Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-05-2006, 23:57   #1
Seniormedlem
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 2,921
MP Rating: 0% (0)
Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av sara
Hvis man vil bruke vanlig barbie dukke uten å ødelegge dukken (ta av bena) Kan en ta en 20 cm. kake i tilegg til skjørte formen og da får man den høy nok til å stikke hele barbien ned i skjørtet. Det er faktisk lettere å lave i marsipan kake synes jeg. Det er litt artig å bruke barnas egen barbie i kaken, vask den godt og jentene blir i fyr og flamme. Sara
Jeg bøyer meg i støvet over kakene dine! Det er det flotteste jeg har sett!!!!
__________________
Ginger + Junior + Snuppa :
Ginger2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2006, 21:18   #2
Seniormedlem
 
Maritmor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,830
MP Rating: 0% (0)
Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Jeezes for noen kaker da jenter. Så utrolig flinke dere er alle sammen.

Gud som jeg gleder meg til å bake kake i morgen, fikk jo ikke prestasjonsangst nå.
__________________
gutt -99 gutt-03 og jente -05
Maritmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-05-2006, 18:45   #3
Veteranmedlem
 
Reppis sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,049
MP Rating: 0% (0)
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

For noen kaker!!!! Flinke dere er alle sammen!! Inspirasjon til neste bursdag.... Må inne på cacas og kjøpe div stæsj nå!!!
__________________
Storesøster 24.04.05
Lillebror 20.02.07
08.08.09
Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2006, 13:31   #4
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 1
MP Rating: 0% (0)
ronemor er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Det må være den fineste kaken jeg ha sett er du konditor eller?

Sitat:
Opprinnelig postet av sara
Hvis man vil bruke vanlig barbie dukke uten å ødelegge dukken (ta av bena) Kan en ta en 20 cm. kake i tilegg til skjørte formen og da får man den høy nok til å stikke hele barbien ned i skjørtet. Det er faktisk lettere å lave i marsipan kake synes jeg. Det er litt artig å bruke barnas egen barbie i kaken, vask den godt og jentene blir i fyr og flamme. Sara
ronemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-06-2006, 08:59   #5
Supermedlem
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Norge
Meldinger: 1,449
MP Rating: 0% (0)
Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.Skremmern har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Du store tid! For noen flotte kaker!
__________________
I poured Spot remover on my dog. Now he's gone.
Skremmern er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-06-2006, 18:37   #6
Seniormedlem
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Sted: vakkert
Meldinger: 1,509
MP Rating: 100% (4)
zeppelin har en strålende fremtid.zeppelin har en strålende fremtid.zeppelin har en strålende fremtid.zeppelin har en strålende fremtid.zeppelin har en strålende fremtid.zeppelin har en strålende fremtid.zeppelin har en strålende fremtid.zeppelin har en strålende fremtid.zeppelin har en strålende fremtid.zeppelin har en strålende fremtid.zeppelin har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

dere er utrolig flinke!! Jeg blir målløs og litt misunnelig og håper jeg er en god mor til tross for mine skarve muffins som kommer på bordet........
__________________
Sitat:
man kan ikke fly med puter under armene
zeppelin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-06-2006, 14:09   #7
Seniormedlem
 
Baby sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Meldinger: 2,421
MP Rating: 0% (0)
Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Her er noen kaker jeg har lagd til barn\ungdom.
Vedlagte bilder
Filtype: jpg bamsemballong.JPG (49.9 KB, 145 visninger)
Filtype: jpg enkelmarsipank.JPG (19.7 KB, 186 visninger)
Filtype: jpg emmasgrønne1.JPG (30.5 KB, 219 visninger)
Filtype: jpg prikkekake.JPG (22.9 KB, 212 visninger)
Filtype: jpg dap2.jpg (1).JPG (20.3 KB, 231 visninger)
__________________
og Emma Sofie
Baby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-06-2006, 16:45   #8
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 15
MP Rating: 0% (0)
sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Kake til voksenbursdag
Vedlagte bilder
Filtype: jpg 6.jpg (37.2 KB, 266 visninger)

Sist endret av sara; 05-06-2006 kl 16:49.
sara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-06-2006, 20:13   #9
Supermedlem
 
AprilJenny sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 517
MP Rating: 0% (0)
AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.AprilJenny er et navn alle kjenner.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

sara, gurimalla den var fin...............

Jeg mener ikke å være frekk, men er disse kakene noe særlig gode da?
__________________
AprilJenny er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-06-2006, 09:06   #10
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 15
MP Rating: 0% (0)
sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.sara er fantastisk mot andre.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av AprilJenny
sara, gurimalla den var fin...............

Jeg mener ikke å være frekk, men er disse kakene noe særlig gode da?
Denne var ihvertfall god...... Helt vanlig marsipankake med bringebær og walnøtt krem inni, og kledd med marsipan. Bildet er lavet på rispapir med konditorfarger i printeren og smaker ingen ting. Det er jo en del blomster (alle i marsipan og melis) men hvis det er noen som synes det blir for mye marsipan er det jo bare å forsyne seg på den andre siden. For meg så er det viktigst at kakene er gode ikke flotte og vonde. Sara
sara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:21.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com