Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-02-2006, 13:27   #1
Veteranmedlem
 
Emmami sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen, vel
Meldinger: 4,971
MP Rating: 0% (0)
Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Den pelsduppedingsen tror jeg at jeg skal investere i og, det blir jo kjempefint!

Pleier å gå helt fint å bake uten egg, var bare litt usikker på 3D formene. Da skal jeg kjøpe meg en liten bamse når jeg får råd. Kjempegøy å lage fine kaker! Og ideell hobby for meg, lager et par slike kaker i året, det er akkurat så mye tålmodighet jeg har til "hobbyting"! orker ikke sånne ting som krever øvelse og bladibla! Begynte egentlig med kakepynting fordi det var så mange ting eldstesnuppa ikke tålte før, så kakene hennes ble aldri særlig gode, noe de andre ungene alltid kommenterte. Så derfor bestemte jeg meg for at om hun ikke har de beste kakene, skal hun i hvertfall ha de fineste!
__________________
+ = f. 1997 og f. 27/9-05
Emmami er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2006, 18:52   #2
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Her er en fin link til bake glade: www.connie.no Den har også mange linker til andre sider, blant annet link til elins designkaker som var i norsk ukeblad (eller var det hjemmet?) denne uken.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2006, 19:06   #3
Supermedlem
 
Ice84 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: trondheim
Meldinger: 878
MP Rating: 0% (0)
Ice84 er fantastisk mot andre.Ice84 er fantastisk mot andre.Ice84 er fantastisk mot andre.Ice84 er fantastisk mot andre.Ice84 er fantastisk mot andre.Ice84 er fantastisk mot andre.Ice84 er fantastisk mot andre.Ice84 er fantastisk mot andre.Ice84 er fantastisk mot andre.Ice84 er fantastisk mot andre.Ice84 er fantastisk mot andre.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Å hjelpes
Her var det mange nyyyydelige kaker. Har nesten ikke ord. Ser at det er mange jeg kunne tenkt meg å laget til en kommende ettårsdag iallefall. Må si dere er en inspirasjonskilde damer
__________________
Har to nydelige sønner
april-05
april -08
Ice84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-02-2006, 09:44   #4
Medlem
 
jbaby sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 473
MP Rating: 0% (0)
jbaby er som en lysfontene.jbaby er som en lysfontene.jbaby er som en lysfontene.jbaby er som en lysfontene.jbaby er som en lysfontene.jbaby er som en lysfontene.jbaby er som en lysfontene.jbaby er som en lysfontene.jbaby er som en lysfontene.jbaby er som en lysfontene.jbaby er som en lysfontene.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

åhhh.dere er flinke altså
__________________
jbaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2007, 20:43   #5
Seniormedlem
 
@ngel80 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,676
MP Rating: 100% (2)
@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Finner ikke kakeoppskriften på cacas.
Hvor på nettsia står den?
__________________
@ngel80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2007, 21:48   #6
Seniormedlem
 
Cammi82 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: midt i landet
Meldinger: 2,026
MP Rating: 0% (0)
Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Noen av mine kaker:
Konfirmasjonskake (ikke perfekt med den skriften..)

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

BUrsdagskake til eldstemansin 5 årsdag.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Kake til mellomstes 3 årsdag:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Dette er min 2 "cacas"kake. Pyntet til eldtemann sin 4 årsdag
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Dette er da min aller første cacaskake. Hadde INEGN av tippene,og kremen skilte seg og greier. Det er en sitron kake,men sitronkrem Biene er av melis. Denne laget jeg i 2005
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
august 2001
oktober 2003
06.mars 2006 ( 3240g,49cm,34 h)
Cammi82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2007, 08:57   #7
Seniormedlem
 
@ngel80 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,676
MP Rating: 100% (2)
@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

cammi82
Den mikke mus kaka var kjempe flott,den hadde jenta mi elska................
Hvor har du fått taki form til den?

og hvor på cacas sine sider finner dere kake oppskriftene??
__________________
@ngel80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2007, 10:40   #8
Veteranmedlem
 
Kvakk Kvakk sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Sandefjord
Meldinger: 3,705
MP Rating: 0% (0)
Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.Kvakk Kvakk har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Kakeoppskrifter fra Cacas: http://www.cacas.no/tips/Oppskrifter/oppskrifter.htm
__________________
Kvakk Kvakk, (juli´01) og (november'05)
Kvakk Kvakk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2007, 11:15   #9
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
MP Rating: 0% (0)
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Anette's 1 års kaker:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Bursdagskake jeg har gitt bort:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Solstråle. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2007, 11:26   #10
Seniormedlem
 
@ngel80 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,676
MP Rating: 100% (2)
@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din fineste barnebursdagskake

Sitat:
Opprinnelig postet av Kvakk Kvakk
Tuuuuusen takk
__________________
@ngel80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:03.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com