Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Psykiske problemer
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-10-2007, 22:26   #1
Jea
Supermedlem
 
Jea sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Sted: Buskerud
Meldinger: 512
MP Rating: 100% (1)
Jea har en strålende fremtid.Jea har en strålende fremtid.Jea har en strålende fremtid.Jea har en strålende fremtid.Jea har en strålende fremtid.Jea har en strålende fremtid.Jea har en strålende fremtid.Jea har en strålende fremtid.Jea har en strålende fremtid.Jea har en strålende fremtid.Jea har en strålende fremtid.
Klarer jeg og snu dette?

................
__________________
Jea & Eline f. aug'02 & Erik f. mars'04

Sist endret av Jea; 11-11-2007 kl 21:08.
Jea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2007, 08:48   #2
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Klarer jeg og snu dette?

Etter å ha lest det du har skrevet sitter jeg igjen med en følelse av at dette klarer du! Du sier det selv, og du tror på det. Du er ikke typen til å bare legge deg ned. Du vil gjøre noe, for å få det bedre. Allerede da er du på riktig vei. Jeg tror det var helt nødvendig for deg å få dette "støkket", for at du skal bli klar over ting, kjenne på følelsene dine og finne ut av hva du trenger og hvordan du kan gi deg selv det, slik at du kan takle livets utrfordringer uten å bli helt kjørt.

Jeg kjenner meg veldig igjen i mye av det du skriver. Jeg tror det er viktig at du får tømt deg skikkelig. Få ut alt grufs ved å snakke om det, kjenne på det, trene det ut, gå det ut, skriv det ut, skrik det ut osv. Finn din egen metode. På den måten leger du såret som har vokst inni deg.

Jeg tror angsten kommer når kroppen lenge har gått på reservetanken. Vi reagerer alle forskjellig, og man trenger ikke være redd for noe spes for å ha angst. Kroppen sier ifra, og det kan komme plutselig. Du vet jo selv at du lenge har vært sliten og tenkt mye rundt ting med sønnen din. Jobb med det. Få ut alt. Det er så viktig.

Ønsker deg alt godt og lykke til i prosessen.
Selvom det er vanskelig å tenke slik nå - skal du vite at du vokser utrolig på dette. Du kommer nærmere deg selv og andre etter en slik periode i livet.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2007, 15:12   #3
Veteranmedlem
 
hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 4,050
MP Rating: 0% (0)
hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Klarer jeg og snu dette?

Kroppen glemmer ikke, selv om hodet vårt kan glemme. Du skriver så flott; ta det fram og les det hvis du blir dårlig ighen. Og masse lykke til !
__________________
Juli-05-prinsessa!
hondacrv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:28.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com