|
|
|
01-07-2008, 21:06
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 1,366
|
Ferie i år?
Eg begynner på ny jobb i morgen, er ferievikar på sjukehuset. Skal jobbe 80% turnus heile juli, jippi jay!
Har nettop vært litt hos svigers (dvs mann og barn, eg har jobbet litt her og reist opp på kortere besøk)
Nokon som skal på eksotisk ferietur?
arg, feil i tittelen, kan en mod fikse?
Sist endret av bigboobs; 01-07-2008 kl 21:35.
|
|
|
01-07-2008, 21:20
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,452
|
Nå begynte jeg virkelig å lure på hva du skulle feire..
Så kjedelig å jobbe da. Men greit med penger...
Vi skal på biltur til Sverige.
Skal besøke Astrid Lindgrens verden, gøteborg, og to dyreparker. Resten tar vi litt som det kommer.
Skal dra med en annen familie som har 2 gutter på samme alder som våre.
Gleder oss.
|
|
|
01-07-2008, 22:12
|
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Det blide sørland!
Meldinger: 448
|
Vi har nettopp hatt en uke i Danmark - Fårup sommerland var stor stas for ungene, og lillebror oppdaget gleden ved karuseller!
Resten av sommeren skal vi male veranda og gjøre ferdig garasjen. Mangler litt snekring og maling på den...
Og så skal vi kose oss på mine foreldres hytte.
Jeg er fortsatt hjemmeværende og mannen har fri fire uker fra mandag av.
|
|
02-07-2008, 08:56
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,459
|
Vi har nettopp hatt 2 uker ferie, var noen dager i Oslo. Før vi var 2 dager i København også leide vi feriehus på Fyn i Danmark som vi hadde i 1 uke. Var i Tivoli, Legoland, jernbanemuseum, Naturama, Teknisk museum, teater og så Jungelboken. Gjorde masse mer også. Vi hadde det virkelig topp alle sammen, storkoste oss! Ingen som ville dra i fra Danmark. Lillebror og storebror syns karuseller er like artige, begge ble små sure når de ikke fikk ta flere.
Så vi går bare å venter på ferie nr 2 nå, som vi skal ha om 3 uker. Da blir det vel en tur nordover til familie.
|
04-07-2008, 21:34
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Mar 2003
Meldinger: 671
|
Jentene og jeg var 1 uke på Rhodos i slutten av mai. Om et par uker reiser min kjære og jeg på "kjærlighetstur" til København i 3 dager. Ellers blir det oppussing av huset + mann og barn skal på campingtur.
|
|
|
06-07-2008, 19:20
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Ringerike
Meldinger: 591
|
Jeg har ferie nå, har hatt en uke og skal ha en uke til.
hadde 2 uker ferie før meg.
Altså ingen ferie sammen i år, kun ferie for å dekke opp dagmamma`n sin ferie. Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å ha ferie siden jeg kun har et 6 mnd vikariat, men måtte pga at dagmmamma`n skulle ha.
Og ferien blir hjemme.
|
06-07-2008, 19:44
|
|
Supermedlem
Sted: Kongsberg
Meldinger: 1,000
|
Æsj, kjipt å bare jobbe da BB...
Vi starter ferie til torsdag og da skal vi ha 4 uker sammen! Skal først èn uke på hyttetur med svigerfar med familie, ved Vestfold-kysten. Og så har vi en uke uten planer, hvor vi bare skal kose oss og ta ting på sparket. Så blir det en uke i Danmark, har leid ett STORT feriehus sammen med ett vennepar med barn. Der skal vi bade og dra på utflukter til Legoland og masse forskjellig. Det er svømmebasseng i huset, så vi kan kose oss med bading selv hvis det blir dårlig vær.
Så til slutt har vi en uke uten planer igjen hvor jeg tror vi bare skal kose oss hjemme. Deilig å ikke skulle på jobb med en gang vi kommer hjem fra ferie!
|
07-07-2008, 21:38
|
|
Supermedlem
Meldinger: 1,366
|
kjipt nei, det er heilt topp! har det så gøy, herlig å gjera noko anna en bare å gå heime heile tida. Det er heilt nytt og eg lærer masse.
|
07-07-2008, 23:05
|
|
Supermedlem
Sted: Kongsberg
Meldinger: 1,000
|
Sitat:
Opprinnelig postet av bigboobs
kjipt nei, det er heilt topp! har det så gøy, herlig å gjera noko anna en bare å gå heime heile tida. Det er heilt nytt og eg lærer masse.
|
Ok, sånn sett! Ja, men da er det jo bare gøy da! Gratulerer med ny jobb forresten. Jeg kjenner at det skal nli himmelsk med ferie, men nå skal det sies at jeg IKKE har gått mye hjemme da... Jobbet VELDIG mye den siste tiden. Så da blir situasjonene litt forskjellige
|
08-07-2008, 14:43
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Polarsirkelbyen
Meldinger: 5,972
|
Nei ikke i år. Driver å grave drenering. Mann begynnte i ny jobb i januar, og ferie pengene fra forige går i grøfta
jeg ungene og mamma skal te tur til sverige i sommer. Lycksele. Dyreparken og sånt.
Men mann skal ikke ha noe ferie.
Turbo har fri fra bhg neste uke og i 14 dager. men i dag er han ikke i bhg, da er han med svigermor i sverige hos tanta til mann og hennes unger
|
|
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:37.
|