Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lover, regler og rettigheter

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-04-2009, 19:52   #11
Supermedlem

Puspersille sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 778
MP Rating: 0% (0)
Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.
Sv: Låser dere renten på studielånet nå??

Jeg bandt den på 3,5% for tre år nå...
Er nødt til å vite hva jeg skal betale fra gang til gang. Derfor.

Puspersille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 20:00   #12
Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Sandefjord
Meldinger: 200
@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.@lfakrøll har mye å være stolt av.

Jeg brant meg på dette for noen år siden. Nå har jeg hatt flytende i et par år igjen, og nå har jeg bare i underkant av 2 år igjen også - så da lar jeg den være.

Leste noe om renta til Lånekassen i en nettavis idag.
Det er regjeringen som bestemmer endringer i rentesatsen, og den
henger etter i lang tid i forhold til normale renteendringer i pengemarkedet.
Når renten går opp "vinner" man på dette i forhold til Lånekassen som setter
senere opp - mens det er motsatt i et marked hvor rentene går ned.
Gammel 02-04-2009, 20:04   #13
Supermedlem

Brudulja sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 797
Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.

Veldig usikker, men regner med jeg kommer til å binde den i 3 år.
Gammel 02-04-2009, 20:30   #14
Supermedlem

Amaya sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Houston/s-Troendelag
Meldinger: 1,343
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.

Litt usikker paa om jeg skal gamble paa at den kommer til aa gaa ned litt mer, foer jeg laaser den.

Alenemamma til Troy Des. 06

Children have never been very good at listening to their elders, but they have never failed to imitate them ~ James Baldwin
Amaya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 20:38   #15
Supermedlem

Miwana sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,232
Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av minniepus Vis post
Den skal i alle fall ned en gang til, utfra det jeg leser.
Jeg har bundet den en gang før, og brant meg på det, så jeg tror jeg holder meg flytende denne gangen.
Signerer.
Gammel 02-04-2009, 20:39   #16
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,474
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei jeg har heller valgt å betale ned resten av lånet..
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:23.