Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-04-2009, 19:35   #1
Supermedlem

Tiki sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,269
MP Rating: 0% (0)
Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Har blåmerker og er øm bare etter noen sekunder med rocking en vei x noen ganger da. Har ikke fått skikkelig dreisen på det enda. Håper det ikke skal fortsette å bli så øm altså.
Gammel 20-04-2009, 11:16   #2
Juniormedlem

Cathrine_86 sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Sted: Otta
Meldinger: 14
Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tiki Vis post
Har blåmerker og er øm bare etter noen sekunder med rocking en vei x noen ganger da. Har ikke fått skikkelig dreisen på det enda. Håper det ikke skal fortsette å bli så øm altså.

Får ta det rolig de første dagene med max 5 min om dagen! Så går det over av seg selv!

Har rocket i ca 3 uker selv nå, blir fortsatt øm, men ikke på samme måten.. Går over når jeg har rocket 2-3 min, da går det kjempefint!
Gammel 20-04-2009, 20:23   #3
Supermedlem

mor -igjen sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,460
mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.

Må innom her for å "notere" at jeg har vært flink idag og, så jeg holder motet oppe...

Har rocka 10 minutter hver vei og får så fin sving på ringen at jeg blir varm og faktisk ørlite svett! Så bra! -ikke så støl og øm i livet heller så det ble jeg ikke så stiv i skuldrene heller.

Dere som måler og har gått ned i livvidde. Hvor lenge har dere rocka før dere har tatt første kontroll? -ikke så viktig altså, men lurer på om dere måler en gang i uka eller når dere tror det er endring? Det er vel ikke noen vits å måle etter en uke?

med 02 og 05
mor -igjen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2009, 11:14   #4
Juniormedlem

Cathrine_86 sin avatar

Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.Cathrine_86 er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av texasgirl Vis post
dere som skriver dere rocker 20-30 min, er det hver vei eller til sammen?

Jeg tar 30-40 min hver dag tilsammen! Begge veier da ja!
Gammel 20-04-2009, 22:06   #5
Juniormedlem

Cathrine_86 sin avatar

Ugg, idag ble det bare 20 min rocking.. Var borte fra hjemmet et stund og etterpå kom det besøk... Jeg som pleier minst å rocke i 30-40 min daa.. *sukk* Hehe!!
Gammel 21-04-2009, 07:56   #6
VIP-Medlem

Snurreline sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,433
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.

Går tregt nedover her...noe feil må jeg gjøre for jeg både spiser sundt,trener pilates,går en kjapp tur nesten hverdag...men lite som s kjer...Rokker såklart hverdag også...mister håpet snart jeg

Er bare oppe i 6 min tilsammen med rokkeringen om dagen...men se om det blir mer i dag...
Gammel 21-04-2009, 17:35   #7
Supermedlem

Blenda sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 1,433
Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.

Dere er jammen flinke! Jeg har enda ikke sommlet meg til å kjøpe jeg da.
Merker dere at det har noen strammende effekt på magen? jeg har en bulk som burde bort... Vil rocking fikse det tror dere? Hjelper det for andre steder på kroppen også som feks bak og lår?

Og hvor er den biligst å kjøpe akkurat nå? ( på nett event)
Blenda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-04-2009, 19:17   #8
Supermedlem

Milja sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 827
Milja er fantastisk mot andre.Milja er fantastisk mot andre.Milja er fantastisk mot andre.Milja er fantastisk mot andre.Milja er fantastisk mot andre.Milja er fantastisk mot andre.Milja er fantastisk mot andre.Milja er fantastisk mot andre.Milja er fantastisk mot andre.Milja er fantastisk mot andre.Milja er fantastisk mot andre.

Jeg har fått bort 6 cm fra magen på 1 mnd. Målte rundt hoftene, rett nedenfor navelen(på det tykkeste) og rundt livet (på det tynneste). Alle stedene hadde jeg fått bort 6 cm! Helt vanvittig! 1 kg er også borte, ikke så mye, men nå var min hensikt bare å få strammet opp magen og få bort håndtakene

Lykke til!
Milja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-04-2009, 20:28   #9
Supermedlem

sjanett sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Stavanger
Meldinger: 535
sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Milja Vis post
Jeg har fått bort 6 cm fra magen på 1 mnd. Målte rundt hoftene, rett nedenfor navelen(på det tykkeste) og rundt livet (på det tynneste). Alle stedene hadde jeg fått bort 6 cm! Helt vanvittig! 1 kg er også borte, ikke så mye, men nå var min hensikt bare å få strammet opp magen og få bort håndtakene

Lykke til!
Wow, det er jo kanonbra!

Jeg har ikke målt meg, men merker at det er blitt borte mye sideflesk.
Er akkurat nå ferdig med dagens 30 min økt, god og svett
Gammel 21-04-2009, 20:32   #10
VIP-Medlem

Snurreline sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,433
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Milja Vis post

Lykke til!
kjempe bra

Hvor lenge rokker du hver vei av gangen? Har du gjort noe mer en å rokke?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:18.