Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lover, regler og rettigheter

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-04-2009, 13:04   #1
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 16,074
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Å binde renten hos Lånekassen

Er det kanskje noe å tenke på snart..?? Den går jo betraktelig ned her... I februar var den på 6,8%. Nå er den 5,9%. Men fra 1.juli blir den 3,6% (den flytende altså)

1.juni blir det annonsert hva den faste renten blir, og hvis den er 3,6% eller lavere er det kanskje lurt å binde renten..?? Hva har dere gjort/tenker å gjøre?

Jeg har forhåpentligvis bare 4 år igjen av studielånet mitt, og man må ha minst 3 år igjen for å kunne binde. Så hadde vært kjekt å hatt lav rente de siste årene mine...

Jeg var inne på Lånekassens sider og leste om dette, og der står det også at man kan finne ut om man har flytende eller fast rente ved å se på årsoppgaven. Men der sto det ingenting som jeg skjønte...? Men fast rente får man vel kun etter å ha søkt om det..?? Er ikke noe jeg bare "har" fra før av?

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:00.