Hvis man vil bruke vanlig barbie dukke uten å ødelegge dukken (ta av bena) Kan en ta en 20 cm. kake i tilegg til skjørte formen og da får man den høy nok til å stikke hele barbien ned i skjørtet. Det er faktisk lettere å lave i marsipan kake synes jeg. Det er litt artig å bruke barnas egen barbie i kaken, vask den godt og jentene blir i fyr og flamme. Sara
Jeg bøyer meg i støvet over kakene dine! Det er det flotteste jeg har sett!!!!
Det må være den fineste kaken jeg ha sett er du konditor eller?
Sitat:
Opprinnelig postet av sara
Hvis man vil bruke vanlig barbie dukke uten å ødelegge dukken (ta av bena) Kan en ta en 20 cm. kake i tilegg til skjørte formen og da får man den høy nok til å stikke hele barbien ned i skjørtet. Det er faktisk lettere å lave i marsipan kake synes jeg. Det er litt artig å bruke barnas egen barbie i kaken, vask den godt og jentene blir i fyr og flamme. Sara
Jeg mener ikke å være frekk, men er disse kakene noe særlig gode da?
Denne var ihvertfall god...... Helt vanlig marsipankake med bringebær og walnøtt krem inni, og kledd med marsipan. Bildet er lavet på rispapir med konditorfarger i printeren og smaker ingen ting. Det er jo en del blomster (alle i marsipan og melis) men hvis det er noen som synes det blir for mye marsipan er det jo bare å forsyne seg på den andre siden. For meg så er det viktigst at kakene er gode ikke flotte og vonde. Sara