Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Premature barn


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-10-2009, 12:57   #1
Supermedlem
 
Karette sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 1,094
MP Rating: 0% (0)
Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravletråd for oss med premature barn - oktober 09

Da er du godkjent Charls

Dersom det er flere gjerne vil skal være med, så kan jeg sende de invitasjoner.

Maylen - jeg har ikke gjort dette før, men hvor mange medlemmer må vi være før vi kan få eget forum? Og, hvordan oppretter/søker jeg om forum når vi har oppfylt kravet om medlemmer??
__________________
Karette
Stolt mamma til gutten sin!
Karette er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2009, 20:36   #2
VIP-Medlem
 
maylen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: finnmark
Meldinger: 5,274
MP Rating: 0% (0)
maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravletråd for oss med premature barn - oktober 09

Karette: Mener det finnes en infotråd om dette, sjekk på informasjon.
maylen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2009, 21:07   #3
Supermedlem
 
Karette sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 1,094
MP Rating: 0% (0)
Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravletråd for oss med premature barn - oktober 09

Det skal jeg gjøre Maylen! Håper dere har hatt noen gode dager nå

Sondre, du er godkjent

Jeg håper vi hvertfall blir mange nok medlemmer i gruppen, selvom jeg på den andre siden syns det er trist å måtte "håpe" det finnes flere med premature barn her inne...
__________________
Karette
Stolt mamma til gutten sin!
Karette er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2009, 13:44   #4
Supermedlem
 
Karette sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 1,094
MP Rating: 0% (0)
Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravletråd for oss med premature barn - oktober 09

Hei jenter

Det ble brått så stille her inne..

har spurt om vi kan få egen gruppe selvom vi er for få medlemmer, og avventer tilbakemelding - men da tror jeg det er viktig at vi også kan vise til at vi er litt aktive i mellomtiden

---

Her går dagene mer eller mindre i ett, jeg merker at det er vesentlig tøffere å være gravid denne gangen... Både psykisk og fysisk.
- For å være ærlig er jeg ikke så glad i gå gravid, er nok litt pinglete
__________________
Karette
Stolt mamma til gutten sin!

Sist endret av Karette; 13-10-2009 kl 13:56.
Karette er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2009, 14:04   #5
Medlem
 
Mathildex2 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Sted: Stavanger
Meldinger: 83
MP Rating: 0% (0)
Mathildex2 er et navn alle kjenner.Mathildex2 er et navn alle kjenner.Mathildex2 er et navn alle kjenner.Mathildex2 er et navn alle kjenner.Mathildex2 er et navn alle kjenner.Mathildex2 er et navn alle kjenner.Mathildex2 er et navn alle kjenner.Mathildex2 er et navn alle kjenner.Mathildex2 er et navn alle kjenner.Mathildex2 er et navn alle kjenner.Mathildex2 er et navn alle kjenner.
Sv: Skravletråd for oss med premature barn - oktober 09

Jeg har søkt meg til privat gruppen!

Når har du termin Karette?
__________________
20.04.09
Mathildex2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2009, 14:15   #6
Supermedlem
 
Karette sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 1,094
MP Rating: 0% (0)
Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravletråd for oss med premature barn - oktober 09

Da har jeg godkjent deg

Jeg har ikke termin før i midten av februar, så det er leeeeenge igjen.. Hvertfall håper jeg det er lenge igjen - innrømmer at det er litt ekstra slitsomt med mange tanker om ny runde med prem. regelrett gruer meg til ukene som kommer
__________________
Karette
Stolt mamma til gutten sin!
Karette er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2009, 17:49   #7
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Meldinger: 40
MP Rating: 0% (0)
nikkelasse er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Skravletråd for oss med premature barn - oktober 09

Karette: Skjønner godt at du er nervøs denne gangen... Har alt gått bra til nå? Håper du får god oppfølgning med tanke på både det fysiske og det psykiske.

Jeg er veldig frem og tilbake på om jeg virkelig vil utsettte meg for graviditet en gang til... Men årsaken tar jeg heller et annet sted.
__________________
gutt født 01.04.09 - uke 32+3

nikkelasse er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2009, 18:35   #8
Supermedlem
 
Karette sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 1,094
MP Rating: 0% (0)
Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravletråd for oss med premature barn - oktober 09

Nikkelasse - Hittil har det gått bra, men jeg har samme GBS oppblomstring som tok vannet sist. Går på penicillin nå. Får god oppfølging, men føler likevel at jeg er en belastning og at jeg må "be" om at ting skal gjøres.. Gir egentlig en lang f... i det, bare jeg får det som jeg vil

Håper vi får et lukket forum så man kan være mer "bunnløst ærlig" dersom man føler for det.. Jeg kjenner jeg hvertfall har et behov for å øse av meg og litt elendighet i blant som jeg ikke får dekket opp fra andre instanser i mitt privatliv

Om du ønsker flere barn, så håper jeg du finner styrke til å gjennomgå et svangerskap til om det lar seg gjøre. Du må bare sende en Pm om du vil lufte tankene litt
__________________
Karette
Stolt mamma til gutten sin!
Karette er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2009, 21:03   #9
Supermedlem
 
ICSI-Lassie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,205
MP Rating: 0% (0)
ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravletråd for oss med premature barn - oktober 09

Sitat:
Opprinnelig postet av nikkelasse Vis post
Jeg er veldig frem og tilbake på om jeg virkelig vil utsettte meg for graviditet en gang til... Men årsaken tar jeg heller et annet sted.
Samme her... Men snusken er bare 1år enda, så har jo litt tid å tenke på
__________________
Lassie på SM

ICSI-Lassie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2009, 13:58   #10
Supermedlem
 
ICSI-Lassie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,205
MP Rating: 0% (0)
ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.ICSI-Lassie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravletråd for oss med premature barn - oktober 09

Tror vi må være 20 stk eller noe, jeg, for å få eget forum.. Men er ikke helt sikker altså.
__________________
Lassie på SM

ICSI-Lassie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



« Hei! | - »
Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:58.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com