Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-05-2009, 07:51   #31
S&U
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 130
MP Rating: 0% (0)
S&U er som en lysfontene.S&U er som en lysfontene.S&U er som en lysfontene.S&U er som en lysfontene.S&U er som en lysfontene.S&U er som en lysfontene.S&U er som en lysfontene.S&U er som en lysfontene.S&U er som en lysfontene.S&U er som en lysfontene.S&U er som en lysfontene.
Sv: Presentasjonstråd for maimammaene

Nick: S&U
Nick på SM/SG: Spent og utålmodig
Alder: 24
Sivilstatus: Samboer
Bor: Sørum i Akershus
Antall barn: 2
Maibarnet født: 26.05.09 kl.00.35
Vitale mål: 4000g, 53cm, 35cm h.o.
Navn: Aleksandra
Prøvehistorie: Ikke helt planlagt akkurat. Hun ble til noen måneder før vi hadde tenkt.. Men jeg vil kalle det et bevisst uhell, for det var ikke noe sjokk akkurat da jeg tok testen..

Litt om meg: Livsglad jente med 2 to perfekte døtre og en fantastisk samboer. Oppvokst på Strømmen med mamma, pappa og lillebror.
Har drevet med islandshest siden jeg var liten, men den hobbyen er lagt litt på is nå mens ungene er små.
Til gjengjeld bruker jeg all ledig fritid på å scrappe..
Ta gjerne en titt i bloggen min

S&U er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-05-2009, 19:17   #32
Medlem

pus har fått nr1 sin avatar

Medlem siden: May 2009
Sted: Vennesla
Meldinger: 60
pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.

Nick: pus har fått nr1
Nick på SM/SG: pus venter nr1
Alder: 28 (blir 29 i oktober)
Sivilstatus: gift august 2007
Bor: i vennesla 10 min fra kristiansand
Antall barn: Theodor er vår første
Maibarnet født: 07.05.2009
Vitale mål: 3180gr, 50cm og 35 rundt hodet
Navn: Theodor (http://theodor.schaathun.net)
Prøvehistorie: prøvde fra jan 08, men ikke med temping, tok det på sånn ca...positiv test to dager etter ett års bryllupsdagen

Litt om meg: jeg er glad, positiv, serviceinnstilt, elsker musikk (spiller piano, klarinett, trompet og men hovedtingen er sang), og driver med kortlaging

hjemmeside: http://hilde.schaathun.net
pus har fått nr1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-05-2009, 19:46   #33
Medlem

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 162
Evita_28 er som en lysfontene.Evita_28 er som en lysfontene.Evita_28 er som en lysfontene.Evita_28 er som en lysfontene.Evita_28 er som en lysfontene.Evita_28 er som en lysfontene.Evita_28 er som en lysfontene.Evita_28 er som en lysfontene.Evita_28 er som en lysfontene.Evita_28 er som en lysfontene.Evita_28 er som en lysfontene.

Nick: Evita_28
Nick på SM/SG: Evita_28
Alder: 32

Bor: Akershus
Maibarnet født: 20.05.09
Vitale mål: 3730 g, 51 cm
Navn: Vilde
Prøvehistorie: 2 pp

Litt om meg:
Gammel 30-05-2009, 23:11   #34
Medlem

krigra sin avatar

Medlem siden: May 2009
Meldinger: 157
krigra er fantastisk mot andre.krigra er fantastisk mot andre.krigra er fantastisk mot andre.krigra er fantastisk mot andre.krigra er fantastisk mot andre.krigra er fantastisk mot andre.krigra er fantastisk mot andre.krigra er fantastisk mot andre.krigra er fantastisk mot andre.krigra er fantastisk mot andre.krigra er fantastisk mot andre.

Nick: krigra
Nick på SM/SG: krigra
Alder: 31
Sivilstatus: forlovet
Bor: Oslo
Antall barn: 1
Maibarnet født: 26.05.09
Vitale mål: 4088 gram, 52 cm, 37cm hodeomkrets
Navn: Johannes
Prøvehistorie: Han kom litt snikende

Litt om meg:
Skal tenke ut noe lurt å si

Johannes ble født 26.mai
krigra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-06-2009, 16:13   #35
Juniormedlem

lilletine sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Meldinger: 11
lilletine er en ukjent størrelse akkurat nå.

Nick: lilletine
Nick på SM/SG: lilletine
Alder: 33
Sivilstatus: samboer
Bor: i vest
Maibarnet født: 16.05.09
Vitale mål: 3800 / 53 / 35
Navn:
Prøvehistorie: pp4
Litt om meg: hei alle maimammaer! jeg er helt fersk mamma og veldig fornøyd med lillejenten min! har ikke vært så aktiv på SM, men kjenner jeg har veldig mye jeg lurer på nå som hun endelig er kommet til verden.
lilletine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-06-2009, 09:00   #36
Supermedlem

L & N sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: I en villa :)
Meldinger: 777
Blogginnlegg: 3
L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.

Nick: L & N
Nick på SM/SG: Maibarn
Alder: 24
Sivilstatus: Gift med Tore
Bor: Høyanger som ligger i Sogn & Fjordane
Antall barn: 3, Lucas 04, Noah 05 og Isak 09.
Maibarnet født: 17.05.09
Vitale mål: 3940 g, 51 cm, 34 ho.
Navn: Isak
Prøvehistorie: 1 mnd, så satt gutt nr tre

Noah født 25.12.05

Isak født 17.05.09

(Maibarn på SM)

L & N er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-06-2009, 10:07   #37
Seniormedlem

Frosken sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Askøy
Meldinger: 1,634
Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.
kidoki Sv: Presentasjonstråd for maimammaene

Nick: Frosken
Nick på SM/SG: Ori
Alder: 34
Sivilstatus: Gift
Bor: Askøy
Maibarnet født: 27.mai
Vitale mål: 3975g, 50cm lang, ho 37cm
Navn: Rumpetrollet?
Prøvehistorie: Tok vel tre måneder

Litt om meg:
Bergenser, bodde i Oslo da storesøster (sept'04) var liten, tilbake på Vestlandet nå. Har bygget på huset, men er enda en del småplukk igjen. Har svigermor i utleieleiligheten. Leser en bok eller strikker litt når tiden strekker til.

(Ori på SM)

Sist endret av Frosken; 03-06-2009 kl 10:09.
Frosken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-06-2009, 08:47   #38
Medlem

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 128
Lissa er fantastisk mot andre.Lissa er fantastisk mot andre.Lissa er fantastisk mot andre.Lissa er fantastisk mot andre.Lissa er fantastisk mot andre.Lissa er fantastisk mot andre.Lissa er fantastisk mot andre.Lissa er fantastisk mot andre.Lissa er fantastisk mot andre.Lissa er fantastisk mot andre.Lissa er fantastisk mot andre.

Nick: Lissa
Nick på SM/SG: Lissa
Alder: 27
Sivilstatus: Samboer med verdens snilleste mann
Bor: Trøndelag
Antall barn: 2 herlige engler, 2006 og 2009
Maibarnet født: 13. mai - i goood tid før termin, jordmor må ha sleiva på UL...
Vitale mål: 3490 g, 50 cm, 34 cm h.o.
Navn: Oliver
Prøvehistorie: Hm..jeg rakk vel akkurat å legge pillebrettet på hylla... Sambo og jeg har konkludert med at vi er en fantastisk god match

Litt om meg: Bruker for tiden dagene til å kose meg med min fantastiske samboer og mine to herlige småtroll. I tillegg er jeg besatt av strikkedilla, noe som jo forsåvidt er nyttig med to små, og jeg liker å slenge meg på sofaen å lese bøker/høre lydbok.

Nurket kom til verden 13.05.09

Sist endret av Lissa; 04-06-2009 kl 08:50.
Lissa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-06-2009, 10:32   #39
Supermedlem

xJuliane sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Meldinger: 791
xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.

Nick: xJuliane
Nick på SM/SG: Lise (juniklubben)
Alder: 33
Sivilstatus: Gift
Bor: v/ Stavanger
Antall barn: 3 jenter
Maibarnet født: 28.05 (6 dager før termin)
Vitale mål: 3930 g og 50 cm
Navn: Ida
Prøvehistorie: Vi ble gravide egentlig før vi hadde startet prøvingen, var bare slappe med prevensjon.

Litt om meg:[/quote] Dagene går med til å være mor og husmor og jeg trives godt med det. Skal virkelig nyte denne permisjonstiden og kose masse med lille jenta vår.

(Lise på SM)
xJuliane er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-06-2009, 19:20   #40
Medlem

Frangipani sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 57
Frangipani er som en lysfontene.Frangipani er som en lysfontene.Frangipani er som en lysfontene.Frangipani er som en lysfontene.Frangipani er som en lysfontene.Frangipani er som en lysfontene.Frangipani er som en lysfontene.Frangipani er som en lysfontene.Frangipani er som en lysfontene.Frangipani er som en lysfontene.Frangipani er som en lysfontene.

Nick: Frangipani
Nick på SM/SG: Mercier

Alder: 29
Bor: på vestlandet
Maibarnet født: 27.05.09
Vitale mål: 3616/50/35
Navn:
Prøvehistorie: Vi prøvde vel ikke så iherdig, men plutselig satt spiren der etter en ferietur til andre siden av jorden. Stor glede og masse forventning!

Litt om meg: Samboer med verdens beste mann på sjette året. Vår første lille mirakel kom til oss i mai, og vi er lykkelige og stolte foreldre!
Frangipani er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:19.