Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-03-2009, 07:07   #1
Medlem
 
Blomsten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 98
MP Rating: 0% (0)
Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.Blomsten er fantastisk mot andre.
kidoki Rockering - motivasjonstråd!

Kanskje vi trenger en motivasjonstråd, slik at vi ikke "glemmer" å rocke?

Nå skal jeg i gang med mine 5 minutter (Har akkurat fått den, og er ganske mørbanka )
__________________
Storesøster
Lillebror
Blomsten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-03-2009, 19:53   #2
Seniormedlem
 
Vina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Sted: I nytt hjem!
Meldinger: 2,039
MP Rating: 100% (1)
Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!



Jeg er på tredje dagen her, og er skikkelig mørbanka i sideflesket!
Sliter litt med å klare å holde den i gang mer enn 15 sekunder, men det går seg forhåpentligvis til?
__________________
Vina


Snuppa sept-05
Lillebror mars-08
Vina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-03-2009, 20:47   #3
Supermedlem
 
Babyfly sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kleppe
Meldinger: 801
MP Rating: 0% (0)
Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Lurt
Jeg har akkurat tatt mine 10 min. Holdt på i ca to uker.
Det går mye bedre nå enn i begynnelsen.
4-5 cm er borte fra livvidden
__________________
Sebastian August 2000
Athina Mai 2005
Thomas Mai 2006
Bonusbarn/helgebarn Levy-00 & Thalitha-02
Babyfly er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-03-2009, 20:54   #4
Seniormedlem
 
Lykkelig77 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 1,944
MP Rating: 0% (0)
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Jeg fikk min idag og har så vidt prøvd den. Det kommer nok til å kjennes godt i sideflesket ja Jeg trudde forresten at det skulle være kjempevanskelig å rocke "feil vei" men det var faktisk helt likt begge veier for meg
__________________
Lykkelig77 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-03-2009, 21:31   #5
Medlem
 
Trulte08 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Troms
Meldinger: 56
MP Rating: 0% (0)
Trulte08 har mye å være stolt av.Trulte08 har mye å være stolt av.Trulte08 har mye å være stolt av.Trulte08 har mye å være stolt av.Trulte08 har mye å være stolt av.Trulte08 har mye å være stolt av.Trulte08 har mye å være stolt av.Trulte08 har mye å være stolt av.Trulte08 har mye å være stolt av.Trulte08 har mye å være stolt av.Trulte08 har mye å være stolt av.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Har også fått min i dag
Har bare prøvd litt, tror ikke jeg tør å bruke den så mye ennå. Drar til syden mandag om ei uke, og da er det kanskje best å ta det med ro nå, med tanke på blåmerkene som alle prater om
Trulte08 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-03-2009, 21:56   #6
VIP-Medlem
 
Muggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 5,161
MP Rating: 0% (0)
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Er midt i flytteprosess så jeg tar opp rockingen når jeg er i nytt hus, men jeg skal aboslutt få gjort det altså.

Motivasjonstråd er bra!
__________________
Stolt mamma til to IVF-jenter!
Jan-06 & Jan-09
Tenk at vi skulle være så heldige!!


Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-03-2009, 22:29   #7
Supermedlem
 
sjanett sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Sted: Stavanger
Meldinger: 534
MP Rating: 0% (0)
sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.sjanett har en strålende fremtid.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Jeg har brukt min i tre dager, og sideflesket er helt mørkelilla. Jeg klarer et par tre min, og så er det skitvondt.

Gleder meg til jeg blir litt mer dreven, og faktisk kan bruke rockeringen litt mer aktivt
__________________
Sjanett, mamman til
Propellen (-03) og Frk.Spinnvill (-07)
sjanett er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2009, 11:29   #8
Seniormedlem
 
Lykkelig77 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 1,944
MP Rating: 0% (0)
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Har rocket 5 min hver vei idag. Jeg ble litt rød men kjenner ikke noe nå. Tar en runde til litt senere tenkte jeg
__________________
Lykkelig77 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2009, 17:30   #9
Supermedlem
 
propelle* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Asker
Meldinger: 796
MP Rating: 0% (0)
propelle* har en strålende fremtid.propelle* har en strålende fremtid.propelle* har en strålende fremtid.propelle* har en strålende fremtid.propelle* har en strålende fremtid.propelle* har en strålende fremtid.propelle* har en strålende fremtid.propelle* har en strålende fremtid.propelle* har en strålende fremtid.propelle* har en strålende fremtid.propelle* har en strålende fremtid.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Eg har snart fullført to veker, ligg på 10 min dagleg. fem på kvar side. Men i dag orka eg kun fem min pga blåmerka...
Men eg merkar at det går mykje lettare no, og det er meire gøy når eg får det til.
__________________
Gulljenta (aug 06)
Store veslebror (jan 09)
propelle* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2009, 21:25   #10
Cic
Supermedlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Tromsø
Meldinger: 843
MP Rating: 0% (0)
Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.Cic er fantastisk mot andre.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Var oppe i 20 min de tre siste dagene før jeg ble syk...
Nå er jeg proppfull av øre- og bihulebetennelse og i det hele tatt

Håper at det ikke blir mange dagene til jeg kan ta det opp igjen, det er kjempegøy! 20 min går jo i et husj når en ser favorittprogrammet på tv'en
__________________

Cic, mamma'n til Elias, f. 20.06.2005
og Selma, f. 19.09.2007

Cic er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:09.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com