Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > November 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-11-2008, 21:09   #11
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,823
MP Rating: 0% (0)
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Novemberklubben - lukket versjon!

Da har jeg også søkt

tuuli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2008, 22:33   #12
Supermedlem

Dinis sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Aust-Agder
Meldinger: 837
Dinis har mye å være stolt av.Dinis har mye å være stolt av.Dinis har mye å være stolt av.Dinis har mye å være stolt av.Dinis har mye å være stolt av.Dinis har mye å være stolt av.Dinis har mye å være stolt av.Dinis har mye å være stolt av.Dinis har mye å være stolt av.Dinis har mye å være stolt av.Dinis har mye å være stolt av.

Da har jeg også sendt søknad
Dinis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2008, 23:32   #13
Supermedlem

Geitrams sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 1,171
Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.

Vi trenger tre til!
Gammel 15-11-2008, 09:40   #14
Seniormedlem

Adriana sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Møre & Romsdal
Meldinger: 1,825
MP Rating: 100% (1)
Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.Adriana har en strålende fremtid.

Da har jeg også søkt

Store-snuppa oktober 2004 Lille-snuppa november 2007

Adriana er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2008, 09:41   #15
Supermedlem

Taina sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,261
Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.

Og nå mangler vi bare én for å bli en gruppe! Og jo flere, jo bedre..
Gammel 15-11-2008, 20:14   #16
Supermedlem

Vilja26 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nordland
Meldinger: 568
Vilja26 er et navn alle kjenner.Vilja26 er et navn alle kjenner.Vilja26 er et navn alle kjenner.Vilja26 er et navn alle kjenner.Vilja26 er et navn alle kjenner.Vilja26 er et navn alle kjenner.Vilja26 er et navn alle kjenner.Vilja26 er et navn alle kjenner.Vilja26 er et navn alle kjenner.Vilja26 er et navn alle kjenner.Vilja26 er et navn alle kjenner.

Da har jeg også søkt

Lillesøster født 5.desember 2007
Vilja26 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2008, 20:55   #17
Supermedlem

strax sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 769
strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.

jeg er med men hva må en gjøre for å melde seg inn??
Gammel 16-11-2008, 21:10   #18
Supermedlem

Taina sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,261
Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.Taina har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av strax Vis post
jeg er med men hva må en gjøre for å melde seg inn??
Hvis du går inn på linken min eller finner novemberklubben 2007 på "kontrollpanel" og "sosiale grupper", skal det vel stå "bli med i gruppen" et sted der? Da går resten automatisk.
Gammel 16-11-2008, 21:17   #19
Supermedlem

torisve sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Ottestad
Meldinger: 549
torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.

Klikk på linken som ligger først i denne tråden, så kommer du til siden våres, der kan du melde deg inn
Gammel 16-11-2008, 21:42   #20
Medlem

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 103
iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.

da har jeg og sendt søknad.... håper jeg får være med selv om jeg ikke er så veldig aktiv her men jobben min giftet seg med meg etter at jeg kom tilbake, jeg har fått alle dritt-turnusene og det selv om jeg er den eneste på teamet med barn

Arlyn 21.11.07
iselinn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:01.