|
|
|
13-06-2008, 10:19
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,476
|
Presentasjonstråd for Desember06- og Januar07-damene
|
|
|
13-06-2008, 10:27
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,161
|
Sv: Presentasjonstråd for Desember06- og Januar07-damene
|
|
Da klipper jeg bare det samme inn her:
Vel... jeg er en 28 år gammel bergenser som har bosatt seg på indreøstland. Alexander kom til verden 7/12-06 og er vårt første barn. Eller .. vi har jo et "barn" fra før, men han er en firbeint ulldott på 5 år. Han er visst av rasen retriever, men guttingen apporterer bedre enn han, så vet ikke helt om jeg tror på det..
Jeg er gift og har vært gift i 3 år nå. Traff min kjære da jeg studerte for .. .. 9 år siden nå.. (Hvor blir det av tiden???)
Ja, det var kort om meg.
13-06-2008, 10:40
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,476
|
|
|
Isse kommer fra Ålesund. Blir 22 nå i høst. Her bor jeg, sambo og lille Victor født i januar 07. For tida jobber jeg i butikk og i barnehage, men fra 1. august har jeg fått full jobb i barnehage. Og Victor begynner i småbarnsavdeling i samme bhg. Gleder oss veldig til det. Jeg har ikke begynt på noen utdannelse enda, og planen er å kanskje bli ped leder i bhg. Får se hvordan jeg trives i bhg Jeg har vært innom og vurdert alle mulige yrker, og er mest forvirra, derfor vil jeg jobbe litt og tenke.
Victor er en blid gutt, elsker å være ute. Baller og biler er tingen! Pappaen har til og med lært han å spille golf med peissettet og en ball fra en leke han har Han er også glad i dyr..Vovvov kalte han alle dyr..Plutselig ble den utstoppa tiuren til pappa en Kra-kra Så nå er dyr enten kråke eller hund
Han er også glad i sko, og bestikk..Sorterer skoa på gangen, og kommer med skoa mine eller pappaen sine hvis han vil ut..
Også gir han "god" og "putt" (kos og kyss)
Også må vi jo nevne bestevenninnene hans. Suupaahs og PlutseligBabys skjønne jenter
|
13-06-2008, 13:00
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,163
|
|
|
Jeg kommer fra Sarpsborg og fyller 24år om under en uke Har hus, to barn, en katt (snart to) en drøss fisker, og mange hybelkaniner.
Går hjemme dagen lang, da de jeg er tilkallingsvikar for, ikke trenger hjelp så ofte.
Lillemor ble født 8uker for tidlig, så hun er egentlig et novemberbarn, men jeg trives så godt her, og hun ligger mer på januarbarnas utviklingsnivå =)
Dette var bittelitt om oss.
|
13-06-2008, 13:13
|
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,675
|
|
|
Frk.x. er egentlig telemarking som har forvilla seg til mjøsområdet for 7 år siden og siden blitt her.
Trives uttrolig godt her.
Har tre barn, en gård og et regnskap å ta vare på.
alt med veldig godt hell
Ellers elsker eg å ta bilder og scrappe bildene etterpå
Skulle det forresten være noen tråder dere vil ha flyttet el så det bare å ta kontakt! eg biter ikkje hardt
|
13-06-2008, 14:45
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,174
|
|
|
Ej e 28 år og kjem fra ei lita bygd vestlandet (litt utenfor Ålesund).
Ej fant mej en kjekke kar og bosatte meg like godt litt mer sentralt, altså nærmere "sentrum". (Rart det der, før var liksom bensinstasjonen i bygda sentrum, no e det 5 in å kjøre til ,i mine øyne, shoppemekka . Ej e lett å glede på den fronten).
Vi fikk verdens nydeligste jente 14.01.07. Ho er et sjarmtroll som smiler dagen lang, så lenge ho ikkje e sulten eller trøtt. Da kommer lippa gaaanske så kjapt.
Vi tre koser oss sammen i huset vi kjøpte i fjor vår, vi begynner å bli en smule lei av malerkost og sparkel..men ÅH så glad vi er for at vi har vårt eget hus!!!
Jeg rett og slett elsker fjell og natur, så det blir noen turer på fjellet når anledningen byr seg. I tillegg er jeg stor fan av spinning. LITT trening må man jo ha
|
13-06-2008, 18:36
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,517
|
|
|
Tryll-Tryll er ei dame på 30 år fra Trondheim.
Har Mina Sofie som ble født 28.desember-06 og Caroline som ble født 9.mai-04.
Ble alenemamma i april i fjor.
Sist endret av Tryll-Tryll; 18-06-2008 kl 01:00.
|
|
|
13-06-2008, 18:50
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 598
|
|
|
Jeg er snart 30 år (om ganske nøyaktig en mnd ),samboer og
jeg har to barn Julie 10.01.07 og Jørgen 06.12.04
Bor i Langesund, Telemark. Jobber 60 % natt som sykepleier ogtrives med det
|
|
13-06-2008, 18:53
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,074
|
|
|
Anne-K en 28 år gammel tobarnsmamma, en gutt født i aug 04 og kristine født 9 jan 07.
Jeg er opprinnelig bærumsjente, bor i oslo og vurderer sterkt å flytte til Fr.stad, halden, sarpsborg området innen de nærmeste årene.
Jeg har en samboer og vi har vært sammen/bodd sammen i 5 år
Jeg jobber som miljøterapeut i et bokollektiv (psykiatri). Jeg trives i arbeidet til tross for at jeg er litt lei psykiatri . Når vi får penger og klarer oss ønsker jeg å videreutdanne meg
Som de fleste vet sliter vi endel med Kristine ift melkeallergi, periodevis spisevegring og astma
|
13-06-2008, 23:36
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,211
|
|
|
Nok en ålesunder. Jobber i helsevesenet. I slutten av 30-årene.
Har to gutter. J som er født i 03 og lille E som kom i slutten av jnauar i 07.
Han kom to laaange uker over tida. Var ikke så liten heller egentlig (4925g/54cm/40,5 rundt hodet)
Han har påvist en hjerneskade som gir han CP. Høyre hånd fungerer ikke optimalt, men han følges med fysio og assistenter i bhg og etter forutsetningene går det veldig veldig bra med han.
Han begynte å gå for ca 1 mnd siden og stabber nå avgårde overalt. Han er den rake motsetning av sin storebror i alle henseende. Mens storebror er slank, liten, forsiktig og beskjeden er lillebror en kraftplugg som sjarmerer alle i senk og durer på med hodet først.
|
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:43.
|