Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Mars 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-07-2008, 21:06   #1
Supermedlem
 
bigboobs sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 1,366
MP Rating: 0% (0)
bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.
Feire?

Ferie i år?
Eg begynner på ny jobb i morgen, er ferievikar på sjukehuset. Skal jobbe 80% turnus heile juli, jippi jay!
Har nettop vært litt hos svigers (dvs mann og barn, eg har jobbet litt her og reist opp på kortere besøk)

Nokon som skal på eksotisk ferietur?

arg, feil i tittelen, kan en mod fikse?
__________________
Everything i know I learned from Berta!

Sist endret av bigboobs; 01-07-2008 kl 21:35.
bigboobs er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-07-2008, 21:20   #2
VIP-Medlem
 
Lykketrollet_ sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,452
MP Rating: 0% (0)
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Feire?

Nå begynte jeg virkelig å lure på hva du skulle feire..

Så kjedelig å jobbe da. Men greit med penger...


Vi skal på biltur til Sverige.
Skal besøke Astrid Lindgrens verden, gøteborg, og to dyreparker. Resten tar vi litt som det kommer.
Skal dra med en annen familie som har 2 gutter på samme alder som våre.
Gleder oss.
__________________
Storesøster 05 - Lillesøster 07
Min kamp mot kreften Jeg er blitt frisk!
Lykketrollet_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-07-2008, 22:12   #3
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Det blide sørland!
Meldinger: 448
MP Rating: 0% (0)
Aida har mye å være stolt av.Aida har mye å være stolt av.Aida har mye å være stolt av.Aida har mye å være stolt av.Aida har mye å være stolt av.Aida har mye å være stolt av.Aida har mye å være stolt av.Aida har mye å være stolt av.Aida har mye å være stolt av.Aida har mye å være stolt av.Aida har mye å være stolt av.
Sv: Feire?

Vi har nettopp hatt en uke i Danmark - Fårup sommerland var stor stas for ungene, og lillebror oppdaget gleden ved karuseller!

Resten av sommeren skal vi male veranda og gjøre ferdig garasjen. Mangler litt snekring og maling på den...

Og så skal vi kose oss på mine foreldres hytte.

Jeg er fortsatt hjemmeværende og mannen har fri fire uker fra mandag av.
__________________
Aida

Tre søte småbarn med øyne blå!

Aida er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-07-2008, 08:56   #4
Seniormedlem
 
Rhiina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,459
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.
Sv: Feire?

Vi har nettopp hatt 2 uker ferie, var noen dager i Oslo. Før vi var 2 dager i København også leide vi feriehus på Fyn i Danmark som vi hadde i 1 uke. Var i Tivoli, Legoland, jernbanemuseum, Naturama, Teknisk museum, teater og så Jungelboken. Gjorde masse mer også. Vi hadde det virkelig topp alle sammen, storkoste oss! Ingen som ville dra i fra Danmark. Lillebror og storebror syns karuseller er like artige, begge ble små sure når de ikke fikk ta flere.

Så vi går bare å venter på ferie nr 2 nå, som vi skal ha om 3 uker. Da blir det vel en tur nordover til familie.
__________________
Lucas René 05 ~ Benjamin Cornel 07
Rhiina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-07-2008, 21:34   #5
Supermedlem
 
xJuliane sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2003
Meldinger: 671
MP Rating: 0% (0)
xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.
Sv: Feire?

Jentene og jeg var 1 uke på Rhodos i slutten av mai. Om et par uker reiser min kjære og jeg på "kjærlighetstur" til København i 3 dager. Ellers blir det oppussing av huset + mann og barn skal på campingtur.
__________________
xJuliane og jentene.
feb -03
,:mars -07
T. 30.mai
xJuliane er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2008, 19:20   #6
Supermedlem
 
Hannesen06 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Ringerike
Meldinger: 591
MP Rating: 0% (0)
Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.
Sv: Feire?

Jeg har ferie nå, har hatt en uke og skal ha en uke til.
hadde 2 uker ferie før meg.

Altså ingen ferie sammen i år, kun ferie for å dekke opp dagmamma`n sin ferie. Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å ha ferie siden jeg kun har et 6 mnd vikariat, men måtte pga at dagmmamma`n skulle ha.

Og ferien blir hjemme.
__________________
---------------
Hannesen06 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2008, 19:44   #7
Supermedlem
 
sunny84 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Kongsberg
Meldinger: 1,000
MP Rating: 0% (0)
sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.
Sv: Feire?

Æsj, kjipt å bare jobbe da BB...

Vi starter ferie til torsdag og da skal vi ha 4 uker sammen! Skal først èn uke på hyttetur med svigerfar med familie, ved Vestfold-kysten. Og så har vi en uke uten planer, hvor vi bare skal kose oss og ta ting på sparket. Så blir det en uke i Danmark, har leid ett STORT feriehus sammen med ett vennepar med barn. Der skal vi bade og dra på utflukter til Legoland og masse forskjellig. Det er svømmebasseng i huset, så vi kan kose oss med bading selv hvis det blir dårlig vær.
Så til slutt har vi en uke uten planer igjen hvor jeg tror vi bare skal kose oss hjemme. Deilig å ikke skulle på jobb med en gang vi kommer hjem fra ferie!
__________________
Snuppa født 9. mars 07
sunny84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-07-2008, 21:38   #8
Supermedlem
 
bigboobs sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 1,366
MP Rating: 0% (0)
bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Feire?

kjipt nei, det er heilt topp! har det så gøy, herlig å gjera noko anna en bare å gå heime heile tida. Det er heilt nytt og eg lærer masse.
__________________
Everything i know I learned from Berta!
bigboobs er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-07-2008, 23:05   #9
Supermedlem
 
sunny84 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Kongsberg
Meldinger: 1,000
MP Rating: 0% (0)
sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.
Sv: Feire?

Sitat:
Opprinnelig postet av bigboobs Vis post
kjipt nei, det er heilt topp! har det så gøy, herlig å gjera noko anna en bare å gå heime heile tida. Det er heilt nytt og eg lærer masse.


Ok, sånn sett! Ja, men da er det jo bare gøy da! Gratulerer med ny jobb forresten. Jeg kjenner at det skal nli himmelsk med ferie, men nå skal det sies at jeg IKKE har gått mye hjemme da... Jobbet VELDIG mye den siste tiden. Så da blir situasjonene litt forskjellige
__________________
Snuppa født 9. mars 07
sunny84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2008, 14:43   #10
VIP-Medlem
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Polarsirkelbyen
Meldinger: 5,972
MP Rating: 100% (1)
Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Feire?

Nei ikke i år. Driver å grave drenering. Mann begynnte i ny jobb i januar, og ferie pengene fra forige går i grøfta

jeg ungene og mamma skal te tur til sverige i sommer. Lycksele. Dyreparken og sånt.
Men mann skal ikke ha noe ferie.

Turbo har fri fra bhg neste uke og i 14 dager. men i dag er han ikke i bhg, da er han med svigermor i sverige hos tanta til mann og hennes unger
__________________
Turbo-03 og snoopy april 07
Marianne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:37.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com