Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-03-2009, 21:07   #21
Seniormedlem

Bea81 sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,530
MP Rating: 0% (0)
Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.
Sv: Alanya, Tyrkia - anyone? Og generelle reisetips?

Sitat:
Opprinnelig postet av wilmamor Vis post
Haha, litt av et syn ser jeg for meg..
Bea; jeg har faktisk ingen aning hvor det ligger, jeg Har litt research- arbeide å gjøre
Etter å ha googlet litt ser det ut til at det ligger nærme sentrum.
Vi skal forøvrig bo på Sun Park Garden, som ligger 10-15 min. rolig gange fra Basaren. Helt perfekt!
Gammel 25-03-2009, 21:08   #22
Medlem

wilmamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 255
wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Bea81 Vis post
Et tips, ta med reiseseng hvis dere kan! Vi lot poden leke og sove oppi den når vi var ved bassenget. På den måten kunne han leke uten å få skitt fra bakken i munnen osv. samt at vi slapp å passe på hvor han beveget seg hele tiden.
Hvordan får man med seg reiseseng da - går ikke det inn i bagasjevekten? Da må vil isåfall betale for overvekt eller sendes det slik som vogn - at det går utenom bagasjevekten? Reisesengen vår veier en ca 7kg tror jeg (Brio light) og tar jo litt plass?
Gammel 25-03-2009, 21:14   #23
Seniormedlem

Bea81 sin avatar

Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.

Sitat:
Hvordan får man med seg reiseseng da - går ikke det inn i bagasjevekten? Da må vil isåfall betale for overvekt eller sendes det slik som vogn - at det går utenom bagasjevekten? Reisesengen vår veier en ca 7kg tror jeg (Brio light) og tar jo litt plass?
Jeg stapper vår inni vogna... Og vi har en tung en fra Reflex. Det gikk fint det.
Gammel 25-03-2009, 21:21   #24
Medlem

wilmamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 255
wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.wilmamor er fantastisk mot andre.

Sitat:
Jeg stapper vår inni vogna... Og vi har en tung en fra Reflex. Det gikk fint det.
Hæ..? Da må den være liten sammenslått?? Ser ikke for meg at jeg får stappet inn reisesenga vår inn i en liten reisetrille? Men om vi kjøper en slik vognpose fra, var det Norwegian som hadde disse nye, kanskje vi kan lure den inn der?..
Gammel 26-03-2009, 07:44   #25
Medlem

solstrålen sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Sogn og fjordane
Meldinger: 433
MP Rating: 100% (1)
solstrålen har en strålende fremtid.solstrålen har en strålende fremtid.solstrålen har en strålende fremtid.solstrålen har en strålende fremtid.solstrålen har en strålende fremtid.solstrålen har en strålende fremtid.solstrålen har en strålende fremtid.solstrålen har en strålende fremtid.solstrålen har en strålende fremtid.solstrålen har en strålende fremtid.solstrålen har en strålende fremtid.

Vi diver et firma i alanya, så om noen vil være med på utflukter kan dere bare sende meg en pm Det er utrolig mye fint å se der nede!

Anniken født 13/1 - 09

solstrålen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2009, 08:47   #26
Seniormedlem

Bea81 sin avatar

Sitat:
Hæ..? Da må den være liten sammenslått?? Ser ikke for meg at jeg får stappet inn reisesenga vår inn i en liten reisetrille? Men om vi kjøper en slik vognpose fra, var det Norwegian som hadde disse nye, kanskje vi kan lure den inn der?..
Vi har med oss Quinnyen vår! Ville ikke hatt med en liten trille som er vond å sove i...Eller, det kommer jo an på hva dere vil på kveldene, men vi liker å gå ut og spise og kikke om kvelden, så da er det alfaomega å ha en vogn som minsten ligger godt i.
Gammel 26-03-2009, 08:49   #27
VIP-Medlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 5,175
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av solstrålen Vis post
Vi diver et firma i alanya, så om noen vil være med på utflukter kan dere bare sende meg en pm Det er utrolig mye fint å se der nede!
Kjørere dere fortsatt? (fra flyplassen og til hotell) - det anbefaler vertfall vi på det varmeste (eller kaldeste - heeerlig AC i bilen Kjempe deilig fremfor disse stappfulle turistbussene! Kom oss fortere avgårde fra/til flyet også).

Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2009, 08:56   #28
Seniormedlem

Bea81 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av solstrålen Vis post
Har dere en nettside?
Gammel 26-03-2009, 09:28   #29
VIP-Medlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 5,175
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Har dere en nettside?
Jeg kan legge den ut til Solstrålen selv kommer (regner med du er litt opptatt med det nye familiemedlemmet )

HER.

Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:14.