Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-08-2009, 08:28   #21
Seniormedlem
 
Boya sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 2,466
MP Rating: 0% (0)
Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bruker dere bag eller sportsvogn nå?

Aner virkelig ikke..
Sikler på en brio go også da, men den er jo sååå dyr.

Så helt ærlig så vurderer jeg å bare kjøpe en billig brukt vogn som vender mot meg.
Simo kanskje?
__________________

Store 02
Lille 07

Bittelille mars 09

Boya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 08:33   #22
VIP-Medlem
 
snuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 9,545
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bruker dere bag eller sportsvogn nå?

Se prikk Boya.
__________________
Størstebror - 02.03
Lille Karamell - 09.06
Lille Morell - 02.09
Jeg er visst ferdig som babylager


snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 08:34   #23
VIP-Medlem
 
snuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 9,545
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bruker dere bag eller sportsvogn nå?

BTW, En venninne brukte OTH baggen i 13 mnd
__________________
Størstebror - 02.03
Lille Karamell - 09.06
Lille Morell - 02.09
Jeg er visst ferdig som babylager


snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 09:02   #24
L81
Medlem
 
L81 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Hvalstad i Asker
Meldinger: 181
MP Rating: 0% (0)
L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.L81 har en strålende fremtid.
Sv: Bruker dere bag eller sportsvogn nå?

Fremdeles god plass i TFK-bagen her, eneste minus er at hun ikke får sett seg så mye rundt som hun har lyst til.

Størrelsesmessig holder den nok til vi skal begynne med vinterpose, men vi får se om frøken utålmodig krever å "komme opp" før det
__________________
Ei lita kom til verden 12. mars 2009


L81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 11:10   #25
Medlem
 
Lucca sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 76
MP Rating: 0% (0)
Lucca har en strålende fremtid.Lucca har en strålende fremtid.Lucca har en strålende fremtid.Lucca har en strålende fremtid.Lucca har en strålende fremtid.Lucca har en strålende fremtid.Lucca har en strålende fremtid.Lucca har en strålende fremtid.Lucca har en strålende fremtid.Lucca har en strålende fremtid.Lucca har en strålende fremtid.
Sv: Bruker dere bag eller sportsvogn nå?

Her tviholder vi på baggen så lenge som vi kan, men det begynner å bli trangt etter hvert ja.. Lille er også veldig utålmodig når han er våken så blir nok fornøyd når baggen forsvinner ja. Men jeg tar den ikke bort før han stanger jeg heller. Synes han ligger bedre i City baggen enn i OTH baggen for tiden da. Kjøpte Emmaljunga city cross som mellomvogn jeg før OTH kan tas i bruk og er kjempe fornøyd med den...(Skulle jo ikke ha bag til den da, men....)
__________________
2005 & 2009
Lucca er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 11:30   #26
Medlem
 
Steinbukken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2003
Sted: Målselv
Meldinger: 254
MP Rating: 0% (0)
Steinbukken har mye å være stolt av.Steinbukken har mye å være stolt av.Steinbukken har mye å være stolt av.Steinbukken har mye å være stolt av.Steinbukken har mye å være stolt av.Steinbukken har mye å være stolt av.Steinbukken har mye å være stolt av.Steinbukken har mye å være stolt av.Steinbukken har mye å være stolt av.Steinbukken har mye å være stolt av.Steinbukken har mye å være stolt av.
Sv: Bruker dere bag eller sportsvogn nå?

Vi måtte begynne med sportsvogn, for han sparker bare på kanten på bagen og nå er han 71 cm og da har han strekt seg 3,5 cm på litt over 1 mnd.
__________________

Steinbukken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 12:22   #27
Medlem
 
månestråle 79 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Hordaland
Meldinger: 77
MP Rating: 0% (0)
månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.
Sv: Bruker dere bag eller sportsvogn nå?

Ligger i bag endå, men me har ein traxx vogn så det er ikkje så veldig god plass... men den funker enn så lenge. Har heldigvis ei troll vogn som er større som brukes til sovevogn når me tar den heim fra hytta. For Traxx sportsdelen vender kun fra oss..
__________________
Stolt mamma til
Storebror 05
Lillebror 09




månestråle 79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 12:58   #28
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Østlandet
Meldinger: 226
MP Rating: 0% (0)
Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.
Sv: Bruker dere bag eller sportsvogn nå?

Vi bruker bag fortsatt, har en Brio kombi. Han har god plass i lengden, men jeg syns bagen er ganske smal. Men det er ikke noe problem ennå, han er jo ikke kjempestor, gutten min. Blir vel til at vi bytter fordi han vil opp og titte tenker jeg...

I stad når jeg trillet lå han med stramme magemuskler og hodet 5 cm over madrassen hele tiden. En som gjerne ville kikke ja! Ble ikke så mye soving av det da.

Har en Firstwheels city elite som jeg skal bruke som sportsvogn også (nå bruker jeg den med bilstoladapteret). Så blir vel Briovogna sovevogn kanskje.
__________________
f. 190309

Murbella er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 17:54   #29
JaM
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Oppland
Meldinger: 10
MP Rating: 0% (0)
JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.JaM er fantastisk mot andre.
Sv: Bruker dere bag eller sportsvogn nå?

[quote=Murbella;7857577]

I stad når jeg trillet lå han med stramme magemuskler og hodet 5 cm over madrassen hele tiden. En som gjerne ville kikke ja! Ble ikke så mye soving av det da.


Akkurat slik er velsa vår også Bruker fortsatt bag, og hun har god plass enda, men vi må nok ta i bruk sportsdel snart, fordi hun skal opp og se! Vi har maxi cosi så sportsdelen kan snus mot oss heldigvis!
JaM er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 19:11   #30
Seniormedlem
 
monica75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 2,877
MP Rating: 0% (0)
monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.
Sv: Bruker dere bag eller sportsvogn nå?

Sitat:
Opprinnelig postet av Idunn Vis post
Kva vogn kunne du tenkt deg då Boya? Eg vurderer det same, men veit ikkje kva vogn det eventuelt skulle vore
Dette kunne jeg tenkt meg og. Har prøvd sportsdelen litt i sommer da vi var i Italia, var så varmt og det ble bedre lufting for han i den.
Men har bytta tilbake til bagen, vil bruke den så lenge som mulig. Lillebror er 68 cm lang, så går på siste verset.
Men da jeg brukte sportsdelen, savna jeg å ha han mot meg.
Har lovet mannen denne gangen å bare ha en vogn..kremt..

Et argument er jo at jeg må ha en vogn til neste høst som sovevogn i bhg. Så derfor kunne jeg godt tenkt meg å skaffet denne snart, så bruke den denne høsten/vinteren.
__________________
Storebror 24.05.05 Lillebror 11.03.09




monica75 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:31.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com