Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Merkedager




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-10-2008, 00:13   #11
Veteranmedlem
 
Missi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 3,131
MP Rating: 0% (0)
Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vanlig begravelse eller kremering?

Sitat:
Opprinnelig postet av Marilena Vis post
Jeg tenker en del på hva som skal gjøres med "meg" etter at jeg dør.

Jeg får helt angst ved tanken på kremering. Brenne meg opp i en ovn?
Jada, jeg vet at jeg er død og ikke vil kjenne noenting, men allikevel...
Men så er det det å ligge under jorda å råtne da. Marken som kryper inn i øyne og ører og .


Hvilke tanker har _du_ om dette temaet?



Ja, jeg er litt sær.
...og hvis man kremeres så blir det jo beinrester tilbake som sendes i en knusemaskin ...gjorde de i allefall på tv.

har tenkt på det samme selv og vet ikke hva jeg egentlig vil...både med tanke på mark og flammer

Må le av Lille*my da ..du får nå sagt det du.
Missi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-01-2009, 14:30   #12
Seniormedlem
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Utenfor Drammen
Meldinger: 1,763
MP Rating: 0% (0)
Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vanlig begravelse eller kremering?

Hvis jeg mot formodning dør "ung" (alt er relativt) så vil jeg donere bort det som kan brukes fra kroppen min, så vil jeg kremeres og bisettes. Men jeg vil også gjerne ha et gravsted som junior og pappaen hans kan gå til og minnes meg

Og alt dette vet de om

Da mormor døde i fjor var jeg så glad for at hun hadde satt sine ønsker på forhånd, for ellers synes jeg det hadde vært vanskelig å ta stilling til alt de spurte om hos begravelsesbyrået.
__________________
Effie og IVF-mirakelet Jørgen + lille Engelgutt f/d 1. mars 2006
Jørgen blir mest sannsynlig aldri storebror

Det er en stor begivenhet å bestemme seg for å få barn. Du bestemmer at du alltid kommer til å ha hjertet ditt gående utenfor kroppen din.
Effie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-01-2009, 14:37   #13
Veteranmedlem
 
PlutseligBaby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,553
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vanlig begravelse eller kremering?

Jeg vil donere bort det som kan doneres.
Jeg vil ikke at resten av kroppen skal gå til forskning og havne på containere med sprit!
Om resten blir begravd eller kremert klarer jeg ikke ta stilling til, det viktigste for meg er at jeg blir en donor som kan hjelpe noen andre

Ja også håper jeg jo de vil ha en grav å gå til. Får noia både av flammer og mark... kansje jeg heller kan bli balsamert og pakket inn som en mumie..holder marken seg unna da? (huff...slem som spøker om dette)
__________________
må ha det, bare mååå ha det.
PlutseligBaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:56.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com