Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lover, regler og rettigheter

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-04-2009, 11:51   #1
Supermedlem

Theron sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,454
MP Rating: 0% (0)
Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Å binde renten hos Lånekassen

Hvis du har så få år igjen hadde ikke jeg bundet.

Uansett hvordan de snur og vender på det så kommer de frem til at det ikke svarer seg å binde,
spesielt ikke nå i disse tider....

men når det kommer til studielånet er jeg ikke sikker, har ikke lest artikkelen over

Men det jeg HAR lest er at lånekassen setter ned sin rente senere enn bankene, og det er derfor forventet at den vil gå enda lengre ned nå snart....

Lykke til med valget ihvertfall

Member of AF`s jaktlag

Sist endret av Theron; 07-04-2009 kl 11:53.
Theron er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-04-2009, 14:18   #2
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 4,285
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Å binde renten hos Lånekassen

ååå kan man ikke? ah ok...ja da tror jeg jammen vi lar den flyte hver krone ekstra går jo rett på nedbetaling gjør det ikke?

Amalie 03.02.2007
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:40.