Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-02-2007, 12:16   #11
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 2,513
MP Rating: 100% (1)
store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Lilleprinsen.no

og alle rosa zapp var plutselig utsolgt
Gammel 02-02-2007, 12:35   #12
Supermedlem

severini sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Telemark
Meldinger: 1,102
severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.

Jeg har også god erfaring med bestilling derfra. Har kjøpt vogn av henne.
Gammel 02-02-2007, 14:20   #13
Medlem

Marlen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Sunnhordland
Meldinger: 322
MP Rating: 100% (2)
Marlen har mye å være stolt av.Marlen har mye å være stolt av.Marlen har mye å være stolt av.Marlen har mye å være stolt av.Marlen har mye å være stolt av.Marlen har mye å være stolt av.Marlen har mye å være stolt av.Marlen har mye å være stolt av.Marlen har mye å være stolt av.Marlen har mye å være stolt av.Marlen har mye å være stolt av.

Jeg bestillte lammy posen min derfra, jeg venta lenge men det hadde med at det var veldig stor etterspørsel av sort lammy da. Ellers var det bra service!!
Marlen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-02-2007, 15:10   #14
Medlem

Fanta sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 323
MP Rating: 0% (0)
Fanta er fantastisk mot andre.Fanta er fantastisk mot andre.Fanta er fantastisk mot andre.Fanta er fantastisk mot andre.Fanta er fantastisk mot andre.Fanta er fantastisk mot andre.Fanta er fantastisk mot andre.Fanta er fantastisk mot andre.Fanta er fantastisk mot andre.Fanta er fantastisk mot andre.Fanta er fantastisk mot andre.

Ser alle Zapp er utsolgt her, noen som vet når 07 modellene kommer inn å om det blir samme pris som 06?
Fanta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-02-2007, 16:03   #15
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 2,513
store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Fanta
Ser alle Zapp er utsolgt her, noen som vet når 07 modellene kommer inn å om det blir samme pris som 06?
Dei kjem veldig snart. Prisen på dei hadde ho ikkje bestemt ennå.

Eg hadde bestilt rosa zapp der, men så satte mannen foten ned
og så måtte eg avbestille, så no er eg uten zapp

Skal ha zapp men må vente litt sa mannen her

skal i hvertfall ha zappen til 26 april!! Då skal vi til amsterdam, og eg vil ha reise trille!!!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:32.