/40,5 rundt hodet)
Han har påvist en hjerneskade som gir han CP. Høyre hånd fungerer ikke optimalt, men han følges med fysio og assistenter i bhg og etter forutsetningene går det veldig veldig bra med han.
Han begynte å gå for ca 1 mnd siden og stabber nå avgårde overalt. Han er den rake motsetning av sin storebror i alle henseende. Mens storebror er slank, liten, forsiktig og beskjeden er lillebror en kraftplugg som sjarmerer alle i senk og durer på med hodet først.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:43.