Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-08-2009, 15:38   #21
Supermedlem

Chance80 sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Larvik
Meldinger: 1,031
MP Rating: 0% (0)
Chance80 har mye å være stolt av.Chance80 har mye å være stolt av.Chance80 har mye å være stolt av.Chance80 har mye å være stolt av.Chance80 har mye å være stolt av.Chance80 har mye å være stolt av.Chance80 har mye å være stolt av.Chance80 har mye å være stolt av.Chance80 har mye å være stolt av.Chance80 har mye å være stolt av.Chance80 har mye å være stolt av.
Sv: Noen som har vært i Torreveija i Spania?

Vi var i Torrevieja i fjor sommer, i slutten av august! Det var kjempe varmt, så det blei mye basseng tid.
Min sterkeste annbefaling er å ta en tur på flamingo aqua park (ligger filmer fra den på youtube.com). Det er et herlig badeland for de mindre barna, og vaktene der er ofte britiske og veldig, veldig behjelpelige med de små! Passer godt på de! Og rett ved flamingo ligger den norske sjømannskirken hvor man kan surfe på nett og spise gode vafler.
Ellers annbefaler jeg en tur (helst uten barn, for bedre shopping muligheter) på Carrefour, der kan man virkelig få kjøpt mye rart!
Ellers er Torrevieja velsignet med laaaange strender, overalt. Helt herlig!
Og en hit for gutta mine var å sende opp drage et par vindfulle steder ut mot middelhavet.
Håper dere får en herlig tur! Vi skal tilbake neste sommer og gleder oss allerede!

Gosh på sm
Chance80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2009, 16:01   #22
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,186
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Flamingo badepark har jeg lest om og tenkt at måtte være perfekt for oss, så godt å høre at den er så bra som vi trodde! Ligger ikke den rett ved Carrefour? Vi skal nemlig bo rett i nærheten der.Og takk for tips om sjømannskirken, vafler og surfing høres bra ut! Dvs.fórer mann og barn med det, mens jeg surfer!

Og shoppe må vi jo, kanskje jeg kan snike meg en tur på egenhånd!
Og gleder meg til masse strandliv! Og takk for dragetips, det blir nok helt topp for 3-åringen!

Holder på å pakke nå, reiser på tirsdag!

Update:da har jeg sjekket litt og det er vel Aquapolis som ligger like ved Carrefour, men ser at Flamingo ikke er så langt derifra heller. Dvs.ikke langt fra der vi skal bo!

Sist endret av Monielle; 27-08-2009 kl 16:43.
Monielle er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2009, 20:53   #23
Supermedlem

_Mari_ sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 896
_Mari_ har en strålende fremtid._Mari_ har en strålende fremtid._Mari_ har en strålende fremtid._Mari_ har en strålende fremtid._Mari_ har en strålende fremtid._Mari_ har en strålende fremtid._Mari_ har en strålende fremtid._Mari_ har en strålende fremtid._Mari_ har en strålende fremtid._Mari_ har en strålende fremtid._Mari_ har en strålende fremtid.

Gled deg -det er herlig i Torrevieja i september

Vi drar selv nedover for 3 uker straks, med ganske jevngamle barn som dere, og vi trives godt der
Enig ang spanske traffikanter, men Mannen synes det går helt greit -så lenge man er litt agressiv selv også

Har du mulighet til å ta en tur på ett av markedene så har jeg absolutt ville anbefalt det!! Masse morsomt, fint og billig Men hold godt på pengepungen

_Mari_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2009, 21:01   #24
VIP-Medlem

Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå gleder jeg meg enda mer, Mari!
Marked, ja..får se om det frister i varmen med en aktiv 3-åring og en baby..men, det høres bra ut! Og ja, jeg passer på lommeboken! I følge mannen min så er jeg så skeptisk og ser så mannevond ut når det gjelder sånt, at ingen tør å nærme seg meg!

GOD TUR til dere og!
Gammel 31-08-2009, 21:08   #25
Supermedlem

_Mari_ sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 896
_Mari_ har en strålende fremtid._Mari_ har en strålende fremtid._Mari_ har en strålende fremtid._Mari_ har en strålende fremtid._Mari_ har en strålende fremtid._Mari_ har en strålende fremtid._Mari_ har en strålende fremtid._Mari_ har en strålende fremtid._Mari_ har en strålende fremtid._Mari_ har en strålende fremtid._Mari_ har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Monielle Vis post
Marked, ja..får se om det frister i varmen med en aktiv 3-åring og en baby..men, det høres bra ut!
Sett igjen barna med mannen og dra selv du -bedre å shoppe uten mange ufrivillige på slep

_Mari_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2009, 21:44   #26
VIP-Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av _Mari_ Vis post
Sett igjen barna med mannen og dra selv du -bedre å shoppe uten mange ufrivillige på slep
God idé!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:27.