Hadde ikke tenkt tanken en gang på at rockering kunne være en fin treningsform
etter fødselen... Har lest igjennom tråden her og er supermotivert for å sette i gang.
Blir mange fine knebøy da Akino
Har du bare trena med rokkeringen da? Gjort om på kostholdet? Er det bare rundt midjen eller er det over magen også? Og hvor lenge har du holdt på? Og hvor ofte?
Har du bare trena med rokkeringen da? Gjort om på kostholdet? Er det bare rundt midjen eller er det over magen også? Og hvor lenge har du holdt på? Og hvor ofte?
Mange spørsmål ja
Jeg tenker nok etter hva jeg stapper i munnen også ja.
Merker det godt på magen også men det var bare rundt midjen jeg begynte å måle.... så det er bare der jeg kontrolerer.. Ca 2 1/2 mnd siden jeg begynte vil jeg tro. Og jeg har snart tatt av 5kg
Jeg tenker nok etter hva jeg stapper i munnen også ja.
Merker det godt på magen også men det var bare rundt midjen jeg begynte å måle.... så det er bare der jeg kontrolerer.. Ca 2 1/2 mnd siden jeg begynte vil jeg tro. Og jeg har snart tatt av 5kg
Du har vært super flink
Men når du måler midjen, måler du helt oppe ved ribbeina da eller rett over navelen
Jeg har gått inn ca 3 cm på 14 dager...fordelt over midjen og under navelen...men jeg har også begynt å tenke på hva jeg spiser ja