Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-11-2006, 02:36   #1
Supermedlem
 
Ineva sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Drammen
Meldinger: 747
MP Rating: 0% (0)
Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Himmel og hav, så flinke dere er! Jeg trodde ikke det var mulig å lage så flotte og fantasifulle kaker. Noe sånt hadde jeg aldri i verden klart selv.
__________________
Lykkelig guttemamma til H (november 2006) og J (februar 2009)

Ineva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2006, 21:17   #2
VIP-Medlem
 
Emmami sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen, vel
Meldinger: 5,002
MP Rating: 0% (0)
Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Mya
Himmel og hav, så flinke dere er! Jeg trodde ikke det var mulig å lage så flotte og fantasifulle kaker. Noe sånt hadde jeg aldri i verden klart selv.
Tro meg, det er lett som bare det, alle kan klare det! Du må bare ha litt utstyr.
__________________
+ = f. 1997 og f. 27/9-05
Emmami er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2006, 19:43   #3
VIP-Medlem
 
Lykketrollet_ sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,696
MP Rating: 0% (0)
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Ole Brumm kaken til Snuppas 1årsdag.
2. gangen eg laget den. (fikk bare øvd 1 gang)
Ble ganske fornøyd da
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
(hadde ganske dårlig tid, for snuppa måtte hentes hos barnevakten. Derfor ble ikke fyllet så 'stjerneaktig'. Men det gikk nå fint selv om )
__________________
Storesøster 05 - Lillesøster 07
Min kamp mot kreften Jeg er blitt frisk!

Sist endret av Lykketrollet_; 13-12-2006 kl 19:48.
Lykketrollet_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2006, 07:51   #4
Seniormedlem
 
Baby sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Meldinger: 2,421
MP Rating: 0% (0)
Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Her er en jeg lagde til min nevø:
Det er sjokolade kake med MMF trekk.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
og Emma Sofie
Baby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-04-2007, 14:33   #5
Supermedlem
 
Plutseliten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Meldinger: 1,350
MP Rating: 0% (0)
Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Enda en prinsessekake
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Plutseliten, (02), (04) og Edda (06)
Plutseliten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-04-2007, 15:18   #6
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 288
MP Rating: 0% (0)
Miranda har mye å være stolt av.Miranda har mye å være stolt av.Miranda har mye å være stolt av.Miranda har mye å være stolt av.Miranda har mye å være stolt av.Miranda har mye å være stolt av.Miranda har mye å være stolt av.Miranda har mye å være stolt av.Miranda har mye å være stolt av.Miranda har mye å være stolt av.Miranda har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Helt fantastiske kaker!!! Får så lyst på kake jeg nå...... Er det smørkrem dere bruker til å pynte med mange av dere, f.eks. til pels på teddybjørnene?
Miranda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-04-2007, 15:28   #7
Gus
Veteranmedlem
 
Gus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 3,054
MP Rating: 0% (0)
Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Puseliten. Hvor har d kjøpt prinsesse figurene??? Det slottet falt virkelig i smak.....
__________________
Gus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-04-2007, 16:43   #8
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 16,797
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Gus
Puseliten. Hvor har d kjøpt prinsesse figurene??? Det slottet falt virkelig i smak.....
Man kan iallefall kjøpe den på Cacas sine hjemmesider
__________________
*´¨)
¸.·´¸.·*´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.* Linda med 2004

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-04-2007, 17:39   #9
Supermedlem
 
Plutseliten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Meldinger: 1,350
MP Rating: 0% (0)
Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Gus: mener du de små disney prinsessefigurene? I så fall har jeg kjøpt dem på en sånn Ringo leketøysforretning. De er ganske dyre synes jeg (50 kr pr stk) men er supre som leker etterpå. De har vært en god investering her i hus i hvertfall
__________________
Plutseliten, (02), (04) og Edda (06)
Plutseliten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-04-2007, 18:16   #10
Gus
Veteranmedlem
 
Gus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 3,054
MP Rating: 0% (0)
Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Plutseliten
Gus: mener du de små disney prinsessefigurene? I så fall har jeg kjøpt dem på en sånn Ringo leketøysforretning. De er ganske dyre synes jeg (50 kr pr stk) men er supre som leker etterpå. De har vært en god investering her i hus i hvertfall
det var de jeg mente... må nok finne en ringo butikk, eller kanskje toysrus har de........

Har jeg riktig da d har laget en vanlig formkake og brukt iskjeks til tårn.....
Noen andre tips, for denne må jeg prøve å lagen en gang, den var utrolig stilig..
__________________
Gus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:06.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com