Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-04-2009, 18:53   #91
Supermedlem
 
embla_ sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Meldinger: 753
MP Rating: 0% (0)
embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Hvor lenge er det vanlg å bli blå da? Har holdt på i halvannen uke, og blir fremdeles utrolig blå og får kjempevondt så orker ikke holde på lenge i det hele tatt...
__________________


28. april kom vår lille gutt!!
embla_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-04-2009, 19:25   #92
Supermedlem
 
mor -igjen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,450
MP Rating: 0% (0)
mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Jeg er ikke blitt blå i det hele tatt. Men støl og øm. Når jeg har vært støl så bare fortsetter jeg litt til for det går liksom over etter at jeg har holdt på litt.

Men det som jeg lurer på da er hvor "heftig" rocker dere? Er det på med treningstøy og rocking så det blir høy puls og røde kinn. Eller står dere bare og svaier forran tv? - jeg har ikke på andre klær men har tatt av belte i buksen. Blir litt varm, men ingen trang til dusj. Kanskje jeg er for slapp, at det er derfor jeg ikke blir blå. Har holdt på 10 15 minutter hver gang fra jeg kjøpte ring på onsdag nå før skjærtorsdag.
__________________
Mor -igjen

med 02 og 05
mor -igjen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-04-2009, 19:43   #93
Supermedlem
 
embla_ sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Meldinger: 753
MP Rating: 0% (0)
embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Jeg tror det er veldig forskjell på folk,jeg blir fort blå og har overhode ikke rocket så jeg har blitt verken varm eller sliten,og er igrunn blåsvart på hele siden på begge sider.
__________________


28. april kom vår lille gutt!!
embla_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-04-2009, 20:44   #94
Seniormedlem
 
Gelé-dama sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Meldinger: 1,904
MP Rating: 0% (0)
Gelé-dama har en strålende fremtid.Gelé-dama har en strålende fremtid.Gelé-dama har en strålende fremtid.Gelé-dama har en strålende fremtid.Gelé-dama har en strålende fremtid.Gelé-dama har en strålende fremtid.Gelé-dama har en strålende fremtid.Gelé-dama har en strålende fremtid.Gelé-dama har en strålende fremtid.Gelé-dama har en strålende fremtid.Gelé-dama har en strålende fremtid.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Sitat:
Opprinnelig postet av mor -igjen Vis post
Men det som jeg lurer på da er hvor "heftig" rocker dere? Er det på med treningstøy og rocking så det blir høy puls og røde kinn. Eller står dere bare og svaier forran tv?
Lurer jeg også på

Sist endret av Gelé-dama; 13-04-2009 kl 22:09.
Gelé-dama er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-04-2009, 22:01   #95
Supermedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,262
MP Rating: 0% (0)
Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Da ble jeg så inspirert av å lese i denne tråden at jeg akkurat har bestilt en rockering jeg også.

Har prøvd en gang med en slik rockering, så håper jeg får det til.

Har fått en del mage og sideflesk etter svangerskapene og at jeg har lagt på meg en del siste halve året, så håper dette oppleves morsomt og kan være litt motiverende.

Får fortsette å følge med her inne.
__________________
Tiki og IVF gutta!
f. des -03, og f. 25.01.07
Tiki er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-04-2009, 15:04   #96
Supermedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 961
MP Rating: 100% (2)
Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Sitat:
Opprinnelig postet av mor -igjen Vis post
Men det som jeg lurer på da er hvor "heftig" rocker dere? Er det på med treningstøy og rocking så det blir høy puls og røde kinn. Eller står dere bare og svaier forran tv? .
Jeg står og "svaier" foran TVen. Blir ikke spesielt sliten, og blir ikke svett, mnen foretrekker å ha joggebukse på.. Men det er vel forskjellig hvor mye man tåler før man blir svett. Poenget er vel ikke å rocke superfort..? Jeg kjenner at jeg bruker musklene uansett da..
Milea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-04-2009, 19:20   #97
Supermedlem
 
texasgirl sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørlandet
Meldinger: 894
MP Rating: 0% (0)
texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

i dag har jeg steget til 10 min hver vei. da kjente jeg at jeg blei varm,, men ikke svett liksom..
__________________
Mamma til lille prinsesse født
08.04.08
texasgirl er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-04-2009, 19:30   #98
Seniormedlem
 
Karina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,702
MP Rating: 0% (0)
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Inspirert av tråden deres har jeg også bestilt rockering

Blir spennende å se om jeg greier å bruke den Hvor lang tid tar det før jeg får den i posten? (bestilte fra Flust)
__________________

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-04-2009, 19:33   #99
Supermedlem
 
texasgirl sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørlandet
Meldinger: 894
MP Rating: 0% (0)
texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.texasgirl har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Sitat:
Opprinnelig postet av Karina Vis post
Inspirert av tråden deres har jeg også bestilt rockering

Blir spennende å se om jeg greier å bruke den Hvor lang tid tar det før jeg får den i posten? (bestilte fra Flust)
3-4 dager tok det her..
__________________
Mamma til lille prinsesse født
08.04.08
texasgirl er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-04-2009, 21:12   #100
Supermedlem
 
mor -igjen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,450
MP Rating: 0% (0)
mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

Sitat:
Opprinnelig postet av Milea Vis post
Jeg står og "svaier" foran TVen. Blir ikke spesielt sliten, og blir ikke svett, mnen foretrekker å ha joggebukse på.. Men det er vel forskjellig hvor mye man tåler før man blir svett. Poenget er vel ikke å rocke superfort..? Jeg kjenner at jeg bruker musklene uansett da..
-jeg kjenner også at jeg bruker muskler selv om jeg ikke blir supervarm. Men jeg blir jo litt varmere enn om jeg hadde sittet stille da.... Jeg kjenner at jeg blir litt varm og at jeg bruker musklene i hele korsettet. I tillegg er jeg blitt litt støl i bekkenet på en måte, på yttersiden av lårene, helt øverst.

Og jeg er blitt blåflekkete på begge skinkene....

I dag har jeg ikke rocket da jeg har vært på vanlig trening. Må ikke bli for lekker heller
__________________
Mor -igjen

med 02 og 05
mor -igjen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:12.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com