|
|
|
17-06-2008, 19:54
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 594
|
Sv: Presentasjonstråd for Desember06- og Januar07-damene
|
|
Hei
Jeg er LilleMy går på 25året og bor i var lille hus på det blide sørlandet sammen med og lille J(som ikke er så liten lenger). J er født 06.02.07,men jeg hadde termin i januar og ble så glad i jentene i januar klubben at jeg ble værende. J er høyt og lavt til en hver tid(mor ønsker seg øyne i nakken), fryktelig aktiv og har endelig begynt å prate en støvel full
Jeg er student og planen er å bl sykepleier en vakker dag.Begynner på studiene igjen til høsten,da skal J i bhg.Noe jeg tror kommer til å gå kjempe fint.Var på besøk der for litt siden,da vi skulle gå vinket han og sa hade,veivet med hendene når jeg ville ha han med ,han stor kosa seg
Noe du lurer på så bare spørr
|
20-06-2008, 10:05
|
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Lørenskog
Meldinger: 184
|
|
|
Heisann, jeg slenger meg også med her, hvis det er greit .. Jeg kjenner jo noen av dere fra desember 06, har hengt litt her og der, mest der, i det siste da.. Litt om meg og mitt: Jeg er i siste halvdel av tredve, er vestlending men bor i Lørenskog, har bodd østpå i snart 12 år og kjenner at jeg nok blir her, ja.. Har snart vært gift i 10 år, vi har 3 barn, de to andre er 11 og 7 år gamle. Bra spredning her ! Jeg er siviløkonom av utdanning, jobber med brukerstøtte på regnskapssystemer til daglig. Lillesnupp går i barnehage og trives godt med det, ser det ut til. Hun er en liten skravlebøtte, har bra ordforråd og vet å fortelle hva hun vil og ikke vil, særlig det siste . Utenom jobben liker jeg å få trent en til to ganger i uken, og spiller i korps litt til og fra, håper å få mer tid til begge deler om noen år . Vi flyttet til Lørenskog for litt over et år siden, bodde før det i utkanten av Oslo, helt på grensen hit, og har bodd et par steder i Oslo før den tid.
Artig at vi har flyttet inn til januar 07, blir kanskje litt flere som kan skravle her nå !
|
|
|
20-06-2008, 10:35
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
|
|
|
Pearly heter da jeg, eller som de fleste kjenner meg så hadde jeg PJK som nick før Jeg er 23 år (snart 24 år i slutten av september) og har Christopher André som er født 31.01.05 og Noah Leander 12.01.07 sammen med min kjære sambo som er 26 år. Vi er sammen nå på vår 7ende år, holdt sammen i tykt og tynt siden jeg var 17 år
Vi bor alle 4 i en ganske så stor leilighet med go plass til oss fire midt i vår nydelige kystby Kristiansund. Vi bare leier leiligheten for nå mens vi venter på å kjøpe noe eget eller bygge Jeg har endelig etter 23 år fått meg min første skikkelige jobb (klesbutikk, Boys of Europe) som jeg starter opp i til august så jeg gleder meg som en unge å sitter nå her å drømmer om hus, er jo så masse fiiint
Utdanningen min er jeg ikke ferdig med å om jeg blir det er også en sak for seg selv, jeg har igjen to år lærlingtid av barne og ungdomsarbeiderfaget. Siden de gir ut bare to lærlingplasser her i kommunen ca. så kan dere vel regne ut hvor mange som sitter uten lærlingplass
Blir vel værende på klesbutikk og sentret jeg, mitt andre hjem
Det var litt (MYE) om meg.......
Sist endret av Pearly; 20-06-2008 kl 10:44.
|
|
|
23-06-2008, 21:57
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 1,022
|
|
|
Sist endret av Bilbo; 06-01-2009 kl 21:33.
|
|
|
23-06-2008, 22:51
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 1,459
|
|
|
Nalim heter jeg og jeg er mamma til storebror født 2002 og tuppehøna født 23 januar 2007.Er samboer og bor i NordNorge.Jeg er husmor og blir nok hjemme noen år til siden luringen ventes i januar2009!
|
|
|
24-06-2008, 09:52
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,967
|
|
|
Her dere har gjemt dere ja
Hege-Mor her
Mamma til 3 stk. Ulrikke på 13,Mats Fredrik på 6,og Matilde som kom til verden ved keisersnitt 27.November 2006.
Matilde har en sjelden hudsykdom,veldig få som har hørt om den,så vi står igrunn litt uvitende selv også. Hun har en sykdom som kalles Mastocytose.
Hvis du er nyskjerrig på hva det er,så kan du lese litt om det på www.mastocytose.no . Hun har heldigvis den mildeste graden av det.
Bor ca 1,5 mil utenfor Tønsberg,i eget hus. Har vært gift med mannen siden 2001....Og lurer igrunn på hvor alle de årene har tatt veien
Jobbet som butikkmedarbeider på Princess før Matilde ble født,men kun en 30% stilling. Så den har jeg sagt opp nå,og valgt og gå hjemme isteden. Er dagmamma for ei jente,som er 14 dager eldre enn Matilde,så vi koser oss hjemme ja.
|
|
|
26-06-2008, 18:01
|
|
Medlem
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 123
|
|
|
Askepott her Mamma til Mia som ble født 22. desember 2006. Fødselen var tøff og lang og endte med akutt keisersnitt.
Mia er foreløpig enebarn, men hvem vet - det er ikke umulig at hun får en lillesøster eller lillebror en gang.
Giftet meg med min mann september 2006
Vi bor i Bergen by
26-06-2008, 20:35
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Houston/s-Troendelag
Meldinger: 1,077
|
|
|
Amaya her, 35 aar og bor for tiden litt utenfor Trondheim. Er nylig blitt alenemamma for poden foedt 13 desember 06. Sliter for tiden med hjemlengsel, men haaper det gaar over.
Troy var etterlengtet og jeg koser meg enormt som mamma, han er en fantastisk liten gutt som av og til blir veldig oppgitt over at mamma ikke "skjoenner" norsk, saa da slaar han om til engelsk
Jeg jobber som markedsanalytiker og trives med det. Ellers saa synes jeg det er kjempekoselig aa henge med januardamene igjen.
|
|
04-07-2008, 11:55
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jan 2007
Sted: sørlandet
Meldinger: 639
|
|
|
Jeg er Mrs. D- tidligere kalt Dinah..
Er ikke så veldig aktiv men er innom og titter.
Jeg er 24 år, forlovet og vi har en sønn som ble født 01.01-2007. Foreløpig enebarn men tiden vil vel vise om det kommer flere
Vi bor på sørlandet og jeg har for tiden 80% permisjon fra jobben. Går tilbake for fullt 01.01-2009.
|
|
|
08-07-2008, 21:12
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 2,967
|
|
|
Jeg er Shamu, 33 år fra Stavanger. Jeg er mamma til 3, Cathrine på 12, Nathaniel på 3 og Alea på som ble født 27. november 06, 17 dager før tiden. Fødepizzaen virka litt for godt ja
Jeg går hjemme på 4. året i ulønnet permisjon. Lillemor er en liten "sving", så jeg nådde ikke ut i arbeid før jeg ble gravid igjen.. Men vi storkoser oss hjemme jeg og Alea.
Dagene får jeg til å gå ved å sy sy sy sy sy... ja.. jeg fant en ny hobby i fjor og den har tatt over hele livet mitt
Alea begynner i barnehage 12. august, samme som storebror. Det tror jeg blir kjempestas. JEg begynner på jobb 1. november, og i melomtiden skal jeg... ja... sy..
Alea er en meget aktiv og meget sta ung dame. Hun snakker ikke særlig mye. Eller hun snakker hele tiden, men det er ikek så lett å forstå alt som kommer ut.
Men det ser ut til at det løsner litt nå da.
Hun er veeeldig glad i å være ute, elsker søsknene sine, er ei solståle uten like og vår lille kjempe som har vært syk mesteparten av livet sitt.
Nå går det dog fremover og vi har noenlunde kontroll. Det er en god følelse.
Koselig å ha blitt flere da! Gleder meg til å bli kjent med dere også!
|
|
|
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:42.
|