Har reservert
Sungarden Kalithea hos ving. Hørt mye bra om hotellet, bl.a. her inne (Sunving Kalithea var ikke ledig når vi skulle reise).
Rhodos´ Østkyst - SunGarden Rhodos - Trinn 2 av 4 - Velg type rom
Dette blir 12900 kr for 2 vokse og en baby. (1 uke). Vi har reservert 2roms leil med balkong og har planer om å bestille frokost eller allinclusive. Dette er på østkysten, mindre vind.
Men så ble det litt snakk om at det kanskje blir dyrt, så vi sjekket med reisebyrået igjen, og vi endte opp med å reservere dette hotellet.
Leiligheter Sea Melody - Bestill hotel i Ixia, Hellas på Startour.no Sea melody. Dette er litt (mye?) dårligere standard. Det ligger p vestlysten, mer vind.. Vi har bestilt frokost inkludert, men i følge de på reisebyrået var ikke det så super frokost. Vi var på Platanias Mare på Kreta i fjor, og frokosten der kunne vi vært foruten. Varm melk, svett ost, loff... Det virket som om det var noe ala sånn frokost på Sea Melody også.
Sea Melody er også 2roms leil, og vi betaler 11866 kr.
Hjemme igjen sjekker vi litt mer, og det er virkelig ikke mye å spare på dette. Og jeg tror det er snakk om mye bedre standard på sungarden ifht sea melody. (Det vil jo komme et tillegg på frokost på Sungarden, siden vi ikke har det inkludert i den prisen, men vi må jo uansett ha mat, om vi kjøper det på forhånd eller kjøper loff i butikk hver dag).
Ser det er en del her inne som har vært på Rhodos, så jeg tar imot alt av tips og råd. Vi sitter inne med reservering på begge disse hotellene nå, og det vi betaler depositum på, det blir turen. Jeg heller veldig mot Sungarden kalithea, men noen på reisefølget er litt usikre.
Hva ville dere gjort? Noen som kanskje har vært på begge/et av hotellene?
Gode råd