Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-02-2008, 00:22   #1
VIP-Medlem
 
Tuppesjura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 7,032
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.
Vondt når jeg bruker bh med spiler

Vet ikke om det er rett plass å poste dette, men men.

Jeg har nettopp sluttet med amme-bh, som jeg har brukt i godt over 1 år nå. Dro og kjøpte meg nye bher med spiler. Men det er vondt å bruke dem. Vet ikke om de gnager eller om jeg reagerer på spilene (går det an??). Er mest på sidene (nesten under armen) det gjør vondt, og jeg blir rød og sår.

Har prøvd både de nye bhene jeg kjøpte, og noen jeg hadde fra før. De gnager alle sammen.
Kan det være allergi, eller er det bare bhene som ikke passer?? Kjedelig når man har brukt over 600 kr på 2 bher.....
__________________
Snuppa 04
Lillemann 07
Tuppesjura er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2008, 08:19   #2
VIP-Medlem
 
Ninapia sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Sted: utenfor tr.heim
Meldinger: 7,006
MP Rating: 0% (0)
Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vondt når jeg bruker bh med spiler

Om spilene gnager slik på sidene er cup størrelsen for liten. Du kan prøve å bøye de ut litt.
Jeg har en slik bh også og den er for liten cup på ene puppen som gnager.

Du vil ikke reagere allergisk på spilene siden de ikke er i direkte berøring av huden din. Fikk du målt deg da du var å kjøpte nye bher? Viktig å måle for å få akkurat riktig størrelse.
Vi kvinner bruker gjerne ettpar cup størrelser mindre enn vi egentlig skal bruke. Og det blir ubehagelig i lengden.
__________________
♥ ♥ ♥ 03 - 01 ♥ ♥ ♥
Ninapia er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2008, 09:37   #3
Æresmedlem
 
Happy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 10,070
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vondt når jeg bruker bh med spiler

Sitat:
Opprinnelig postet av Ninapia Vis post
Om spilene gnager slik på sidene er cup størrelsen for liten. Du kan prøve å bøye de ut litt.
Jeg har en slik bh også og den er for liten cup på ene puppen som gnager.

Du vil ikke reagere allergisk på spilene siden de ikke er i direkte berøring av huden din. Fikk du målt deg da du var å kjøpte nye bher? Viktig å måle for å få akkurat riktig størrelse.
Vi kvinner bruker gjerne ettpar cup størrelser mindre enn vi egentlig skal bruke. Og det blir ubehagelig i lengden.
Spilene kan også gnage om cupen er for stor!
__________________
- Happy -
Turbo (-02), Sprell (-03), Liten (-05)
Happy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2008, 09:36   #4
Æresmedlem
 
Happy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 10,070
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vondt når jeg bruker bh med spiler

Høres ut som en bh med feil passform og/eller feil størrelse. Gå i en skikkelig undertøybutikk og få hjelp til å finne en god bh!
__________________
- Happy -
Turbo (-02), Sprell (-03), Liten (-05)
Happy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2008, 14:05   #5
VIP-Medlem
 
Tuppesjura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 7,032
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vondt når jeg bruker bh med spiler

Sitat:
Opprinnelig postet av Happy Vis post
Høres ut som en bh med feil passform og/eller feil størrelse. Gå i en skikkelig undertøybutikk og få hjelp til å finne en god bh!
Jeg var i en undertøysbutikk, og hun dama mente at den passet meg bra. Det er det som gjør det ekstra surt. Og spesielt siden de kostet såpass mye.....men har prøvd både en bh jeg har hatt fra tidligere, som er c-cup og disse som er d-cup. Begge gnager......alle av samme merke også.....
__________________
Snuppa 04
Lillemann 07
Tuppesjura er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2008, 15:08   #6
Æresmedlem
 
Happy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 10,070
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vondt når jeg bruker bh med spiler

Så kjedelig! Har du testet andre merker?
__________________
- Happy -
Turbo (-02), Sprell (-03), Liten (-05)
Happy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2008, 19:44   #7
VIP-Medlem
 
Tuppesjura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 7,032
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vondt når jeg bruker bh med spiler

Sitat:
Opprinnelig postet av Happy Vis post
Så kjedelig! Har du testet andre merker?
Har prøvd masse forskjellige merker, men det jeg tidligere har likt best var triumph sine. Derfor fant jeg ut at det sikkert var tryggest å fortsette å kjøpe det merket. Skal prøve å selge de jeg har kjøpt, og kjøpe meg noen nye uten spiler. Kanskje det blir bedre da...
__________________
Snuppa 04
Lillemann 07
Tuppesjura er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2008, 20:01   #8
Supermedlem
 
LillianS sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Vestfold
Meldinger: 961
MP Rating: 0% (0)
LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.
Sv: Vondt når jeg bruker bh med spiler

Sånn hadde jeg det også nå etter at jeg sluttet med ammebher.
Spilene gjorde skikkelig vondt .
Presset seg liksom inn i ribbeina.

Men det er nok mye pga at du ikke er vant til å gå med det , etter lang tid med bh uten spiler.

Nå har jeg presset meg til å gå med spiler en stund , og det gjør ikke vondt lengre
__________________

08.08.09
LillianS er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:57.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com