Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-08-2006, 07:56   #1
Veteranmedlem
 
TinkyWinky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 4,009
MP Rating: 0% (0)
TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Ostekake:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
TinkyWinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2006, 09:24   #2
VIP-Medlem
 
Emmami sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen, vel
Meldinger: 5,002
MP Rating: 0% (0)
Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Veldig lekre TinkyWinky! Likte særlig OleBrum-kaka, tror jeg må skaffe meg den formen.

Du lager ikke Teletubby-kaker da, eller blir det kannibalisme?
__________________
+ = f. 1997 og f. 27/9-05
Emmami er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2006, 14:22   #3
Veteranmedlem
 
TinkyWinky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 4,009
MP Rating: 0% (0)
TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.TinkyWinky har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Emmami
Veldig lekre TinkyWinky! Likte særlig OleBrum-kaka, tror jeg må skaffe meg den formen.

Du lager ikke Teletubby-kaker da, eller blir det kannibalisme?
Skulle gjerne ha laga en TinkyWinky-kake jeg ja, men Cacas selger ikke Teletubbie-forma lenger.. Desverre..
__________________
TinkyWinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2006, 09:14   #4
Cec
Medlem
 
Cec sin avatar
 
Medlem siden: May 2002
Meldinger: 477
MP Rating: 0% (0)
Cec er fantastisk mot andre.Cec er fantastisk mot andre.Cec er fantastisk mot andre.Cec er fantastisk mot andre.Cec er fantastisk mot andre.Cec er fantastisk mot andre.Cec er fantastisk mot andre.Cec er fantastisk mot andre.Cec er fantastisk mot andre.Cec er fantastisk mot andre.Cec er fantastisk mot andre.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Slenger med et bilde jeg også.
Dette er kaka til Theo sin 4 års dag og søskenbarnet som ble 2 år. Derfor 2 lys
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Cec er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2006, 21:08   #5
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 77
MP Rating: 0% (0)
Angelia er som en lysfontene.Angelia er som en lysfontene.Angelia er som en lysfontene.Angelia er som en lysfontene.Angelia er som en lysfontene.Angelia er som en lysfontene.Angelia er som en lysfontene.Angelia er som en lysfontene.Angelia er som en lysfontene.Angelia er som en lysfontene.Angelia er som en lysfontene.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Så flinke dere er alle sammen, skikkelig imponert! Og litt inspirert, må nok prøve meg litt på kakedekorering snart jeg og
__________________
Angelia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2006, 16:53   #6
VIP-Medlem
 
Lykketrollet_ sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,696
MP Rating: 0% (0)
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Så utrolig flink dere er!! *misunnelig*
__________________
Storesøster 05 - Lillesøster 07
Min kamp mot kreften Jeg er blitt frisk!
Lykketrollet_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2006, 19:05   #7
Seniormedlem
 
Spruddle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Midt-norge
Meldinger: 1,441
MP Rating: 0% (0)
Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.Spruddle har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Jeg vil også bidra....men de beste kakene finner jeg ikke igjen på pc'n... Men her er noen...


Litt mørkt bilde, men det er enkel marsipankake med biler på....og vei....
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.



Monsterkake.....som holder sånn "fyrverkeri"...
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Sjokoladekatt
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.



Og....ikke en kake da, men en morsom måte å dekorere muffins på...
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Lilleprinsen kom endelig 29.06.06!
(lillestoreprinsen 2004)
(storeprinsen 1999)
Spruddle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-11-2006, 12:23   #8
Seniormedlem
 
Nussi77 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,550
MP Rating: 0% (0)
Nussi77 har en strålende fremtid.Nussi77 har en strålende fremtid.Nussi77 har en strålende fremtid.Nussi77 har en strålende fremtid.Nussi77 har en strålende fremtid.Nussi77 har en strålende fremtid.Nussi77 har en strålende fremtid.Nussi77 har en strålende fremtid.Nussi77 har en strålende fremtid.Nussi77 har en strålende fremtid.Nussi77 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

:abbonerer:

skal få lagt inn bilder etterhvert...
__________________
Nussi77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2006, 00:35   #9
Seniormedlem
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 2,683
MP Rating: 0% (0)
Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

<-----------stum av beundring..........
__________________
Støttemedlem AF's jaktlag
Carpe Diem er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2006, 00:39   #10
Seniormedlem
 
jorisk1 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 1,511
MP Rating: 0% (0)
jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.jorisk1 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Å kunne lage slik kake til sønnen min sin 1-årsdag nå, hadde væt drømmen det... Blir nok bare en vanlig og ganske upyntet kake her ja...


All honnør til dere!
__________________
Teodor født: 28.11.05

jorisk1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:06.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com