Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lover, regler og rettigheter
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-08-2008, 10:13   #1
Supermedlem
 
jpht sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2003
Sted: Ski
Meldinger: 1,068
MP Rating: 0% (0)
jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.
fri i forbindelse med planleggingsdager.

Hvordan er reglene for det?
Må man ta ferie dager eller har man krav på permisjon med lønn? Eller? eller?

Pappaen her i huset er nødt til å altid ta seg fri på planleggingsdagene i barnehagen for jeg jobber der og kan ikke ha fri.
__________________
jpht
Henrik 23.05.03og Helene 17.05.07
jpht er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-08-2008, 10:58   #2
Supermedlem
 
kAninen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nordre Vestfold
Meldinger: 1,248
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: fri i forbindelse med planleggingsdager.

Tror man har krav på fri med lønn. Er det ikke bare å søke da? Arbeidsgiver skal jo vite det.
__________________
kAninen aKa Bunny
kAninen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2008, 09:26   #3
Veteranmedlem
 
muslingen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 4,653
MP Rating: 100% (2)
muslingen har en strålende fremtid.muslingen har en strålende fremtid.muslingen har en strålende fremtid.muslingen har en strålende fremtid.muslingen har en strålende fremtid.muslingen har en strålende fremtid.muslingen har en strålende fremtid.muslingen har en strålende fremtid.muslingen har en strålende fremtid.muslingen har en strålende fremtid.muslingen har en strålende fremtid.
Sv: fri i forbindelse med planleggingsdager.

Jeg har ikke hørt om noen som har rett på fri (med lønn) ved planleggingsdag. Ferie, avspasering eller fri uten lønn.
__________________
Gullgutten 4 år
Lille 3 år
muslingen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2008, 16:40   #4
Hjelpeadmin
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 12,173
MP Rating: 100% (10)
Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: fri i forbindelse med planleggingsdager.

Jeg vet ikke helt hvordan det fungerer på min arbeidsplass, men jeg vet at mannen må ta ferie på disse dagene.
__________________
06.09.01 25.05.03 23.01.06
Firern ventes 09.03.09.
Stine-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2008, 16:47   #5
Seniormedlem
 
Kattrine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,674
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (5)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: fri i forbindelse med planleggingsdager.

Kan ikke skjønne hvorfor man skulle ha krav på fri MED lønn på sånne dager?
__________________
født 13.11.2007 i uke 42+1; 4090 gram & 54 cm.
Bryllupstråden min
Kattrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2008, 17:05   #6
Æresmedlem
 
Berta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,212
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: fri i forbindelse med planleggingsdager.

Sitat:
Opprinnelig postet av kAninen Vis post
Tror man har krav på fri med lønn. Er det ikke bare å søke da? Arbeidsgiver skal jo vite det.

Nei, en har slettes ikke krav på fri med lønn.

De fleste arbeidsplasser gi fri uten lønn i form av ulønnet velverdspermisjon. Men betalt? Nei, det er slettes ikke vanlig og dette er heller ikke noe en har krav på. Der en ikke får ulønnet velferdspermisjon, må en ta ut feks avspasering eller feriedager, bytte på annen hver gang der det er to foreldre, få andre til å passe osv.
__________________
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2008, 17:45   #7
Supermedlem
 
kAninen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nordre Vestfold
Meldinger: 1,248
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: fri i forbindelse med planleggingsdager.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kattrine Vis post
Kan ikke skjønne hvorfor man skulle ha krav på fri MED lønn på sånne dager?
Tok feil.. ok. Men jeg mener at man burde få det. Jeg jobber som lærer, fint lite avspassering der gitt...
__________________
kAninen aKa Bunny
kAninen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2008, 17:53   #8
Æresmedlem
 
Berta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,212
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: fri i forbindelse med planleggingsdager.

Sitat:
Opprinnelig postet av kAninen Vis post
Tok feil.. ok. Men jeg mener at man burde få det. Jeg jobber som lærer, fint lite avspassering der gitt...

Hvorfor i all verden skal en få det?

Det er også mange andre muligheter for deg, som feks feriedager og ulønnet perm den aktuelle dagen.
__________________
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2008, 18:11   #9
Æresmedlem
 
Nennemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,578
MP Rating: 0% (0)
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: fri i forbindelse med planleggingsdager.

Sitat:
Opprinnelig postet av kAninen Vis post
Tok feil.. ok. Men jeg mener at man burde få det. Jeg jobber som lærer, fint lite avspassering der gitt...
Nei, dere avspaserer jo hele sommeren, så jeg skjønner jo at dere har brukt opp all avspaseringen når august kommer.
__________________
Nennemor
Storesøster (f. juli-99) Storebror (f.mars-02) Lillebror (f. oktober -04)

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2008, 18:35   #10
Supermedlem
 
kAninen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nordre Vestfold
Meldinger: 1,248
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: fri i forbindelse med planleggingsdager.

Det jeg mener er at det er jo låst! Jeg får ikke gjort noe med det. Jeg hadde gladelig jobbet i ferien for å få tilgang på slike dager. Jeg er alenemor og det blir en del penger med 3-4 planleggingsdager i året. Så da blir det fri uten lønn, men likevel....

Men det var ikke det som var spørsmålet her.
__________________
kAninen aKa Bunny
kAninen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:53.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com