Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > November 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-06-2008, 13:52   #41
Supermedlem

Bjelle sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: På krigsstien
Meldinger: 532
MP Rating: 100% (1)
Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.
Sv: Novemberbarnas tanntråd

Igår kom første tann her også Den titter såvidt opp, men vi kaller det vel en tann så lenge den har brutt seg gjennom overflaten på tannkjøttet?

*Oppdatert* forresten
Gammel 29-06-2008, 11:14   #42
Supermedlem

Lubelillen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Akershus
Meldinger: 861
MP Rating: 0% (0)
Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.

Bastian er nå klar for å rykke opp til neste tannklasse! Første tann var gjennom fredag morgen. Sylskarp og livsfarlig!
Gammel 29-06-2008, 12:13   #43
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,726
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (6)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Bjelle Vis post
Den titter såvidt opp, men vi kaller det vel en tann så lenge den har brutt seg gjennom overflaten på tannkjøttet?
Gammel 30-06-2008, 00:27   #44
Medlem

jannanto sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 253
jannanto er fantastisk mot andre.jannanto er fantastisk mot andre.jannanto er fantastisk mot andre.jannanto er fantastisk mot andre.jannanto er fantastisk mot andre.jannanto er fantastisk mot andre.jannanto er fantastisk mot andre.jannanto er fantastisk mot andre.jannanto er fantastisk mot andre.jannanto er fantastisk mot andre.jannanto er fantastisk mot andre.

Da er høyre hjørnetann kommet igjennom og det ser ut som den andre kommer en av dagene..Skjønningen min

Født 25.09.2007
jannanto er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-06-2008, 06:38   #45
Medlem

veronika sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Meldinger: 301
veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.veronika har mye å være stolt av.

4 tenner her

veronika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-06-2008, 09:13   #46
Supermedlem

Bjelle sin avatar

Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.

Oppdatert!

Jannanto.. høyre hjørnetann betyr at dere ha fått hvor mange tenner?
Gammel 30-06-2008, 09:25   #47
Veteranmedlem

Lissi80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,257
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.

Tror nok ingen av novemberbarna har fått noen hjørnetenner enda -det er som regel de siste tennene som kommer...

Men de ytre fortennene er det nok flere som har fått -man har fire fortenner oppe og nede, så kommer det som kalles hjørnetenner utenfor de igjen og så jeksler

Jada, jeg er litt pirkete av meg

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-06-2008, 09:28   #48
Supermedlem

Bjelle sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Lissi80 Vis post
Tror nok ingen av novemberbarna har fått noen hjørnetenner enda -det er som regel de siste tennene som kommer...

Men de ytre fortennene er det nok flere som har fått -man har fire fortenner oppe og nede, så kommer det som kalles hjørnetenner utenfor de igjen og så jeksler

Jada, jeg er litt pirkete av meg
Flott med en oppklaring! Da tolker jeg "høyre hjørnetann" som tann nr. 1 i dette tilfellet
Gammel 05-07-2008, 18:29   #49
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,837
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.

3. tann er igjennom! Høyre fortann.

tuuli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-07-2008, 19:00   #50
Veteranmedlem

Hanne80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Utenfor Stavanger
Meldinger: 3,922
Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.

De første to tennene har kommet på likt, to nede i midten
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:43.