|
|
|
17-06-2008, 19:54
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 594
|
Sv: Presentasjonstråd for Desember06- og Januar07-damene
|
|
Hei
Jeg er LilleMy går på 25året og bor i var lille hus på det blide sørlandet sammen med og lille J(som ikke er så liten lenger). J er født 06.02.07,men jeg hadde termin i januar og ble så glad i jentene i januar klubben at jeg ble værende. J er høyt og lavt til en hver tid(mor ønsker seg øyne i nakken), fryktelig aktiv og har endelig begynt å prate en støvel full
Jeg er student og planen er å bl sykepleier en vakker dag.Begynner på studiene igjen til høsten,da skal J i bhg.Noe jeg tror kommer til å gå kjempe fint.Var på besøk der for litt siden,da vi skulle gå vinket han og sa hade,veivet med hendene når jeg ville ha han med ,han stor kosa seg
Noe du lurer på så bare spørr
|
20-06-2008, 10:05
|
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Lørenskog
Meldinger: 184
|
|
|
Heisann, jeg slenger meg også med her, hvis det er greit .. Jeg kjenner jo noen av dere fra desember 06, har hengt litt her og der, mest der, i det siste da.. Litt om meg og mitt: Jeg er i siste halvdel av tredve, er vestlending men bor i Lørenskog, har bodd østpå i snart 12 år og kjenner at jeg nok blir her, ja.. Har snart vært gift i 10 år, vi har 3 barn, de to andre er 11 og 7 år gamle. Bra spredning her ! Jeg er siviløkonom av utdanning, jobber med brukerstøtte på regnskapssystemer til daglig. Lillesnupp går i barnehage og trives godt med det, ser det ut til. Hun er en liten skravlebøtte, har bra ordforråd og vet å fortelle hva hun vil og ikke vil, særlig det siste . Utenom jobben liker jeg å få trent en til to ganger i uken, og spiller i korps litt til og fra, håper å få mer tid til begge deler om noen år . Vi flyttet til Lørenskog for litt over et år siden, bodde før det i utkanten av Oslo, helt på grensen hit, og har bodd et par steder i Oslo før den tid.
Artig at vi har flyttet inn til januar 07, blir kanskje litt flere som kan skravle her nå !
|
|
|