Var i Agia Marina for tre år siden. Bodde på Caldera Village. Litt høyt oppe i skråningen, men bare 10 min ned til stranden og 20 min oppoverbakke hjem... Trivdes kjempegodt.
Støtter: "Skal man på Kreta så er det to ting man bør få med seg (etter min mening). Først og fremst er det Elafonissi. Grekernes svar på Maldivene. Det er knallfint der. Laaaanggrunt, hvit strand. Fint å snorkle også. Paradis for barnefamilier. MEN sikkert lurt å ha med mynter til dokø, kjølebag til drikke/mat, mener å huske det var litt dyrt der, og underholdning til biltur. Ja, også anbefaler jeg å leie bil og kjøre dit. ALDRI i verden om jeg hadde turt å ta buss dit, hehehe. Trange fjellveier, bratte stup rett ned

Men så fin natur!
Andre plassen å se er Samaria Ravinen. Men der tar man ikke med seg små barn. Forøvrig finnes mindre raviner som barnefamilier kan gå i. Om man skal gå Samaria har man hvertfall en lang, slitsom men fantastisk opplevelses-dag foran seg! Men det blir for langt for barn såklart. Med mindre man har superbarn som elsker å stå opp grytidlig for å få med seg soloppgangen fra fjellet OG gå ca 13-16 (husker ikke helt) km fra 1200 meters høyde, rett ned, gjennom fjell

Men kanskje papsen kan gå seg en tur? Hehe. Flott tur hvertfall!"