Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-10-2008, 22:28   #11
Medlem
 
prinsessa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 193
MP Rating: 0% (0)
prinsessa har en strålende fremtid.prinsessa har en strålende fremtid.prinsessa har en strålende fremtid.prinsessa har en strålende fremtid.prinsessa har en strålende fremtid.prinsessa har en strålende fremtid.prinsessa har en strålende fremtid.prinsessa har en strålende fremtid.prinsessa har en strålende fremtid.prinsessa har en strålende fremtid.prinsessa har en strålende fremtid.
Sv: HJELP.. kjole med "wow-faktor"

Har du vært på NoaNoa og sett? Var der her om dagen og de har kjempemye fint. Klærene deres passer godt for damer med former.
prinsessa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2008, 22:33   #12
Supermedlem
 
kAninen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nordre Vestfold
Meldinger: 1,189
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: HJELP.. kjole med "wow-faktor"

Hvor finner jeg det? Der skal jeg se.... Vet at de har en butikk i Drammen. Skal kikke der og. Sjekka kontoen.. den var ganske så skrall. Få ta det neste mnd.. hehe, men. kan jo kikke nå da.
__________________
kAninen aKa Bunny
kAninen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2008, 22:39   #13
Veteranmedlem
 
TrailerE sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 3,210
MP Rating: 100% (4)
TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: HJELP.. kjole med "wow-faktor"

Sitat:
Opprinnelig postet av Monielle Vis post
kAninen..du er jo utrolig pen, jo! Og slank nok!
__________________
TrailerE er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2008, 22:55   #14
Supermedlem
 
kAninen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nordre Vestfold
Meldinger: 1,189
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: HJELP.. kjole med "wow-faktor"

Sitat:
Opprinnelig postet av Monielle Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
kAninen..du er jo utrolig pen, jo! Og slank nok!
Sitat:
Opprinnelig postet av TrailerE Vis post





Tullehøner....
__________________
kAninen aKa Bunny
kAninen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-10-2008, 00:22   #15
Seniormedlem
 
Lotte26 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: På dansegulvet
Meldinger: 1,892
MP Rating: 0% (0)
Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.
Sv: HJELP.. kjole med "wow-faktor"

Sitat:
Opprinnelig postet av Chihiro Vis post
Vet ikke om denne har wow-faktor, men den er ganske elegant, synes jeg, og spesialsydd for puppedamer
Jeg har en som ligner

Min er brun, men tyllunderskjørt og v-utringning og halterneck. Med et par lekre sko, smykke/øreringer og en veske som matcher er det WOW nok.

Jeg er også ganske lita med pupper og former, men denne satt som et skudd, og jeg fikk masse komplimenter for den.

Kjøpte den i fjor,men husker ikke hva butikken het...den låg på Sandvika Storsenter iallfall. Skal sjekke merkelappen i kjolen min.... x company står det der.

Har sett liknende kjoler på b-young også tidligere.
Lotte26 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-10-2008, 20:19   #16
Supermedlem
 
kAninen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nordre Vestfold
Meldinger: 1,189
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: HJELP.. kjole med "wow-faktor"

B*young hadde jo mye lekkert da.

Men så tenker jeg. Blir det FOR fint med sånn chiffong (gud vet hvordag det skrives) nederst?? Vil jo ikke være overpyntet heller.

Virker som mange kjoler kommer med litt større byste nå.. endelig.
Halterneck er jo lekkert da..
__________________
kAninen aKa Bunny
kAninen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-10-2008, 20:48   #17
Seniormedlem
 
Boya sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: trondheim
Meldinger: 2,145
MP Rating: 0% (0)
Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: HJELP.. kjole med "wow-faktor"

Synes denne var fin til å være fra sparkjøp da 399,-

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________

Store 02
Lille 07
Bittelille termin 24.mars 09

Sist endret av Boya; 23-10-2008 kl 21:17.
Boya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-10-2008, 20:56   #18
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,545
MP Rating: 0% (0)
McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.
Sv: HJELP.. kjole med "wow-faktor"

Sitat:
Opprinnelig postet av Boya Vis post
Synes denne var fin til å være fra sparkjøp da

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

det syntes virkelig jeg også. og sikkert til en levelig pris.
__________________
McPhee.
McPhee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2008, 08:51   #19
Supermedlem
 
kAninen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nordre Vestfold
Meldinger: 1,189
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: HJELP.. kjole med "wow-faktor"

Tror jeg bare må komme meg ut og prøve jeg. Vanskelig å bedømme uten at det sitter på kroppen...
__________________
kAninen aKa Bunny
kAninen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2008, 09:51   #20
Seniormedlem
 
saki78 sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 2,690
MP Rating: 0% (0)
saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: HJELP.. kjole med "wow-faktor"

abbonerer
__________________
saki78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:37.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com