Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > NybaktPappa

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2004, 20:58   #21
Supermedlem

pioneerjenta sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 895
MP Rating: 0% (0)
pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.pioneerjenta har mye å være stolt av.
Sv: Ung Pappa

Pappaen her var 20 år når Snuppa kom til verden og jeg var 19år
Gammel 18-10-2004, 13:19   #22
VIP-Medlem

[Mon|] sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,931
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.

Pappan her i huset var 21 da eldstemann ble født og 22 (mangla 1,5 mndr før han ble 23) da minsten ble født.
Gammel 18-10-2004, 13:35   #23
Supermedlem

Gabrielle sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 563
Gabrielle er som en lysfontene.Gabrielle er som en lysfontene.Gabrielle er som en lysfontene.Gabrielle er som en lysfontene.Gabrielle er som en lysfontene.Gabrielle er som en lysfontene.Gabrielle er som en lysfontene.Gabrielle er som en lysfontene.Gabrielle er som en lysfontene.Gabrielle er som en lysfontene.Gabrielle er som en lysfontene.

Her var pappn 23 år da eldstejenta kom, og nå er han 25 år og tre barnsfar!
Vi har et vennepar der hun var 18 år og han var 19 år da de fikk den eldste! Nå er de 24 og 25 år og har tre nydelige jenter, på 6, 3 og 1 år! Så du er ikke den eneste unge pappan!

Lykke til i pappa rollen!
Gabrielle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-10-2004, 23:25   #24
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nordland
Meldinger: 2,517
Inara er fantastisk mot andre.Inara er fantastisk mot andre.Inara er fantastisk mot andre.Inara er fantastisk mot andre.Inara er fantastisk mot andre.Inara er fantastisk mot andre.Inara er fantastisk mot andre.Inara er fantastisk mot andre.Inara er fantastisk mot andre.Inara er fantastisk mot andre.Inara er fantastisk mot andre.

pappaen til mitt tantebarn var 16 år
Inara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2004, 15:18   #25
Medlem

Goajentå sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: ÅLGÅRD-rogaland
Meldinger: 194
Goajentå vil raskt nok bli berømt.Goajentå vil raskt nok bli berømt.Goajentå vil raskt nok bli berømt.Goajentå vil raskt nok bli berømt.Goajentå vil raskt nok bli berømt.Goajentå vil raskt nok bli berømt.Goajentå vil raskt nok bli berømt.Goajentå vil raskt nok bli berømt.Goajentå vil raskt nok bli berømt.Goajentå vil raskt nok bli berømt.Goajentå vil raskt nok bli berømt.

Pappaen her i huset var 20 da Celine kom til verden, ble 21 da hun var 7 mndr. Idag er det normalt å bli pappa og mamma (for den saks skyld) i ung alder.

VI GIFTER OSS 07.07.07 så reiser vi til Thailand alle 3 dagen etter i 3 uker
Goajentå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2004, 15:35   #26
VIP-Medlem

Snurreline sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,421
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.

Pappan her var 23 da hun ble født og jeg var 25
Gammel 18-11-2004, 20:55   #27
Medlem

Sanne sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Sandefjord
Meldinger: 484
Sanne er fantastisk mot andre.Sanne er fantastisk mot andre.Sanne er fantastisk mot andre.Sanne er fantastisk mot andre.Sanne er fantastisk mot andre.Sanne er fantastisk mot andre.Sanne er fantastisk mot andre.Sanne er fantastisk mot andre.Sanne er fantastisk mot andre.Sanne er fantastisk mot andre.Sanne er fantastisk mot andre.

her var pappaen 23. og ei venninne avmeg som er yngre en meg. der er pappaen 20
Sanne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-11-2004, 13:58   #28
Veteranmedlem

Elastika sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 3,176
Elastika er fantastisk mot andre.Elastika er fantastisk mot andre.Elastika er fantastisk mot andre.Elastika er fantastisk mot andre.Elastika er fantastisk mot andre.Elastika er fantastisk mot andre.Elastika er fantastisk mot andre.Elastika er fantastisk mot andre.Elastika er fantastisk mot andre.Elastika er fantastisk mot andre.Elastika er fantastisk mot andre.

Vi var begge to 20 da eldstemann kom til verden (fylte 21 et par mnd etter).
Gammel 22-11-2004, 17:40   #29
Giggsy
Gjest

Meldinger: n/a

Hmmmm jeg føler meg gammel jeg...... Jeg er 27 og sambo er 22. Var 26 da Casper kom til verden. Har ventet så lenge pga jeg vil heller bringe et liv til verden i kontrollerte forhold, dvs hus, bil og fast jobb. Ved å få barn i for tidlig alder går man glipp av masse ting man ikke kan gjøre. Gutteturer/jenteturer til syden, fest hver helg osv.

Broren min ble pappa da han var 21. Han hadde ikke fast jobb, ingen hus/leilighet, ingen utdanning. Idag sliter de med å få betalt regningene sine. De kan ikke dra noen plasser for de har ikke råd til det. De har vært ilag i 8-9 år og iløpet av den tiden har de vært på en ferietur, pga de fikk ganske mye igjen på skatten. Jeg syntes synd på dem. Da kjøleskapet deres røyk kjøpte jeg nytt til dem pga jeg hadde råd til det og ikke de. Når de skal gifte seg har vi lovet å kjøpe oppvaskmaskin til dem i gave....

Men jeg vil ikke si at de er noen dårlige foreldre pga de ikke har råd til de andre goder. Men de har gått glipp av hele ungdomstiden deres.....
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2004, 23:52   #30
Seniormedlem

Lottiz sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,061
Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.

Pappa'n har i huset var 22 med nr 1. Ferdig utdanna og med fast jobb og egen bil

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:47.