Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-10-2008, 20:29   #1
Supermedlem
 
kAninen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nordre Vestfold
Meldinger: 1,179
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.
HJELP.. kjole med "wow-faktor"

Jeg skal på 2 julebord i år. Det på jobben blir ganske fancy (bankett på hotell) og på det andre så vil jeg imponere litt. Jeg er ikke spesielt slank eller pen, så jeg trenger hjelp her.

Jeg trenger en kjole som både ser bra ut og som er god å ha på. Jeg hadde ikke tenkt å bruke så mye, men ser at jeg fort vekk må opp i 1000 lappen.. beste er rundt 700-800 kr.

Jeg er 167 høy og rundt 78 kg. Har ganske store bryster. Dette er det største problemet.

Noen av dere damer der ute som har noe forslag til hvor jeg dra og kikke litt?
__________________
kAninen er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2008, 21:32   #2
Seniormedlem
 
McPhee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,538
MP Rating: 0% (0)
McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.
Sv: HJELP.. kjole med "wow-faktor"

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
McPhee.
McPhee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2008, 21:35   #3
Seniormedlem
 
McPhee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,538
MP Rating: 0% (0)
McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.
Sv: HJELP.. kjole med "wow-faktor"

hihi...syntes bare det hadde vert sååå gøy å komme på julebord i denne kjolen..wow...selfølgelig med den kroppen da..hehe..


å du...du må ikke si sånne ting om deg selv..ikke pen???? for noe vissvass...

nei nå skal vi finne kjole til deg..eller hva med en sort bukse å en rå topp??
__________________
McPhee.
McPhee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2008, 21:42   #4
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,194
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: HJELP.. kjole med "wow-faktor"

__________________
Gleder meg til jul, jeg
_Kine er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2008, 21:47   #5
Seniormedlem
 
McPhee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,538
MP Rating: 0% (0)
McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.McPhee har en strålende fremtid.
Sv: HJELP.. kjole med "wow-faktor"

denne var fin og enkel.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

skal se etter flere...men nå må jeg se på tv...
__________________
McPhee.
McPhee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2008, 21:50   #6
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,194
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: HJELP.. kjole med "wow-faktor"

Trenger også 2 kjoler, slenger meg på her
__________________
Gleder meg til jul, jeg
_Kine er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2008, 22:03   #7
Supermedlem
 
emma71 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Follo
Meldinger: 969
MP Rating: 0% (0)
emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: HJELP.. kjole med "wow-faktor"

Ikke pen du liksom, det er du da! Har ingen kjoleråd da, men måtte bare si det
__________________

emma71 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2008, 22:15   #8
Medlem
 
Chihiro sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 462
MP Rating: 0% (0)
Chihiro er fantastisk mot andre.Chihiro er fantastisk mot andre.Chihiro er fantastisk mot andre.Chihiro er fantastisk mot andre.Chihiro er fantastisk mot andre.Chihiro er fantastisk mot andre.Chihiro er fantastisk mot andre.Chihiro er fantastisk mot andre.Chihiro er fantastisk mot andre.Chihiro er fantastisk mot andre.Chihiro er fantastisk mot andre.
Sv: HJELP.. kjole med "wow-faktor"

Vet ikke om denne har wow-faktor, men den er ganske elegant, synes jeg, og spesialsydd for puppedamer
__________________

Juli -05 Mai -07
Chihiro er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2008, 22:18   #9
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 4,556
MP Rating: 0% (0)
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: HJELP.. kjole med "wow-faktor"

kAninen..du er jo utrolig pen, jo! Og slank nok!
__________________
06

Monielle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2008, 22:26   #10
Supermedlem
 
emma71 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Follo
Meldinger: 969
MP Rating: 0% (0)
emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: HJELP.. kjole med "wow-faktor"

Sitat:
Opprinnelig postet av Chihiro Vis post
Vet ikke om denne har wow-faktor, men den er ganske elegant, synes jeg, og spesialsydd for puppedamer
Den var lekker
__________________

emma71 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:24.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com