Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 



Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-11-2009, 21:19   #11
Seniormedlem
 
Humle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 2,311
MP Rating: 0% (0)
Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 45 min på å rekke et fly

TAKK for svar Skal ringe SAS i morgen for å høre hvordan det blir med bagasjen.
Men hvis det er slik som det ser ut nå tar finn.no litt feil da de sier det er 45 min til neste fly går.
Det er jo 1 time i tidsforskjell så etter min beregning er det 1 time og 45 min å rekke det flyet på.
__________________
Ha en fantastisk fin dag!
Humle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-11-2009, 22:17   #12
Seniormedlem
 
Banan sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 1,516
MP Rating: 0% (0)
Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 45 min på å rekke et fly

Regnes den tidforskjellen herfra?
Klarer ikke helt å formulere det spørsmålet. Noen ganger er det sånn at tidene er det de er, så stiller man klokken når man kommer fram. Om noen skjønte den.
__________________
Split -07
Banan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-11-2009, 22:56   #13
Juniormedlem
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Meldinger: 9
MP Rating: 0% (0)
Tjorven er bare skikkelig grei.Tjorven er bare skikkelig grei.Tjorven er bare skikkelig grei.Tjorven er bare skikkelig grei.Tjorven er bare skikkelig grei.Tjorven er bare skikkelig grei.Tjorven er bare skikkelig grei.Tjorven er bare skikkelig grei.Tjorven er bare skikkelig grei.Tjorven er bare skikkelig grei.Tjorven er bare skikkelig grei.
Sv: 45 min på å rekke et fly

Du må jo uansett igjennom tollen med den når du kommer fra utlandet når du skal videre innlands, da blir den ikke vidresendt. Det er jo ikke noe toll når du kommer av innenlandsflyet ditt, så selvsagt må du hente ut bagasjen og igjennom tollen før du kan sjekke inn videre.
Tjorven er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2009, 08:46   #14
Æresmedlem
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 10,185
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 45 min på å rekke et fly

Jeg hadde ikke tatt den sjansen nei. Men nå er jeg nok farget av at flyet vårt var 3 timer forsinket i helga pga. teknisk svikt.
__________________
Hilsen emin, Storesøster (20.11.01)
og Lillebror (11.07.07) og bærebarn

sitter bakovervendt i Britax Secura og Britax TWE + april-10
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2009, 09:23   #15
Supermedlem
 
MayaB sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Meldinger: 543
MP Rating: 0% (0)
MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 45 min på å rekke et fly

Jeg har reist masse og den tidmarginen der ville jeg aldri tatt sjansen på, ikke om jeg bare skulle reise innenlands engang. Tidsforskjellen ligger i reiseplanen og avgang/ankomsttider blir gitt i lokal tid, så det er nok 45 minutter ikke 1 time og 45 minutter. Vi reiste med en time mellom flyene senest i forigårs, og selv om bagasjen var sjekket inn for hele reisen og vi ikke skulle gjennom tollen så ble det veldig knapt med tid. Du skal rekke å komme deg ut av flyet, til neste gate og ombord i neste fly.
__________________
MayaB, stolt mamma til Nemi (mai'02) og Frikk (aug'08).
IKKE GLEM KONGO!

MayaB er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2009, 09:38   #16
Kii
Supermedlem
 
Kii sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Eidsvåg
Meldinger: 1,457
MP Rating: 0% (0)
Kii har et ubeskrivelig bra rykte.Kii har et ubeskrivelig bra rykte.Kii har et ubeskrivelig bra rykte.Kii har et ubeskrivelig bra rykte.Kii har et ubeskrivelig bra rykte.Kii har et ubeskrivelig bra rykte.Kii har et ubeskrivelig bra rykte.Kii har et ubeskrivelig bra rykte.Kii har et ubeskrivelig bra rykte.Kii har et ubeskrivelig bra rykte.Kii har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 45 min på å rekke et fly

Sier om mange over meg her. Ville ikke tatt sjansen. Hvis første flyet er litt forsinket, så ligger dere dårlig an.
__________________

Kii er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-11-2009, 17:30   #17
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 1,638
MP Rating: 0% (0)
tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.
Sv: 45 min på å rekke et fly

Dersom du har kjøpt billett hele veien skal du kunne sjekke inn (både deg og bagasjen) hele veien. Men har du kjøpt to separate billetter så er det på egen risiko at du når neste fly, og da er jeg ikke så sikker på om du får sjekket inn bagasjen hele veien.

Jeg hadde satset på å reise med håndbagasje.
tyren11 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-11-2009, 18:19   #18
Seniormedlem
 
Jannamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 2,256
MP Rating: 0% (0)
Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 45 min på å rekke et fly

nei!

kanskje kanskje hvis det er innenlands, men hadde IKKE tatt sjansen i hvertfall ikke med barn. Gardermoen er stort og det ER langt å gå mellom alt. Vogn innsjekk feks, er helt i andre enden av innsjekk skrankene, så 10 min bare der. og om det er kø enda lengre

utenlands er det bare å glemme det.

med transfer (baggasjen sendt hele veien) så hadde det gått akkurat
__________________

Edvardt "the chef" Nikolai 150708 Vårt nybygde hus; http://tr.im/omTF Våre Bryllupssider; www.20092009.no

Sist endret av Jannamor; 04-11-2009 kl 18:23.
Jannamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-11-2009, 21:33   #19
Medlem
 
Liams mamma sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Sted: Rogaland
Meldinger: 81
MP Rating: 0% (0)
Liams mamma er fantastisk mot andre.Liams mamma er fantastisk mot andre.Liams mamma er fantastisk mot andre.Liams mamma er fantastisk mot andre.Liams mamma er fantastisk mot andre.Liams mamma er fantastisk mot andre.Liams mamma er fantastisk mot andre.Liams mamma er fantastisk mot andre.Liams mamma er fantastisk mot andre.Liams mamma er fantastisk mot andre.Liams mamma er fantastisk mot andre.
Sv: 45 min på å rekke et fly

Sitat:
Opprinnelig postet av Humle Vis post
TAKK for svar Skal ringe SAS i morgen for å høre hvordan det blir med bagasjen.
Men hvis det er slik som det ser ut nå tar finn.no litt feil da de sier det er 45 min til neste fly går.
Det er jo 1 time i tidsforskjell så etter min beregning er det 1 time og 45 min å rekke det flyet på.
Husk at alle tider på bekreftelen er oppgitt i lokale tider. Altså du kan ikke legge til en time
__________________
Liams mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-11-2009, 21:39   #20
Juniormedlem
 
Kjeksen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Meldinger: 24
MP Rating: 0% (0)
Kjeksen har en strålende fremtid.Kjeksen har en strålende fremtid.Kjeksen har en strålende fremtid.Kjeksen har en strålende fremtid.Kjeksen har en strålende fremtid.Kjeksen har en strålende fremtid.Kjeksen har en strålende fremtid.Kjeksen har en strålende fremtid.Kjeksen har en strålende fremtid.Kjeksen har en strålende fremtid.Kjeksen har en strålende fremtid.
Sv: 45 min på å rekke et fly

Jeg hadde ikke sjanset..
Kjeksen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:07.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com