Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Modne mødre




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-09-2007, 15:23   #1
Supermedlem
 
benja2 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,486
MP Rating: 100% (2)
benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.
Moden mamma til 4...

snart 5!! Er litt rart ja å være gravid med barn nr 5!! Ikke mange som er det i dagens samfunn. De fleste får jo bare 2 eller 3 unger og er fornøyd med det.
Joda jeg er fornøyd jeg også, men av og til blir nå livet helt annerledes enn det man har tenkt seg.....Så nr 5 ligger nå der inne i magen å venter på å komme ut å hilse på alle sine søsken.....

Jeg gleder meg, mem samtidig er det et så utrolig stort ansvar, så utrolig mange bekymringer og angst for at det skal skje noen i flokken noe.....
Jeg tror man blir mer redd for hvert barn, mer takknemlig for at det gikk bra, og enda mer redd for at det skal skje noe pga av at alt gikk så bra...

Er i uke 17 nå, synes ukene springer av sted. Og nå begynner jeg virkelig å forstå at det kommer en til snart, til tross for at jeg har en liten på bare 1 år som skal bli storebror.......Har syntes så synd i han pga av det, samtidig som gleden over en ny begynner å melde seg.....

Mange tanker her jeg sitter.....
__________________
5 barns mamma som veier x antall kg. 164 cm på strømpelesten, bruker loreal hårfarge fordi jeg fortjener det. Sover i dobbeltseng sammen med mannen og vi HAR sex
benja2 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-09-2007, 16:45   #2
Medlem
 
May Lise sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 347
MP Rating: 0% (0)
May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.
Sv: Moden mamma til 4...

Oj, det må jeg si... Kjempe bra! Noen må holde befolkningsveksten ved like. Jeg var blitt 31 år før vi begynte å få barn, og fikk 3 på 4,5 år... Bra det også, eller hva...? Kjekt at du slenger deg med her, både som mor og gravid. Håper du blir med oss. Det blir i hvert fall spennende å følge med på deg! Velkommen skal du være.

Eldstejenta mi var 17 md når mellomstejenta kom til verden. Det var litt tungt helt til å begynne med, da hun var vant til at jeg f.eks kunne lese bok til henne akkurat når hun ville ønske det, men nå... Nå er det en fryd på jord. De får så godt selskap i hverandre når de er så tette. Blir gode lekekamerater. Klem ML
__________________
Smil til verden, og den smiler tilbake....
nov 02, april 04, mai 07

Sist endret av May Lise; 26-09-2007 kl 16:47.
May Lise er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-09-2007, 17:14   #3
Supermedlem
 
benja2 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,486
MP Rating: 100% (2)
benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Moden mamma til 4...

Sitat:
Opprinnelig postet av May Lise
Oj, det må jeg si... Kjempe bra! Noen må holde befolkningsveksten ved like. Jeg var blitt 31 år før vi begynte å få barn, og fikk 3 på 4,5 år... Bra det også, eller hva...? Kjekt at du slenger deg med her, både som mor og gravid. Håper du blir med oss. Det blir i hvert fall spennende å følge med på deg! Velkommen skal du være.

Eldstejenta mi var 17 md når mellomstejenta kom til verden. Det var litt tungt helt til å begynne med, da hun var vant til at jeg f.eks kunne lese bok til henne akkurat når hun ville ønske det, men nå... Nå er det en fryd på jord. De får så godt selskap i hverandre når de er så tette. Blir gode lekekamerater. Klem ML
Fleiper ofte med at jeg prøver å holde befolkningstallet oppe Nå ja skal vel noen flere til for å klare det. Det som er mest underfundig er at dette også ser ut til å bli en liten gutt, altså gutt nr 4!! Så av 5 barn er altså 4 gutter!!

Tror nok det blir strevsomt i begynnelsen, men tiden der dem erså små gårså utrolig fort over....gruer meg aller mest til å legge minstegutten på eget rom, han som er vant til å våkne for å komme i mammasenga på natta.....
__________________
5 barns mamma som veier x antall kg. 164 cm på strømpelesten, bruker loreal hårfarge fordi jeg fortjener det. Sover i dobbeltseng sammen med mannen og vi HAR sex
benja2 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-09-2007, 19:25   #4
Medlem
 
May Lise sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 347
MP Rating: 0% (0)
May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.May Lise har mye å være stolt av.
Sv: Moden mamma til 4...

Min småtroll har egne rom, men det hender de finner veien til vårt rom. Fikk ikke "tatt" dette før klumpen kom til verden, og syntes det ble feil når hun først var kommet. Ville ikke at minsten skulle få "skylden" for noe de "store" ville syntes var dumt. Nå er mine litt større enn gutten din, men løsningen ble; Sprinkelsengen helt inntil vår seng, så lillegull ytterst i sengen, meg, og trollungene i midten av meg og sambo. Nå har jeg stort sett ammet på sengekanten og lagt henne opp i sengen etterpå, men det hender vi har voknet alle 5 i vår seng . Det skal sies at minsten har nøyd seg med et kjapt måltid pr natt, så det har ikke blitt så mye styr ut av at vi har fått selskap av de andre to likevel. Du finner nok ut av det!

Ser de er tette de i midten hos deg forresten, så da vet du jo hvor kjekt det kan være med to tette etter hvert som de blir litt større. Er de gode venner dine?
Klem ML
__________________
Smil til verden, og den smiler tilbake....
nov 02, april 04, mai 07

Sist endret av May Lise; 26-09-2007 kl 19:29.
May Lise er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2007, 07:22   #5
Wit
Seniormedlem
 
Wit sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2003
Sted: På landet....
Meldinger: 2,985
Blogginnlegg: 6
MP Rating: 0% (0)
Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.Wit har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Moden mamma til 4...

Lykke til som 5 barns mamma. Syns du er tøff jeg
__________________
Wit og lille Ida født nov 03

Prosjekt kjøkken
Wit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2007, 09:02   #6
Supermedlem
 
tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,114
MP Rating: 100% (9)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Moden mamma til 4...

Så flott, enig med Wit i at du er tøff.
Lykke til
__________________

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2007, 19:34   #7
Tik
Veteranmedlem
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,541
MP Rating: 0% (0)
Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Moden mamma til 4...

Lykke til!
Syns du er tøff jeg
__________________

Guttaboys 98 02 & feb.05
Tik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2007, 22:15   #8
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 436
MP Rating: 100% (1)
JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.
Sv: Moden mamma til 4...

Vil bare ønske deg lykke til. Det kommer helt sikkert til å gå bra. Barn har stor glede av hverandre enten de er tette i alder eller det mange år imellom.
__________________
mamma til 5
JCLAME er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 23:00   #9
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 195
MP Rating: 100% (2)
Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.Karisma er et navn alle kjenner.
Sv: Moden mamma til 4...

Jeg har selv nettopp blitt 5 barns mor. Det er veldig travelt men koselig også. Man må jo bare roe helt ned og prioritere hva som er viktig her i verden og det er jo barna
Så om hybelkaninene springer mellom beina på meg og alle snakker i munnen på hverandre så kan man ikke annet enn å være lykkelig over at man er så heldig å bli velsignet med så mange friske, flotte barn!
Og godt å høre det er flere, for som du sier så er det ikke mange som har så mange barn, for min del var det ikke frivillig heller, men nå er jeg bare glad for det.
Karisma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-11-2007, 00:15   #10
Supermedlem
 
benja2 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,486
MP Rating: 100% (2)
benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.benja2 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Moden mamma til 4...

Sitat:
Opprinnelig postet av May Lise
Min småtroll har egne rom, men det hender de finner veien til vårt rom. Fikk ikke "tatt" dette før klumpen kom til verden, og syntes det ble feil når hun først var kommet. Ville ikke at minsten skulle få "skylden" for noe de "store" ville syntes var dumt. Nå er mine litt større enn gutten din, men løsningen ble; Sprinkelsengen helt inntil vår seng, så lillegull ytterst i sengen, meg, og trollungene i midten av meg og sambo. Nå har jeg stort sett ammet på sengekanten og lagt henne opp i sengen etterpå, men det hender vi har voknet alle 5 i vår seng . Det skal sies at minsten har nøyd seg med et kjapt måltid pr natt, så det har ikke blitt så mye styr ut av at vi har fått selskap av de andre to likevel. Du finner nok ut av det!

Ser de er tette de i midten hos deg forresten, så da vet du jo hvor kjekt det kan være med to tette etter hvert som de blir litt større. Er de gode venner dine?
Klem ML
De i midten var veldig gode venner før, men nå er avstanden litt større dem i mellom........den ene er jo på ungdomskolen ,mens han andre er på barneskolen
__________________
5 barns mamma som veier x antall kg. 164 cm på strømpelesten, bruker loreal hårfarge fordi jeg fortjener det. Sover i dobbeltseng sammen med mannen og vi HAR sex
benja2 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:29.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com