Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-09-2008, 09:34   #21
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
MP Rating: 0% (0)
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: sensommershopping

Lillebror her arver Reimatec dressen som storebror hadde. Den ble brukt i to sesonger og det synes knapt. Jeg prøver år etter år å kjøpe noe annet enn Reima, men jeg ender opp med Reima ver eneste gang
Gammel 07-09-2008, 13:06   #22
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Madde 81 Vis post
Vi hadde også vinterdress fra name-it i fjor, og var veldig fornøyd. Har du bilde av årets modell? Vurderer reima i år, har vår- og høstdressen til reima, og den er veldig god Men så var det den prisen da...

Jepp, d var de penga vettu. Her er det lite kulde og lite snø, så da tenker jeg exit holder. Neste år når vi havner på nordmøre med 20 minus og masse snø hele vinteren skal jeg heller vurdere en av de dyre dressene Elida sin dress fra i fjor ser urørt ut. Den er like fin! og hun har ikke vært våt en dag.
Gammel 07-09-2008, 14:28   #23
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,967
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av PlutseligBaby Vis post
I dag dro vi til mx sport for å hente vinterdressen jeg viste til tidligere.. og den var så tung! I tillegg syns jeg armene var så tynne, på en måte.. var ikke helt fornøgd nei. Utrolig fin å se på da! Så jeg ble litt i tvil og ba dem holde den ut dagen så jeg fikk sondere terrenget litt.

Dro på skattejakt og kikket både på reima og reflex. Begge disse var fine, men prisen på reima er litt for høy syns jeg. Tenkte jeg måtte ta en siste till på exit før jeg bestemte meg, og ENDELIG hadde de fått inn de vann og vindtette dressene de hadde i fjor til 600 kr. Vi hadde jo en i fjor og var strålende fornøgd. Den er lett og god, har to glidelåser forann og ligner veldig på reima i formen. Den holder i massevis siden vi har ganske milde vintre her, med lite snø kjøpte den som var mest fargeklatt og var fornøgd med valget så da ble det ikke skogstad på oss alikevell, men som i fjor - en name it dress! Håper den svarer til forventningene i år også.

kjøpte også votter til
Har du bilde av den PB?

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2008, 19:30   #24
Supermedlem

Amaya sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Houston/s-Troendelag
Meldinger: 1,077
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.

Parkdress er arvet. Farmor og farfar kjoepte jakke samt vinterdress paa salget i vaar, de har ogsaa handlet litt ullundertoy. Fikk Gore-tex sko av mormor.
Var ute og handlet hverdagsklaer i gaar, for der manglet han mye. Jeg maa nok kjoepe en del mer ullundertoy.

Alenemamma til Troy Des. 06

We worry about what a child will become tomorrow, yet we forget that he is someone today. ~Stacia Tauscher
Amaya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2008, 20:44   #25
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg synes faktisk ikke 899,- er såååå gale for reima jeg altså.. Det er heller det at jeg er såpass usikker på om dressen vil vare ut vintersesongen, som gjør at jeg sikter i lavere prisklasse. Det blir garantert Reima når han blir større. Den holder seg og ser knapt at den er brukt etter flere sesonger. Kjøper man nøytrale farger er jo det supert at evt småsøsken kan arve
Og man får jo solgt den når den ikke passer lenger.

Vi har kjøpt ull-undertøy fra name-it, innesko, regnvotter, sydvest og egentlig litt forskjellig til bhg. Refleks vinterdress, fleecedress, både en hel Refleks og en Skogstad todelt. Begynner å bli klar for kulda her i huset
Det gjenstår skikkelig lue og gode vintersko.
Gammel 07-09-2008, 22:38   #26
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,774
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har ikke begynt å planlegge vinteren engang vi

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 19:49   #27
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Endte opp med Reimadress også vi Jaja, da blir refleks dressen til hjemmebruk. Så veldig greit med en mamma som har erfart at Reima er tingen, og sponser Victor med dress Modelllen heter Golo, og vi kjøpte den i mørkblå/blå. Likte den kjempegodt

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:03.