Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-06-2008, 07:54   #11
Supermedlem

edlih sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,060
MP Rating: 100% (3)
edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.
Sv: Presentasjonstråd for Desember06- og Januar07-damene

Hei hei edlih her.
Gift , to barn, bor i Stavanger. Storesøster på 15år med skikkelig tenårings hormoner og lillegutt som ble født januar 07.
Han er en skikkelig gutt med stor G.
Liker å være ute og koser seg når han får være på lekeplassen og grave i sanden. Skrubbsår på knær og tær for han kryper enda. Tror ikke det er lenge til han slipper seg, men tror også det kan ta noen uker( går jo så fort med krypingen at jeg tror ikke interessen får å gå er så stor)
Ellers har jeg ulønna permisjon fram til August. Da skal lillegutt begynne i samme bhg som jeg jobber.

edlih er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-06-2008, 08:10   #12
Supermedlem

Tiki sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,208
MP Rating: 0% (0)
Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.

Jeg er vel av de eldste her med mine 42 år. Er samboer. Har to IVF gutter, og minstemann er da født i januar -07. (Storebror -03, er desember gutt da, så det blir litt forskjeller med tanke på skolestart o.l.)
Er opprinnelig fra nordvestlandet men har bodd i Oslo i mange år.

Har nå ulønnet permisjon frem til medio august, og da blir det full jobb i helsevesenet igjen på meg, og lillebror begynner i bhg. som storebror byttet til rundt påske.......i nærheten av der vi bor.

Er litt spendt hvordan hverdagen blir med henting og levering og full jobb fra høsten, da jeg har vært litt syk i svangerskap og barselstiden. Merker at kropp og sjel ikke er så sprek som det var for noen år siden. Men det skal bli greit å komme igang med jobbhverdagen også, og lillebror vil definnitivt få det bra med å begynne i bhg.

Er stadig innom å leser, men ikke altid jeg får skrevet så mye, spørs også hvor mye tiden strekker til fra høsten av, men innom kommer jeg nok.
Gammel 14-06-2008, 13:22   #13
Supermedlem

Fjordalv sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 652
Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.

Fjordalv er bergenser, evighetsstudent, har rukket å bli 30, har importert en engelskmann, og holder på å bli nervevrak av all den intense klatre/løpe/falle/kaste/rote/skurkestrek-aktiviteten som kan genereres av én liten jentekropp (her på forumet kjent som Bøllefrøet).
Gammel 14-06-2008, 14:28   #14
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

hei hei

Jeg er 23 år, bosatt på jevnaker (ikke så langt unna hønefoss)
Har nå nylig begynt å jobbe og blir da ekstrahjelp i babyshop..

Jeg og min sambo som har bodd sammen i ca 5 år har et barn sammen. Amalie som ble født 03.02.07 (hadde termin i januar..og ble så glad i januar damene )

Amalie er selvfølgelig verdens nydeligste (helt sant ) og er ei solstråle som vet hva hu vil
Vi håper at hun snart skal få lov til å bli storesøster

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-06-2008, 21:11   #15
Supermedlem

Xitra sin avatar

Meldinger: 531
Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.

Xitra er en trondheimsjente født og oppvokst i byen, før hun tok med seg samboer og flytta på landet (det er fortsatt innenfor trondheim kommune da...) sambo sa nemlig klart ifra at det ikke blir noen graviditet mens vi bor i leilighet, så da var det bare å hive seg på eneboligjakt, og jeg har ikke angra siden.

15 januar i fjor så en nydelig jente dagens lys (var muligens bare jeg som syntes hun var nydelig, for hun ble tatt med tang og hadde skjev nese ) Hun var en stor og sterk baby, og har igrunnen bare fortsatt med det siden. Hun er fryktelig bestemt og sta, men veldig god og kosete innimellom.

Xitra jobber innenfor barnevernet og har mulighet til å være hjemme med snuppa si da vi tar imot unger som bor her i korte perioder. Snuppa skal begynne i barnehage i august, og vi gleder oss alle veldig til det. Pappaen hennes jobber offshore, og er borte i 3 uker, hjemme i 3 uker osv... Denne ordningen fungerer bra enda, men vi får se hvordan det går dersom det kommer en lillebrøster i huset etterhvert.
Gammel 14-06-2008, 22:00   #16
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Hei. Cheery, tidligere Maina. Var mest aktiv på sm med nicket Lykketrollet, men er innom å leser her jevnt. Sjelden jeg har tid å engasjere meg i diskusjoner, men legger igjen en prikk i ny og ne!

Gift og har en nyydelig sønn f. 020107. Han går i barnehage, og trives med det. Utvikler seg normalt, og er utadvendt, blid og veeeldig sosial.

Førskolelærer, 33 år, bor i Finnmark.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-06-2008, 09:48   #17
Seniormedlem

Kengu sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Meldinger: 2,455
MP Rating: 100% (1)
Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.

Nå er ikke jeg den mest aktive her, men jeg stikker jo innom av og til.

Kengu, i slutten av tjueårene, mamma til to januarjenter, født 02 og 07. Gift og bor i Troms.
Rusket er ei aktiv jente, som går, snakker setninger med tre ord, klatrer, springer, og finner på rampestreker hele dagen. Hun går i barnehage sammen med storesøster, men fra høsten blir hun alene, for da begynner storesøster på skolen.
Rusket er ei sta og bestemt frøken, og hun vet godt hvordan hun skal få viljen sin. Også er hun litt sjenert, og liker egentlig best å være sammen med bare mennesker hun kjenner godt.
Gammel 17-06-2008, 13:16   #18
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Hei

Jeg er 26 år og bor på østlandet. Samboer på sjette året, og vi har en rakkergutt sammen, født i desember 06. Samboeren min har også 3 barn fra tidligere forhold. Jeg har akkurat avsluttet første året av utdanningen min, bare 3 år igjen

Har ikke vært så veldig aktiv i desemberklubben på en stund, men synes det var koselig at vi har slått oss sammen med januar jentene
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-06-2008, 13:33   #19
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Heia

*star* bor for øyeblikket på Øvre Romerike, men om et par måneder er vi på flyttefot til Hedmark. Har vært samboer i 9 år nå, så kanskje blir det bryllup etterhvert.
Har to skjønne gutter, poden født februar 2005 og krølltoppen januar 2007. Lillebror er en aktiv liten krabat som er høyt og lavt. Foreløpig er han hjemme med meg, men i midten av august begynner han i barnehagen. Det tror jeg han kommer til å elske
Gutta deler rom noe som går utrolig bra. Er veldig trangt innpå der, så det skal bli litt deilig at de får hvert sitt rom og plass til å leke.
Gammel 17-06-2008, 17:35   #20
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er PB (som kansje får nytt nick snart? syns nicket mitt er ). 28 år gammel.
Jeg har Veronica som er født 20.07.99. Jeg og Sambo har Elida Sofie som er født 10.12.06 Sammen bor vi fire i Ålesund, i en liten leilighet i en firmannsbolig. Ikke verdens største rede, men vi har en søt hage og akkurat litt for lite plass men det går
Vi flytter ikke på oss før til neste sommer da vi skal trekke nordover mot nordmøre. Det gleder vi oss veldig til!

Jeg er student, er akkurat ferdig med 2. året på sykepleien og jobber ved siden av i hjemmetjenesten. Planen er å videreutdanne meg innen psykiatri eller helsesøster.

Vi har også en liten pus som heter sara

Det var oss

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:10.