Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-04-2009, 07:18   #111
Supermedlem

Babyfly sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kleppe
Meldinger: 802
MP Rating: 0% (0)
Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.
Sv: Rockering - motivasjonstråd!

9cm har forsvunnet rundt livet mitt
Bonusbarn/helgebarn Levy-00 & Thalitha-02
Babyfly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-04-2009, 07:33   #112
Veteranmedlem

Slafsemusa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 3,661
Blogginnlegg: 4
Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Babyfly: WOOW!

Rocka litt igår kveld, satser på enda mer ikveld.
Sambo prøvde og.
Nå skal vi bli flotte!!
E april -07
A april -08
Takk!
Slafsemusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-04-2009, 07:52   #113
Seniormedlem

Akino sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 1,956
Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.

Sliter fortsatt med å få det helt til jeg da, blir sliten av å ta den opp fra gulvet hele tiden da

Ikke vært så flink til å øve heller, mister liksom litt gnisten når det ikke går mer enn 10 sekunder...
Gammel 17-04-2009, 08:01   #114
Juniormedlem

Rugekassen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Sted: Akershus
Meldinger: 39
Blogginnlegg: 1
Rugekassen vil raskt nok bli berømt.Rugekassen vil raskt nok bli berømt.Rugekassen vil raskt nok bli berømt.Rugekassen vil raskt nok bli berømt.Rugekassen vil raskt nok bli berømt.Rugekassen vil raskt nok bli berømt.Rugekassen vil raskt nok bli berømt.Rugekassen vil raskt nok bli berømt.Rugekassen vil raskt nok bli berømt.Rugekassen vil raskt nok bli berømt.Rugekassen vil raskt nok bli berømt.

Hadde ikke tenkt tanken en gang på at rockering kunne være en fin treningsform
etter fødselen... Har lest igjennom tråden her og er supermotivert for å sette i gang.
Blir mange fine knebøy da Akino

Noen som har prvød rockeringen fra XXL?
Gammel 17-04-2009, 08:19   #115
VIP-Medlem

Snurreline sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,430
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Babyfly Vis post
9cm har forsvunnet rundt livet mitt
Kjempe bra

Har du bare trena med rokkeringen da? Gjort om på kostholdet? Er det bare rundt midjen eller er det over magen også? Og hvor lenge har du holdt på? Og hvor ofte?

Mange spørsmål ja
Gammel 17-04-2009, 08:29   #116
Supermedlem

Babyfly sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kleppe
Meldinger: 802
Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Snurreline Vis post
Kjempe bra

Har du bare trena med rokkeringen da? Gjort om på kostholdet? Er det bare rundt midjen eller er det over magen også? Og hvor lenge har du holdt på? Og hvor ofte?

Mange spørsmål ja
Jeg tenker nok etter hva jeg stapper i munnen også ja.
Merker det godt på magen også men det var bare rundt midjen jeg begynte å måle.... så det er bare der jeg kontrolerer.. Ca 2 1/2 mnd siden jeg begynte vil jeg tro. Og jeg har snart tatt av 5kg
Bonusbarn/helgebarn Levy-00 & Thalitha-02
Babyfly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-04-2009, 11:11   #117
Supermedlem

mor -igjen sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,451
mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.mor -igjen har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Blomsten Vis post
Nå er jeg igang med rockingen igjen, etter å ha tatt pause i påsken pga. vond rygg. Håper det ikke er rockingen som gjorde at ryggen ble vond
-jeg leste at rockeringen skulle være bra for ryggen. Men det kommer vel litt an på hva som er vondt.

med 02 og 05
mor -igjen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-04-2009, 11:36   #118
Supermedlem

Cathymor sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 785
Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.Cathymor har mye å være stolt av.

Hvordan har dere armene mens dere rocker? Jeg blir så stiv i skuldrene...
Cathymor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-04-2009, 11:40   #119
Medlem

Monicamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Bodø
Meldinger: 476
Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Cathymor Vis post
Hvordan har dere armene mens dere rocker? Jeg blir så stiv i skuldrene...
Samme her, så får jeg veldig vondt i nakken.

Verdens nydeligste jente kom til verden 26.11.08 og mamma fikk endelig spise fenalår igjen.

Jeg syns rødprikking er teit, jeg!
Monicamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-04-2009, 11:50   #120
VIP-Medlem

Snurreline sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,430
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Babyfly Vis post
Jeg tenker nok etter hva jeg stapper i munnen også ja.
Merker det godt på magen også men det var bare rundt midjen jeg begynte å måle.... så det er bare der jeg kontrolerer.. Ca 2 1/2 mnd siden jeg begynte vil jeg tro. Og jeg har snart tatt av 5kg

Du har vært super flink

Men når du måler midjen, måler du helt oppe ved ribbeina da eller rett over navelen

Jeg har gått inn ca 3 cm på 14 dager...fordelt over midjen og under navelen...men jeg har også begynt å tenke på hva jeg spiser ja

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:30.