Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-08-2009, 22:57   #11
Æresmedlem
 
Berta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 18,418
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bruker dere bag eller sportsvogn nå?

Lillebror er 6 mnd nå og vi gikk nylig over til sportsvogn.

Kunne strengt tatt brukt bagen lenger når det er snakk om soving, men vil ikke ligge i bagen i våken tilstand. Siden jeg synes det blir for mye styr å holde på med begge deler, har jeg derfor kvitta meg med bagen og sitter igjen med kun sportsvogna.

Han har tross alt brukt bag lenger enn sine søsken godtok det

En viktig grunn til at vogn med sportsdel som ikke kan vendes mot meg er totalt uaktuelt.
__________________
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2009, 23:45   #12
Ke@
Medlem
 
Ke@ sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Hordaland
Meldinger: 439
MP Rating: 0% (0)
Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.
Sv: Bruker dere bag eller sportsvogn nå?

Vi bruker også bag enda, men det er vel ikke så altfor lenge til hun er for lang for den. Leser om de som har bag til ungen er rundt 1 år, og lurer fælt på hva slags vogn de har...?
__________________
For dere, tusen ganger til..
Mars 2002
Mars 2009
Ke@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2009, 23:52   #13
Medlem
 
celia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Asker
Meldinger: 251
MP Rating: 0% (0)
celia har et ubeskrivelig bra rykte.celia har et ubeskrivelig bra rykte.celia har et ubeskrivelig bra rykte.celia har et ubeskrivelig bra rykte.celia har et ubeskrivelig bra rykte.celia har et ubeskrivelig bra rykte.celia har et ubeskrivelig bra rykte.celia har et ubeskrivelig bra rykte.celia har et ubeskrivelig bra rykte.celia har et ubeskrivelig bra rykte.celia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bruker dere bag eller sportsvogn nå?

Sitat:
Opprinnelig postet av Ke@ Vis post
Leser om de som har bag til ungen er rundt 1 år, og lurer fælt på hva slags vogn de har...?
Simo kanskje? Bag'en vår er ca. 85 cm lang (innvendig mål), og det holder jo en god stund.
__________________
Stolt mamma til født 13.03.09
celia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 00:18   #14
Supermedlem
 
minimum sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 687
MP Rating: 0% (0)
minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bruker dere bag eller sportsvogn nå?

Vi bruker også bag enda. Har vel enda 10 cm igjen på lengden. Men tror vi snart går over til sportsdel for han liker ikke ligge der lenger. kan gå an å ligge på magen da, men når det blir kaldt nå og posen må finnes frem må vi nok bytte. Bare så dumt han blir sittende fra meg.
__________________




minimum er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 00:32   #15
Medlem
 
nelly73 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 161
MP Rating: 0% (0)
nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bruker dere bag eller sportsvogn nå?

Vi byttet til sportsdel for noen dager siden, jeg har en TFK og lillemann hadde nok fått plass i den i noen uker til. Men han er blitt så nysgjerrig og ville opp og se. Jeg har planer om å kjøpe den nye multi x bagen til TFK når den kommer, men sist jeg var i kontakt med Barnas Hus så trodde de ikke at de fikk den før om ca 10 uker

Nå storkoser han seg når vi er ute på tur men jeg syns ikke noe om at han sitter vendt fra meg og gleder meg til den nye bagen kommer
__________________
Våre små prøverørsmirakler

Englejente f/d i uke 28
Gutt født i uke 29, desember 08

nelly73 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 09:16   #16
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 161
MP Rating: 0% (0)
bittelill er et navn alle kjenner.bittelill er et navn alle kjenner.bittelill er et navn alle kjenner.bittelill er et navn alle kjenner.bittelill er et navn alle kjenner.bittelill er et navn alle kjenner.bittelill er et navn alle kjenner.bittelill er et navn alle kjenner.bittelill er et navn alle kjenner.bittelill er et navn alle kjenner.bittelill er et navn alle kjenner.
Sv: Bruker dere bag eller sportsvogn nå?

Bag og den holder nok til vi må frem med vognposer, skulle gjerne hatt henne i bag gjennom vintern, men tviler på at det lar seg gjøre gitt
bittelill er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 09:19   #17
Supermedlem
 
Mamacita sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Drammen
Meldinger: 914
MP Rating: 0% (0)
Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.Mamacita har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bruker dere bag eller sportsvogn nå?

Bagen, men det begynner å bli heeeelt på grensen at han får plass. Han vil også gjerne opp og se, men så er han jo 6 mnd om noen dager.

Jeg triller i en quinny speedi, og vil ikke bruke sportsdelen som fast vogn, da jeg ikke liker ryggen på den pluss synes den er alrt for "luftig". Storebror holder på å avslutte dagsoving i barnehagen, så da får jeg emmaljungavogna tilbake, og der holder bagen en god stund til (og der kan jeg sette opp ryggen litt også).
__________________
Storebror Aron juni 2007.
Lillebror Ruben februar 2009 (uke 34+3)
(harmony på sg/sm) Bloggen min
Mamacita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 09:22   #18
Seniormedlem
 
Boya sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 2,669
MP Rating: 0% (0)
Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bruker dere bag eller sportsvogn nå?

Vi har OTH bagen enda.
Det begynner å bli rangt i den til mini, men vi tviholder på den så lenge vi kan.
Mini trives heldigvis godt oppi der og han liker det litt trangt.

Har veldig lyst å kjøpe meg ei mellom vogn som jeg kan ha i vinter slik at jeg kan ha han mot meg, før vi går over til oth sportsdelen som er vendt fra meg.
Men gubben er IKKE enig.
__________________
Født 3 flotte skatter som jeg elsker over alt
Boya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 09:23   #19
Medlem
 
Idunn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 294
MP Rating: 0% (0)
Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bruker dere bag eller sportsvogn nå?

Brukar tfk-bagen vår enno, men den lange snuppa mi har ikkje mykje meir plass. Men eg elskar bagen og snuppa trivest enno godt i liggande tilstand, så me drøyer det så lenge som mogleg ja, heilt til ho stangar

Vil helst venta heilt til ho kan bruka pose i sportsdelen. Då blir det litt lunare.

Har også tenkt på den nye bagen til tfk som skal komma...men er den noko lengre enn den eg har tru? Dersom ikkje er det kanskje ikkje mykje vits...lurer veldig på korleis den fungerer egentleg
__________________
Mamma til
storesyster aug 2000
mellomsyster april 2004
og vetlajenta fødd 17 mars 2009
Idunn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 09:25   #20
Medlem
 
Idunn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 294
MP Rating: 0% (0)
Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.Idunn har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bruker dere bag eller sportsvogn nå?

Sitat:
Opprinnelig postet av Boya Vis post

Har veldig lyst å kjøpe meg ei mellom vogn som jeg kan ha i vinter slik at jeg kan ha han mot meg, før vi går over til oth sportsdelen som er vendt fra meg.
Men gubben er IKKE enig.
Kva vogn kunne du tenkt deg då Boya? Eg vurderer det same, men veit ikkje kva vogn det eventuelt skulle vore
__________________
Mamma til
storesyster aug 2000
mellomsyster april 2004
og vetlajenta fødd 17 mars 2009
Idunn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:01.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com