Jeg ville ikke vært bekymret var jeg deg, som sagt har vi aldri hatt problemer med dem. Og så heldig du er som får med deg julepynta gater!
Jeg liker også Next, Gap har også en del fine barneklær. Hamley's er en flott lekebutikk i Regent Street, og Disney Store ligger i Oxford Street.
Jeg har ikke sett så mye på klær til voksne, men her får du opp en del butikker (søkte på women's clothing london på google):
women's clothing london - Google-søk
Jeg kjøper ikke så fancy klær og har vært fornøyd med TopShop og Gap og lignende. De kjedene som også finnes i Norge er ofte en del rimeligere, Zara, Mango, Benetton og HM for eksempel. Når det gjelder andre ting kan du se på
Amazon.co.uk: low prices in Electronics, Books, Music, DVDs & more. Vi pleier å bestille og få levert til hotellet. Nå har de kampanje på en genial ting som heter Amazon Prime, hvor man får fri frakt og levering neste dag. Man får en prøveperiode på en måned før man må betale, så det er greit å huske å avbestille! Vi benyttet oss godt av dette i USA tidligere i år, helt genialt. Vi bestiller alt vi vet vi skal kjøpe, så slipper vi å gå og lete etter det og dra det rundt i byen.
Har ingen erfaring med tenåringsgutter, men det første jeg tenker på er spill, filmer og musikk. Mye billigere og lett å få med seg. Vi kommer til å kjøpe masse spill til diverse spillkonsoller, de kan bruker på norske maskiner.