Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Krimskrams

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-09-2009, 16:35   #11
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 2,351
MP Rating: 0% (0)
Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.
Sv: Ryanair, noen som har litt greie på dette?

Ja, man risikerer at de er superstrenge med bagasjen. Pass på at håndbagasjen er kun ett kolli, ikke en pose ved siden av. Da må du gå ut av køen og pakke om.

Jeg var ikke klar over at vi ikke fikk reservert seter ved innsjekk første gang jeg fløy med dem, så da jeg skulle fly alene med fireåringen betalte jeg ekstra for tidlig innsjekk. Da kommer man i en egen kø som slipper først ombord. Vi ville jo være sikret å sitte sammen.

Der du venter på bagasjen får du kjøpt togbilletter til sentrum. Billigere å kjøpe tur/retur med en gang, om du vet du skal ta toget begge veier.

God tur!
Gammel 27-09-2009, 21:06   #12
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,090
MP Rating: 100% (2)
Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.

VIl bare takke og si at jeg er utrolig glad for disse tipsene. Jeg har nå lest så mye negativt at jeg gruer meg noe forferdelig så jeg er glad for å få disse tipsene.
Jeg kjøpte jo først en annen bilett og akkurat da jeg hadde betalt den, så oppdaget jeg at jeg hadde skrevet feil dato. Men too late. Betalt er betalt og man får ikke endra den uten å betale 1000 kr for flytid bytte, og 1000 kr for navnebytte på billetten i tilfelle jeg ville gi den til noen andre.
NOen som helst cancellering av billetten går heller ikke. Ikke engang DET kan man få gjort. Så jeg sitter da med en billett fra 9 til 14 desember til london som ikke hverken jeg eller noen andre kan få glede av. Og heller ikke kan ryan air selge den en gang til, for siden at man kan ikke cancellere billetten så vil jo den plassen være opptatt.

Er det noen som har en link til noen butikker i london som selger støvletter og klær til voksne? et sted jeg kan se på nettet på forhånd liksom hva de har, i likhet med den next butikken?
Make sure your HANDS are clean
Smulamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2009, 21:27   #13
Seniormedlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,943
MP Rating: 0% (0)
Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.

Jeg ville ikke vært bekymret var jeg deg, som sagt har vi aldri hatt problemer med dem. Og så heldig du er som får med deg julepynta gater!

Jeg liker også Next, Gap har også en del fine barneklær. Hamley's er en flott lekebutikk i Regent Street, og Disney Store ligger i Oxford Street.

Jeg har ikke sett så mye på klær til voksne, men her får du opp en del butikker (søkte på women's clothing london på google): women's clothing london - Google-søk
Jeg kjøper ikke så fancy klær og har vært fornøyd med TopShop og Gap og lignende. De kjedene som også finnes i Norge er ofte en del rimeligere, Zara, Mango, Benetton og HM for eksempel. Når det gjelder andre ting kan du se på Amazon.co.uk: low prices in Electronics, Books, Music, DVDs & more. Vi pleier å bestille og få levert til hotellet. Nå har de kampanje på en genial ting som heter Amazon Prime, hvor man får fri frakt og levering neste dag. Man får en prøveperiode på en måned før man må betale, så det er greit å huske å avbestille! Vi benyttet oss godt av dette i USA tidligere i år, helt genialt. Vi bestiller alt vi vet vi skal kjøpe, så slipper vi å gå og lete etter det og dra det rundt i byen.

Har ingen erfaring med tenåringsgutter, men det første jeg tenker på er spill, filmer og musikk. Mye billigere og lett å få med seg. Vi kommer til å kjøpe masse spill til diverse spillkonsoller, de kan bruker på norske maskiner.
Gammel 05-11-2009, 01:37   #14
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,090
MP Rating: 100% (2)
Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Er det noen spesielle kjeder eller butikker i london det er billig å kjøpe sånn pc utstyr? min sønn ønsker sg noen spesielle tastatur/mus greier.
Make sure your HANDS are clean
Smulamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:55.