Vil legge til at det også er et badeland i Torrevieja, på vei inn til byen om man kommer fra sør. Der er det også et digert shoppingsenter som har masse flotte butikker, samt et digert Carrefour(alt i et butikk, mat, klær, leker, elektro ol)
På havnepromenaden i Torreviejea er det tivoli på kveldene og masse salgsboder med alt fra vesker, lommebøker, klær og div nips langs hele promenaden som ligger rett inntil tivoliet.
Om dere ikke ønsker de overfylte strendene inne i Torrevieja så anbefaler jeg på det varmeste å kjøre ut av byer, sørover til en liten plass som heter Mil palmeras. Der er det en kjempelang, bred og flott sandstrand som overhodet ikke er så full av folk som inne i Torrevieja. Tar ca 15-20 min å kjøre fra byen og dit. Her er det masse små koselige resturanter og den flotte stranda.
September byr nok på mange varme flotte dager på stranda
Vi var der i slutten av august, beg av september for noen år siden og holdt på å koke bort. Kom riktignok en og annen regn/tordenskuren innimellom men stort sett oppi 35-40 grader og stekende sol.
Kjører dere inn til Alicante kan jeg anbefale en tur på El corte ingles
El Corte Inglés: Electrónica, informática, hogar, supermercado, moda, deportes, viajes...
Et digert kjøpesenter på 8 etg tror jeg det var, med alt mulig av flotte butikker, barneutstyr, klær ol. Minner om en mindre variant av feks macys eller harrods.
Legger ved et bilde av de to største(lille var ikke født enda) fra stranden i Mil plameras. Så ser dere hvor stor og flott den er