Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai

Vis resultat: Hvilken øyefarge har babyen din?
Blå 27 77.14%
Brun 8 22.86%
Grønn 0 0%
Velgere: 35. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-08-2009, 00:39   #11
Supermedlem

DamarisMamma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Lillesand
Meldinger: 1,220
MP Rating: 0% (0)
DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.DamarisMamma har en strålende fremtid.
Sv: Hvilken farge på øynene?

Her er de blå og det regner jeg med de kommer til å fortsette å være.. Alle vi andre 4 har jo blå øyne så hvis ho får annen farge så blir jeg nok å lure på hvor det kommer fra
DamarisMamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2009, 11:04   #12
Seniormedlem

Frosken sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Askøy
Meldinger: 1,698
Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.

Koksgrå ser de ofte ut til å være, men er nok blå. Pappa og storesøster har blå, jeg har blå med brun ring inderst mot pupillen.

(Ori på SM)
Frosken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2009, 11:09   #13
Juniormedlem

Mrs.K sin avatar

Medlem siden: May 2009
Sted: Sørlandet
Meldinger: 48
Mrs.K er som en lysfontene.Mrs.K er som en lysfontene.Mrs.K er som en lysfontene.Mrs.K er som en lysfontene.Mrs.K er som en lysfontene.Mrs.K er som en lysfontene.Mrs.K er som en lysfontene.Mrs.K er som en lysfontene.Mrs.K er som en lysfontene.Mrs.K er som en lysfontene.Mrs.K er som en lysfontene.

De er store, runde og knallblå!
Gammel 24-08-2009, 11:23   #14
Medlem

BitteLille sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 391
BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.BitteLille har en strålende fremtid.

Blå ennå, om det ender opp som blå vet jeg ikke, da storesøster hadde knall blå øyne som liten, men hennes begynner nå å få masse gult (!?!) i seg...
Gubben har blå og jeg har grønn-brun-blå-gråe. Hvorfor nøye seg med en farge sier nå jeg...
Gammel 25-08-2009, 23:00   #15
Medlem

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 124
M@rimor er fantastisk mot andre.M@rimor er fantastisk mot andre.M@rimor er fantastisk mot andre.M@rimor er fantastisk mot andre.M@rimor er fantastisk mot andre.M@rimor er fantastisk mot andre.M@rimor er fantastisk mot andre.M@rimor er fantastisk mot andre.M@rimor er fantastisk mot andre.M@rimor er fantastisk mot andre.M@rimor er fantastisk mot andre.

Blå
M@rimor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2009, 10:34   #16
Seniormedlem

Frosken sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Askøy
Meldinger: 1,698
Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av BitteLille Vis post
Blå ennå, om det ender opp som blå vet jeg ikke, da storesøster hadde knall blå øyne som liten, men hennes begynner nå å få masse gult (!?!) i seg...
Gubben har blå og jeg har grønn-brun-blå-gråe. Hvorfor nøye seg med en farge sier nå jeg...
Snakket med helsesøster om øyenfarge og hun sa at grønne øyne egentlig var brune :anerikke: Min mor har i alle fall grønne og svigerfar hadde brune så det er brunt i familien. Av svigerfars fire barn har ingen brune øyne, men ett av syv barnebarn har.

(Ori på SM)
Frosken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:02.