Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Psykiske problemer


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-10-2007, 19:26   #1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 5
MP Rating: 0% (0)
Snuppa1 er som en lysfontene.Snuppa1 er som en lysfontene.Snuppa1 er som en lysfontene.Snuppa1 er som en lysfontene.Snuppa1 er som en lysfontene.Snuppa1 er som en lysfontene.Snuppa1 er som en lysfontene.Snuppa1 er som en lysfontene.Snuppa1 er som en lysfontene.Snuppa1 er som en lysfontene.Snuppa1 er som en lysfontene.
Cipralex og vektøkning

Hei, er vektøkning et stort problem ved bruk av cipralex? Hva er din erfaring?
Hvor fort og hvor mye la du på deg?


takk)
Snuppa1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-10-2007, 23:08   #2
Supermedlem
 
cormatic sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 1,111
MP Rating: 0% (0)
cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.cormatic er fantastisk mot andre.
Sv: Cipralex og vektøkning

Hos meg holdte vekta seg stabil. Ikke la jeg på meg, og ikke tok jeg av. Vektøkning er bare en mulig bivirkning
__________________
11.05.03
29.09.07
Bloggen min!
cormatic er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2007, 09:10   #3
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Cipralex og vektøkning

La på meg 20 kg. på 6 mnd. Derfor sluttet jeg med cipralex. Veier fortsatt 20 kg. for mye, og sliter mer enn noen gang med angst og depresjoner. For min del var cipralex noe jeg aldri skulle ha begynt med ......ga meg bare dårligere selvbilde pga. vektøkningen
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2007, 19:00   #4
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Cipralex og vektøkning

Hvis du ikke vil legge på deg ville jeg heller bedt om å få fontex, de legger du ikke på deg av, men kan gå ned i vekt.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2007, 22:52   #5
Medlem
 
Medlem siden: May 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 437
MP Rating: 0% (0)
Tilly har en strålende fremtid.Tilly har en strålende fremtid.Tilly har en strålende fremtid.Tilly har en strålende fremtid.Tilly har en strålende fremtid.Tilly har en strålende fremtid.Tilly har en strålende fremtid.Tilly har en strålende fremtid.Tilly har en strålende fremtid.Tilly har en strålende fremtid.Tilly har en strålende fremtid.
Sv: Cipralex og vektøkning

Fontex og Cipralex har ikke de samme indikasjonene.

Ikke alle legger på seg av cipralex, og det er langt ifra de "verste" antidepressiva i så måte.
__________________
Mamma til ei jente f. juni 05 og en gutt f. juni 09
Tilly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-11-2007, 15:24   #6
Supermedlem
 
Cemi sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Sted: Toten
Meldinger: 1,198
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
Cemi er fantastisk mot andre.Cemi er fantastisk mot andre.Cemi er fantastisk mot andre.Cemi er fantastisk mot andre.Cemi er fantastisk mot andre.Cemi er fantastisk mot andre.Cemi er fantastisk mot andre.Cemi er fantastisk mot andre.Cemi er fantastisk mot andre.Cemi er fantastisk mot andre.Cemi er fantastisk mot andre.
Sv: Cipralex og vektøkning

For at du legger på deg av de er fordi du spiser mer, blir mer sulten av de. Er du obs på det er jeg sikker på at du vil merke om du kan legge på deg deg.
__________________
Sondre 03
Cemi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 07:47   #7
Veteranmedlem
 
Medlem siden: May 2002
Meldinger: 4,085
MP Rating: 0% (0)
Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Cipralex og vektøkning

Mister matlysten av cipralex jeg...
Itherska er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2007, 10:21   #8
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Cipralex og vektøkning

La ikke på meg, heller det motsatte fordi jeg slutta å trøstespise støtt.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-11-2007, 11:29   #9
Supermedlem
 
mimmi_25 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Gjøvik
Meldinger: 527
MP Rating: 0% (0)
mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.mimmi_25 har mye å være stolt av.
Sv: Cipralex og vektøkning

det er jo utrolig vanlig å legge på seg av anti depresiva da, så litt vektøkning får de fleste.. Men man skal ikke få unormalt mye, hadde det vært meg hadde jeg byttet da, fordi man får iallefall ikke noe bedre psyke av å legge på seg. Men som sagt de fleste slike gir i mer eller mindre grad vektøkning desverre..
__________________
Adriane. F. 17.03.2004
mimmi_25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2007, 13:13   #10
Medlem
 
lillesky sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestfold
Meldinger: 251
MP Rating: 0% (0)
lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.lillesky er fantastisk mot andre.
Sv: Cipralex og vektøkning

Stabil vekt. Og vet om flere andre som hadde stabil vekt med Cipralex.
__________________
Bare kikker litt jeg...
lillesky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:28.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com