Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-03-2009, 20:54   #1
Supermedlem

Babyfly sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kleppe
Meldinger: 804
MP Rating: 0% (0)
Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Mine 15min er unnagjort
Gjorde godt for kropp og sjel.....
Bonusbarn/helgebarn Levy-00 & Thalitha-02
Babyfly er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-03-2009, 21:31   #2
Veteranmedlem

Janis sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 4,720
Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.Janis har en strålende fremtid.

10 min hver vei i dag

Men ble ikke noe i helgen. Flaut og gjøre det foran mannen...
Gammel 24-03-2009, 12:38   #3
Supermedlem

Cathymor sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 790
Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.

Denne tråden må jeg jo være med på.

Prøvde rockering for første gang på søndag. Synes det var skikkelig vanskelig. Prøvde mange ganger før jeg fikk det til.

I går klarte jeg det litt men, er ikke snakk om mere en 10-12 sek. kanskje før den faller ned. Fikk derimot noen skikkelige blåmerker. Fy så vondt det gjør. Mest på sidene og bak. I dag holdt jeg på å begynne å grine da jeg prøvde...Bør kanskje vente til jeg ikke har så vondt lenger? Eller må jeg bare pine meg?

Når dere rocker 10 min av gangen f.eks. er det uten at den faller ned altså? Hvor lang tid tar det før jeg blir herdet tro, og kan prøve litt mer?
Cathymor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-03-2009, 13:39   #4
Supermedlem

Babyfly sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kleppe
Meldinger: 804
Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Cathymor Vis post
Denne tråden må jeg jo være med på.

Prøvde rockering for første gang på søndag. Synes det var skikkelig vanskelig. Prøvde mange ganger før jeg fikk det til.

I går klarte jeg det litt men, er ikke snakk om mere en 10-12 sek. kanskje før den faller ned. Fikk derimot noen skikkelige blåmerker. Fy så vondt det gjør. Mest på sidene og bak. I dag holdt jeg på å begynne å grine da jeg prøvde...Bør kanskje vente til jeg ikke har så vondt lenger? Eller må jeg bare pine meg?

Når dere rocker 10 min av gangen f.eks. er det uten at den faller ned altså? Hvor lang tid tar det før jeg blir herdet tro, og kan prøve litt mer?
Av og til faller den ned. Men klarer stort sett forhindre det. Jeg brukte ukesvis følte jeg for å få det til. Så øvelse gjør mester. Svære lilla merker kom før, nå er det vel heller få blåmerker.
Bonusbarn/helgebarn Levy-00 & Thalitha-02
Babyfly er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-03-2009, 18:44   #5
Seniormedlem

Akino sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 1,966
Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.

I stad bestillte jeg endelig rockering, fra flust.no... Lurer på hvor lang tid det tar før den kommer, gleder meg masse til å bli med dere å rocke
Gammel 24-03-2009, 18:56   #6
Medlem

jonamam sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 187
jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.jonamam har mye å være stolt av.

Tipper du har rockeringen til helgen, Akino. Det gikk ikke mange dagene fra jeg bestilte til den var på posten

Jeg skal igang med mine minutter nå når "Når damene dro" begynner.
5 min hver vei i dag også. Skal øke litt i morgen satser jeg på, hvis ikke dette gjør altfor vondt. Jeg greier ikke å rocke hele tiden i strekk nei, i går falt den ned kanskje 5 ganger på 5 minutter. Enklere å rocke mot venstre enn høyre (er venstrehendt)

Har litt problemer med å holde den bein også, jeg, lett for at den vingler opp og ned liksom.. :-s

red: nå har jeg rocket, og det ble 8 min hver vei. Gjorde ikke vondt i det hele tatt, men nå er jeg varm og nummen i sideflesket så vi får se i morgen..

Sist endret av jonamam; 24-03-2009 kl 19:21.
jonamam er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-03-2009, 19:29   #7
Supermedlem

texasgirl sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørlandet
Meldinger: 792
texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg fikk min i går
og er forskrekket over at jeg i det hele tatt fikk d til Begynner i det små her... passe øm nå etter 3 min..
Gammel 24-03-2009, 19:40   #8
Seniormedlem

Akino sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 1,966
Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.

Blir spennende!
Vet ikke engang om jeg får til å rocke
Gammel 24-03-2009, 21:23   #9
Seniormedlem

Vina sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: I nytt hjem!
Meldinger: 2,039
MP Rating: 100% (1)
Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.Vina har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Babyfly Vis post
Hvordan står du med føttene når du rocker?
Jeg står med den ene foten fremfor meg og beveger meg frem og tilbake, ikke sidelengs...
Dette er prøvd nå, og jammen fikk jeg det til!

Snuppa sept-05
Lillebror mars-08
Vina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2009, 07:40   #10
Supermedlem

Cathymor sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 790
Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.

Prøvde litt til i går tross blåmerkene. Forferdelig vondt, men gir meg ikke.
Cathymor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:18.